DORIS DORKA

KOHDUN POISTO; OHI ON

OLIN KOHDUN POISTOSSA 4.5. LEIKKAUKSEN SYYNÄ OLIVAT ISOHKOT MYOMAT, KAKSI ISOINTA OLI YLI 6 CM. MUUT OLIVAT VÄHÄN PIENEMPIÄ. TOISENA PÄIVÄNÄ PÄÄSIN POIS SAIRAALASTA. KIPUJA OLI, MUTTA NAPOSTELIN BURANAA. HETI KUN TULIN SAIRAALASTA OLIKIN SITTEN RUUAN LAITTO EDESSÄ. YHDEN ILLAN LEPÄILIN, KUNNES AVOMIEHENI SANOI, ETTÄ EI OLE RUOKAA JA LÄHDIMME YHDESSÄ KAUPPAAN ELI TOIMIN MAKSAJANA JA HÄN KANTAJANA. ELÄMÄNSÄ ENSIMMÄISEN KERRAN JAKSOI LAITTAA RUUAT KAAPPIIN, MINÄ LAITOIN TAAS RUUAN. HUUSHOLLI OLI TÄYNNÄ VILLAKOIRIA, JOTEN PYYSIN HÄNTÄ NOSTAMAAN IMURIN KAAPISTA, ETTÄ VOIN IMUROIDA JA NIIN TEHTIIN. SEN JÄLKEEN PANIN PYYKIT KONEESEEN JA KUIVURIIN. SITTEN HIUKAN LEPÄILYJÄ KUNNES HÄN TAPANSA MUKAAN ALKOI NAUTTIA ALKOHOLIA JA ALKOI KOKO YÖN JATKUNUT HULABALO; ELI MUUSIIKKI TÄYSILLÄ JA VITTUILU KUINKA EN TEE MITÄÄN!! SANOIN, ETTÄ OLEN VÄHÄN TOIPILAS KUN ON IHAN VÄHÄN LEIKATTU. SITTEN HÄN SOITTELI KAVEREILLEEN YÖLLÄ JA SANOI, ETTÄ HOMMAAPPA JOSTAKIN HUORA ETTÄ SAISI NAITUA. NYT HÄN TÄNÄÄN TUNKI ITSENSÄ MUKAAN KUN LÄHDIMME ÄITIENPÄIVÄNÄ ULOS TIVOLIIN JA SYÖMÄÄN. PUMMASI LAPSELTANI RAHAA JA YRITTI MAKSATTAA RUOKANSA MINULLA. HÄN ON ITSE VARAKAS JA ME PIENIPALKKAISIA NAISIA. MEILLÄ ON YHTEINEN OMISTUSASUNTO. HÄN JAKSAA JOKA ASIASTA LASKEA TOSI TARKKAAN, ETTÄ EI VAIN MENISI NIIN, ETTÄ HÄN MAKSAISI EURONKIN ENEMMÄN, MIELUMMIN NIIN ETTÄ MINÄ MAKSAISIN. TÄSSÄ NYT TAKAPUOLI VIELÄ VÄHÄN HELLÄNÄ TÄTÄ KIRJOITTELEN. HÄN JÄI JONNEKIN KAUPUNGILLE PYÖRIMÄÄN. ON KUULEMMA LÄHDÖSSÄ VIROON HUOMENNA. OLEN KYLLÄ AIKA PÖHKÖ KUN SIEDÄN TÄMMÖISTÄ, LAITAN KYLLÄ ASUNNON MYYNTIIN AIKA PIAN. ONKOHAN KAIKKI MIEHET TUOLLAISIA SIKOJA VAI OSUUKO NE KAIKKI VAIN MINUN KOHDALLENI. SILLOIN KUN OLIN ERONNUT EDELLISESTÄ MIEHESTÄNI JA KÄVIN RAVINTOILOISSA EN TAVANNUT USEINKAAN MUUNLAISIA MIEHIÄ KUIN NIITÄ, JOTKA OLI AVIOSSA JA HALUSIVAT YHDEN YÖN SEURAA TAI VAIN NAIMASEURAA. EN TUNNE OIKEASTAAN YHTÄÄN MITÄÄN ENÄÄ, TÄMÄ MIES ON YRITTÄNYT AINA ESTÄÄ MINUA TAPAAMASTA NAISYSTÄVIÄNI TAI HERRA VARJELE MUITA MIESYSTÄVIÄ.
ETTÄ SEMMOSTA.

6

1091

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vinkki

Siit se lähtee!

