Missä kunnanvaltuuston kokous näkyy?

Anonyymi

Onko tänään valtuuston kyselytunti ja kokous? Antaisiko joku nettiosoitteen, jossa niitä voi katsella. Kiitos!

23

767

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      www.kuhmoinen.fi
      Sisältänee puolen tunnin kokouksen nimen huutoineen ja 15 min taukoineen asioista joiden äänestys salataan katselijoilta. Hauskaa ja jännittävää iltaa !

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Taitaa olla sekin ihan Kummoisten omaa lainsäädäntöä.


    • Anonyymi

      9 katsojaa tällä hetkellä

      • Anonyymi

        Suuri yleisö on tietysti paikan päällä runsain joukoin.


    • Anonyymi

      Minne se katosi?

    • Anonyymi

      Voisiko pöytäkirjantarkastajat olla eri puolueista? (Nyt molemmat SDP)

    • Anonyymi

      Ei kai tommottisilla asioilla lukutaitoisia vaivata?

      • Anonyymi

        Kyllä meillä täällä Turun puolessa on kirjattu että pöytäkirjojen tarkastamiseksi valitaan kussakin kokouksessa varsinaisista jäsenistä aakkosjärjestyksessä kaksi pöytäkirjantarkastajaa, jotka mahdollisuuksien mukaan edustavat eri puolueita.


    • Anonyymi

      Videolla ei ollut valtuuston kyselytuntia???

    • Anonyymi

      Ensimmäisen valtuustokauden plussia on tämä videointi. Muutama valtuutettu innostui jo 13.6.22 kokouksessa puhumaankin, mikä positiivisena asiana pannaan merkille. Lisää tätä. Lisää avoimmuutta!

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Videoinnilla ei ole mitään väliä, päätökset on jo tehty muualla. Ketä kiinnostaa seurata nimenhuutoa. Päättäjät ovat ihan itse tajunneet ettei sellaista ole järkeä arkistoida. Hys hys, salailu jatkukoon. Ei kuulu kansan tietää kuka ja miten heidän asioistaan päättävät.


    • Anonyymi

      9 kymmenestä ei oo suutaan avannut videoinneissa. Mitä he siellä muuta tekevät kuin selaavat puhelintaan, kuiskuttelevat keskenään ja nostavat palkkiot. Missä moraali hoitaa äänestäjien tahtoa? Onko se vaan hieno titteli suurimmalle osalle ja tie parempiin piireihin? Luulevat ainakin....

      • Anonyymi

        Vuodesta 2015 on kunnanvaltuuston puheenjohtaja saanut kunnasta palkkioviran. Eikö se ole osoitus siitä, että hän on hoitanut hommansa hyvin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vuodesta 2015 on kunnanvaltuuston puheenjohtaja saanut kunnasta palkkioviran. Eikö se ole osoitus siitä, että hän on hoitanut hommansa hyvin?

        Ei ole vaan kurjasta korruptiosta eliitin kesken ilman kansalaisten suostumusta. Miten noin härski touhu voi ylipäätänsä olla edes mahdollista ?!?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole vaan kurjasta korruptiosta eliitin kesken ilman kansalaisten suostumusta. Miten noin härski touhu voi ylipäätänsä olla edes mahdollista ?!?

        Diktatuurin esiaste.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vuodesta 2015 on kunnanvaltuuston puheenjohtaja saanut kunnasta palkkioviran. Eikö se ole osoitus siitä, että hän on hoitanut hommansa hyvin?

        Kaikilla valtakunnantason poliitikoillakin on palkkiovirkansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikilla valtakunnantason poliitikoillakin on palkkiovirkansa.

        Joo mut ei kai nekään voi jatkaa kaksoisroolissa poliitikkona ja viranhaltijana?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo mut ei kai nekään voi jatkaa kaksoisroolissa poliitikkona ja viranhaltijana?

        Kuhmoisissa ei paljon laki tai pykälät eliittiä paina. Mielluummin lyödään päätä Ruolahden mäntyyn, mennään ennemmin eduskunnan oikeusasiamiehelle, oikeuskanslerille, valtakunnan oikeuteen, aluehallintovirastoon tai korkeampiin oikeuksiin kuin myönnettäisiin tehdyn täyttä sekundaa ja olleensa aivan metsässä eli väärässä päätöksissä. Kohta juuri muutamat keissit konkretisoituvat kuntalaisille. Mitä kaikki salailu, valehtelu ja vaitiolo on tullutkaan kuntalaisille maksamaan jo nyt jälkiselvittelyineen ?!?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole vaan kurjasta korruptiosta eliitin kesken ilman kansalaisten suostumusta. Miten noin härski touhu voi ylipäätänsä olla edes mahdollista ?!?

        Ei pidä sanoa, että joku on saanut palkkioviran tai -toimen.
        Jos näin väität, olet itse
        a) lahjaton
        b) kateellinen
        c) maalitat
        d) sinulla on joku ongelma
        e) et ymmärrä politiikasta mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pidä sanoa, että joku on saanut palkkioviran tai -toimen.
        Jos näin väität, olet itse
        a) lahjaton
        b) kateellinen
        c) maalitat
        d) sinulla on joku ongelma
        e) et ymmärrä politiikasta mitään.

        Tyypillinen besser-wisser-eliitin mielipide. Minä suuri täällä ylhäällä, te onnettomat siellä alhaalla. Paha on luonnevika.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pidä sanoa, että joku on saanut palkkioviran tai -toimen.
        Jos näin väität, olet itse
        a) lahjaton
        b) kateellinen
        c) maalitat
        d) sinulla on joku ongelma
        e) et ymmärrä politiikasta mitään.

        Tätäkö se politiikka on?

        "Määritelmiä ja piirteitä"
        "Politiikkaa on vaikea määritellä, ja sille onkin annettu monta erilaista ja hyväksyttyä määritelmää. Politiikaksi on kutsuttu muun muassa vallankäyttöä, hallinnon tiedettä, yhteisten päätösten tekemistä, niukkojen resurssien jakamista, ja petoksen ja manipuloinnin harjoittamista"


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2506
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      39
      1408
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      61
      1382
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1166
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1111
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe