Onko tallinnassa tuo 25. päivä normaali viikonloppupäivä? Tarkoituksena mennä ostoksille ja poiketa parissa pikkukahvilassa. (Normaalistihan nämä ovat lauantaisin auki.)
Onko ketään paikallista/kokenutta kertomaan?
Juhannus tallinnassa 25.6.
6
219
Vastaukset
- Anonyymi
Tuo 25.06 on Virossa aivan normaali lauantai. Siellä juhannus on aina 23 - 24.06.
- Anonyymi
Viron juhannus on oikeaan aikaan, aatto on Aaton päivänä 23.6. ja juhannuspäivä Jussin päivänä 24.6. Suomessa juhannus on aina viikonloppuna. Miksei joulua siirretty viikonloppuun ja juhannus pidetty omalla paikallaan. Latviassa on juhannus samalla tavalla oikeaan aikaan.
- Anonyymi
Uudenvuodenpäivänkin voisi siirtää viikonloppuun, ja itsenäisyyden muistopäivän...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uudenvuodenpäivänkin voisi siirtää viikonloppuun, ja itsenäisyyden muistopäivän...
Kyllä voisi. Virossa loppiainen, helatorstai ja toinen pääsiäispäivä ovat tavallisia työpäiviä. Suomessa pitäisi alkaa viettää toista juhannuspäivää ja lopettaa vastaava pääsiäisenä.
- Anonyymi
Juhannuspäivä on Virossa aina Jussin päivänä eli 24.6.
- Anonyymi
Virossa ei ole Jussin päivää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503904
- 1053435
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342851Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262498- 201899
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51859- 1861777
- 331735
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3871478Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91258