Lievä älyllinen kehitysvamma

Anonyymi

Taas sain kuulla tukihenkilöltä joka opiskelee Kehitysvamma alaa miten osaan yksin maksaa vuokra,vesi, sähkö ja muut laskut ja ruuat ostaa. Ja kun itse tein toimeentulo tuki hakemus paperin ja eläkkeen saajan asumistuki hakemukset miten Lievän älyllisen kehitysvamman saaneena osaat yksin tehdä samaa äitini myös kysynyt minulta hoito alan käyneenä miten Lievän älyllisen kehitysvamman saaneena osaan yksin tehdä toimeentulo tuki hakemus paperit ja eläkkeen saajan asumistuki hakemukset? Osaako joku muu teistä vastata jos on saanut oikein Lievän älyllisen kehitysvamman ja ei ole koskaan aikuisena tarvinnut edunvalvontaa eikä vanhempien ole tarvinnut maksaa minun kohdallani vuokra,vesi, sähkö ja muita laskuja ja osaa yksin täyttää toimeentulo tuki hakemus paperit ja eläkkeen saajan asumistuki hakemukset niin puhuuko kehitysvamma diagnoosi työntekijät totta, että Lievä älyllinen kehitysvamma diagnoosi voi olla silti oikein vaikka kotitöissä et tarvitse mitään ohjausta vai puhuuko minulle Ohjaajat totta, että Lievä älyllinen kehitysvamma olisi väärin? Eli siis ohjaajat ja vammaissosiaali työntekijä ja äitini mielestä kun osaan yksin maksaa nettipankki jutun kautta vuokra,vesi, sähkö ja muut laskut ja ruuat ei kuulu Lievään älylliseen kehitysvammmaan tämä osaaminen ja Kehitysvammma diagnoosi työntekijät sanoo kyllä kuulu kumpi puhuu valhetta minulle? Ja kun saan kuulla äidiltä ja Kehitysvamma puolella ohjaajilta miten olet osannut yksin tehdä toimeentulo tuki hakemus paperit ja eläkkeen saajan asumistuki hakemukset äitini ja kehitysvammmaisten puolella ohjaajat sanoo että minun ei pitäisi osata Lievän älyllisen kehitysvamman saaneena yksin täyttää näitä ja kehitysvammmaisten Diagnoosi työntekijät sanoo että kyllä Lievän älyllisen kehitysvamman saaneet ihmiset osaa pieni määrä yksin täyttää toimeentulo tuki hakemus paperit ja eläkkeen saajan asumistuki hakemukset puhuuko minulle valhetta Ohjaajat ja äitini vai kehitysvammmaisten diagnoosi työntekijät tekee työssä näitä diagnoosi juttuja? Jompi kumpi näistä puhuu minulle totta joko minulle on laitettu väärin Lievä älyllinen kehitysvamma diagnoosi tai sitten me joilla on Lievä älyllinen kehitysvamma diagnoosi osataan jos enemmän kuin tehdä asioita jos terveet ihmiset eivät tekisi meidän puolesta kaikkia asioita valmiiksi siis meidän vanhemmat joko tekee kasvatus virheen jos oletetaan, että Lievän älyllisen kehitysvamman saaneet ihmiset eivät opi näitä asioita tekemään. Eli ei kukaan Lievän älyllisen kehitysvamman saaneena voi oppia näitä asioita jos kaikkien muiden Lievän älyllisen kehitysvamman saaneiden vanhemmat ja omaiset eivät anna kehitysvamman saaneena yrittää itse maksaa kaikki laskut. Eli muille Lievästi älyllisesti kehitysvamman saaneille kaikki asiat tehdään valmiiksi. Kyllä Lievän älyllisen kehitysvamman saaneet ihmiset oppivat jos meidän vanhemmat lopettaa meidän kehitysvamman saaneiden asiakkaiden kohdalla suojelu kulttuuri jutun. Ja PDA joka on patologinen vastuun välttäminen niin on samoja piirteitä PDA jutussa mitä narsisti jutussa. Tänään yksi Lievän älyllisen kehitysvamman saanut sano että sille ei työkeskus ole maksanut ahkeruus rahaa en kaksois diagnoosi ihmisenä viitsinyt sille sanoa eli terveet ihmiset eivät maksa jos et itsenäisesti osaa siitä puhua eli terveet ihmiset ottaa meidän ahkeruus rahat omaan käyttöön jonka itse ADHD saaneena kyllä tiedän ja itsellä kun työkeskus ei maksanut ahkeruus rahaa soitin ja sanoin lähden sitten lakimiehen kautta koska minulla ei ole mitään edunvalvontaa koskaan ollut niin minulle tuli ajoissa ahkeruus rahat. Eli ne joilla on Lievä älyllinen kehitysvamma niillä on helppo jättää ahkeruus rahat maksamatta koska niillä on edunvalvoja mutta toisin on niiden kohdalla joilla Lievän älyllisen kehitysvamman saaneilla kykyä yksin maksaa kaikki vuokrat jotka voivat olla lisäksi väärin saanut Lievän älyllisen kehitysvamman. Onko teidän mielestä oikein, jos ADHD, Autismi ja Skitsofrenia juttua diagnoosi työntekijät eivät osaa selkeästi erottaa laittaa väärin Lievää älyllistä kehitysvammaa jota ei suostu purkaa ja sitten ne jotka eivät saa omaa lasta Lievän älyllisen kehitysvamman Diagnoosi testeihin ovat myös väärin saaneet diagnoosit kaveri mielenterveys diagnoosi jutut saanut ja nyt 45 vuoden iässä sai vasta Lievän älyllisen kehitysvamman. Eli ehkä kannattaisi Kehitysvammma diagnoosi työntekijät kouluttaa paremmin ja lisäksi Kehitysvamma puolella lääkärit yksi ainoa Kehitysvamma lääkäri joka tunnistaa väärin laitetun Lievän älyllisen kehitysvamman siitä, jos osaa Lievän älyllisen kehitysvamman saaneena Nettipankki juttua käyttää niin silloin on väärin laitettu kehitysvamma diagnoosi jota ei suostu mikään taho purkaa. Kuinkahan monelle Lievän älyllisen kehitysvamman saaneille terveet ihmiset maksaa vero rahoista työkyvyttömyys eläke rahaa ja asumistuki rahaa.

0

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. En usko et meistä tulee jotain

        Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
        Ikävä
        10
        2880
      2. Kuvaile itseäsi

        Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
        Ikävä
        115
        2145
      3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

        Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
        Suomalaiset julkkikset
        43
        1554
      4. Huomenta keskipäivää

        Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
        Ikävä
        260
        1398
      5. Oletko koskaan katunut kun

        elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
        Ikävä
        70
        1013
      6. Olen J-mies

        Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
        Ikävä
        47
        911
      7. Sinusta näkee että

        Kaipaat paljon.
        Ikävä
        55
        884
      8. Ei sitten, ei olla enää

        Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
        Ikävä
        77
        880
      9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

        Olet suloinen...
        Ikävä
        44
        795
      10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

        Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
        Pyhäjärvi
        93
        736
      Aihe