Kiusattu harrastuksesta

Anonyymi

Minua kiusataan siitä että haluan harrastaa jääkiekkoa sanotaan että jääkiekko kamat on ostettu halpa hallin alennuksista vaikka ne on interstportista,xxl ja butgestportista haukutaan Benderiksi eli Bender ei saa luistimia tarpeeksi kireelle ja vetää nilkkarallia aina kentällä. Yleensä istuu joukkuerangaistukset ja penkinlämmitys sujuu häneltä hyvin. Helppo taklata ja varusteet ovat hankittu halpa-hallin alennushyllyiltä. Kehuskelee aina saavutuksiltaan ja luulee olevansa joukkueensa paras.
"Bender tuu äkkii pois sieltä kentältä siellä on peli menossa!" Ja silti valmentajat kehuu minua mutta sitten tämä vielä jatkuu oon tyttö ja pelaan 2vuotta nuoremissa en osaa kuulemma mitään

4

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Yleensä ne haukkujat on niitä joilla ei mee hyvin ja ovat kateellisia toisille ihan ihme asioista ja jos ne ei teini iän jälkeen ala ymmärtämään ja oppimaan omista käytös virheistää mitään, niin niiden käytös jatkuu loppuelämän. Useimmiten sitten tulee jotain muutakin epämääräistä mukaan, siis lääkkeet, huumeet, alkoholi....

      ei siis kannata lähtee haukkumaan toisia....

    • Anonyymi

      Oikeesti sä oot hyvä pelaaja, älä anna periksi, kiusaaja huutelee kateuksissaan. Onko tämä kiusaaja mukana harkoissa vai joku ulkopuolinen huutelija? Valmentajan pitää puuttua tähän jos kiusaaja on samassa joukkueessa,saa kyllä lähdöt jos leipäläpi ei pysy kiinni. Älä ainakaan lopeta harrastusta jonkun idiootin takia. Tsemit:)

    • Anonyymi

      Oot tosi hyvä tyyppi ne kiusaajat on fuckin tyhmii Älä välitä niistä jatka samaan malliin. 🥺😘😃😃😃😘😘😘😘😘

    • Anonyymi

      Hei täällä yksi versio kiusaamisesta, kun itsekin pelasin jääkiekkoa ja olin monena vuotena seuran parhaimpia luistelijoita koska olin lapsuudesta asti luistellut en huojunut kuten monet jotka oli vähemmän pelanneet eikä ollut mitään sirklausongelmia tai muutakaan. Opin lämimäänkin 10-vuotiaana ja meidän joukkueessa ei silloin vielä kaikki 15- vuotiaatkaan osanneet. Paitsi en uskaltanut pelata kunnolla joukkueessa koska valmentajan poika ja toinen jotka oli molemmat minun luokalla aina jostain pienestä nauroivat. Valmentaja oli kyllä kaikille reilu. Taisi loppua minulla siihen kun viimeisen kauden lopulla rupesin lintsaamaan ja harkoista ja jopa joskus koulusta aamutunneilla ainakin. Pelipäivinä pelasin 1 kentässä ja kun lintsasin harkoista tipuin 2 tai 3 kenttään. Lopulta tuli kesä ja edustusjoukkueeseen olisi ollut mahdollisuus päästä parhaimmat ja olin vielä innokaskin, mutta vanhempien työn takia se loppui siihen, kun olisin joutunut yksin kulkemaan ilman perheen kyytejä treeneihin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      79
      1820
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1699
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1524
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1203
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1192
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1146
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      8
      1129
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1114
    Aihe