Välillä tuntuu että ei alkuunkaan, altistumisia ja tartuntoja jatkuvasti. Kuvittelee että oma avustaja tulee töihin tosta noin vaan. Ärsyttää todella tuollainen.
Ymmärtääkö keharit koronasta mitään..
6
160
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä sä tarkoitat? Että kehitysvammaiset levittävät koronaa? Kuules herra tai ruova aivan sama, ei sais tehdä johtopäätöksiä ilman konkreettisia todisteita.
- Anonyymi
Kyllä ymmärtää ainaki jos Lievän älyllisen kehitysvamman aiheuttaa ADHD tai Asperger jotka ovat aivojen kehityshäiriö ja ne joilla koko testi Heikkolahja tasolla eli yli mennyt Lievän älyllisen kehitysvamman testit eli Suomessa on nostettu kehitysvamman älykkyys tason voi jotkut diagnoosi työntekijät katsoa 71-85äö jotka ovat Heikkolahjaisuus tasolla olevat kehitysvamman saaneet ihmiset
Kyllä ymmärän se on samma kuin influensa flunsa
- Anonyymi
Ei kehari mitään yajua mistään.
- Anonyymi
Etkä sä osaa kirjoittaa oikein.
- Anonyymi
Kyllä ymmärrän vaikka olen lievästi kehitysvammainen, että se on vaarallinen tauti joka siis joillekin on vaarallinen, mutta ei kaikille ja että miljoonat ihmiset ovat siihen kuolleet. Minullakin se on oli, mutta onneksi se oli lievä vaikka kuulun riskiryhmään eli se olisi voinut olla vaarallinen ja olisin voinut kuolla, mutta olin saanut 2 rokotetta, niin se oli kai siksi niin lievä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1793209Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3732111Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii441949- 411921
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321451Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931231- 541193
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul3721054Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles114993- 42817