• tuosta

rentusta! Heti eroon moisesta, ei anna toisen edes toipua. Tuota menoa haavasi aukeavat ja toimittaneeko tuo sinut edes ambulanssilla polille. Epäilen! Jätä hänet hyvä ihminen!

• maju

mutta muuten... miksi kirjoitat isoilla kirjaimilla? Se tarkoittaa huutamista, jos et tiedä.....

• debressio

Kirjoitan nyt siis pienillä. Voi olla, että sisäisesti kirjoittaessani huusinkin kun en muuta voinut. Tulipa tässä puhelu tallinnan laivalta: no hei hyvää huomenta: minkälainen ilma siellä on: täällä on oikein ihana auringonpaiste. lähestymme tallinnaa ihanaa. mitenkäs sinä voit: mitä touhuat. (mitäpä sairaslomalainen voi touhuta) väsyttää vieläkin kun on valvotettu edelliset yöt. Tällaista elämäni on ollut ennenkin. mies raivoaa ja heittelee tavaroita päälleni ilman mitään syytä. estää tapaamasta muita ihmisiä ja jos tapaankin tunkee ana itsensä mukaan ja haukkuu ystäväni, tuttavani, käyttäytyy törkeästi. kun on saanut kiukkunsa purettua niin lähtee johonkin matkalle, omalle loistomökilleen tapaa ystäviään ja soittelee minulle kun minä olen täysin maassa ja kaiken haukkumisen ja solvailun jälkeen väsynyt niin että voi kuinka täällä on ihana ilma ja meillä on niin kivaa niin, että mitenkäs sinulla menee? on tämäkin. tuntuu kyllä hyvältä kirjoittaa tämä tähän kun en uskalla muillekaan kertoa kaikkea tästä helvetistä.

• onnellinen
        debressio kirjoitti:

Kirjoitan nyt siis pienillä. Voi olla, että sisäisesti kirjoittaessani huusinkin kun en muuta voinut. Tulipa tässä puhelu tallinnan laivalta: no hei hyvää huomenta: minkälainen ilma siellä on: täällä on oikein ihana auringonpaiste. lähestymme tallinnaa ihanaa. mitenkäs sinä voit: mitä touhuat. (mitäpä sairaslomalainen voi touhuta) väsyttää vieläkin kun on valvotettu edelliset yöt. Tällaista elämäni on ollut ennenkin. mies raivoaa ja heittelee tavaroita päälleni ilman mitään syytä. estää tapaamasta muita ihmisiä ja jos tapaankin tunkee ana itsensä mukaan ja haukkuu ystäväni, tuttavani, käyttäytyy törkeästi. kun on saanut kiukkunsa purettua niin lähtee johonkin matkalle, omalle loistomökilleen tapaa ystäviään ja soittelee minulle kun minä olen täysin maassa ja kaiken haukkumisen ja solvailun jälkeen väsynyt niin että voi kuinka täällä on ihana ilma ja meillä on niin kivaa niin, että mitenkäs sinulla menee? on tämäkin. tuntuu kyllä hyvältä kirjoittaa tämä tähän kun en uskalla muillekaan kertoa kaikkea tästä helvetistä.

Kuulostipa tutulta tuo juttu, kohdunpoistoa lukuun ottamatta. Itse olin pari kymmentä vuotta kuunnellut tuota samaa, kunnes jostain syystä sain tartutuksi itseäni niskasta kiinni ja päätin tehdä lopun helvetistä. Pistin eropaperit miehen nenän alle. Ei ottanut todesta, joten piti antaa viranomaisten lähettää. Siitä alkoi helvetillinen eroprosessi, mutta kyllä kannatti. Harmittaa vieläkin, kun tuli pistettyä kaksi elinvoimaista vuosikymmentä hukkaan. Nyt elämä on elämisen arvoista joka päivä!

• mummi

doris dorkalle: ei kai tuollaiseen kohteluun tarvitse kukaan ihminen alistua, tee päätös minkälaista elämää haluat viettää lapsen kanssa-elämänlaatua kummallekin toivottelee tämän kirjoittaja

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      30
      5627
    2. Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      11
      2921
    3. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      186
      2219
    4. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      163
      1703
    5. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      73
      1517
    6. Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon

Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike
      Hyrynsalmi
      32
      1404
    7. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      14
      1354
    8. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      73
      1287
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      94
      1185
    10. viekää miehet naiset kunnon treffeille

Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.
      Ikävä
      220
      1162
    Aihe