Olipa kerran prinssi

joka ihastui prinsessaan. Mutta Prinsessa vain ahdistui kun prinssin kurppa kertoi olleensa ihastunut häneen. Myöhemmin prinssille selvisi myös, että prinsessa seurusteleekin jo toisen kanssa. Sen pituinen se.

16

292

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Prinssi potkittiin myös työstään pois, prinsessan ahdistumisen takia.

      • Anonyymi

        Oliko "moporukkasnainen" ihan messissä tekemässä ilmoitusta ja juomassa ex- ukkonsa kanssa bissee ihan isolla kirkolla? Olisi ottanut vielä selfien lisäksi lautaperseestään belfien ja laittanut senkin jakoon. 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko "moporukkasnainen" ihan messissä tekemässä ilmoitusta ja juomassa ex- ukkonsa kanssa bissee ihan isolla kirkolla? Olisi ottanut vielä selfien lisäksi lautaperseestään belfien ja laittanut senkin jakoon. 🤣

        Mitenkä vanhat "lepsupari" jaksaa? Vieläkö siellä vaimosta on epäselvää vai onko muovi-Anssi kummankin välillä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko "moporukkasnainen" ihan messissä tekemässä ilmoitusta ja juomassa ex- ukkonsa kanssa bissee ihan isolla kirkolla? Olisi ottanut vielä selfien lisäksi lautaperseestään belfien ja laittanut senkin jakoon. 🤣

        Nää on jotai böndellä budjaavia, kukaan ei kirjoita kylillä, kirkolla joka budjaa kaupungissa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nää on jotai böndellä budjaavia, kukaan ei kirjoita kylillä, kirkolla joka budjaa kaupungissa.

        Kaikki ei asu Helsingissä. Elämää on paljon muuallakin. Terveisin entinen hesalainen.


    • Anonyymi

      Ja koko valtakunta kuvittelee prinssin olevan nyt joku nuorten tyttöjen ahdistelija.

      • Anonyymi

        Aika hiljasta miestä ja naista on juttujen levittäjät nykyään!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika hiljasta miestä ja naista on juttujen levittäjät nykyään!

        Naamat ns. norsunvitui*la? 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣


    • Kaiken kukkuraksi, halusivat vielä nöyryyttää ja kiusata prinssiä näillä palstoilla syksystä kevääseen saakka.

      • Anonyymi

        Marttyyri!

        😒


    • Anonyymi

      Tuli ostettua 3-12x56 tähtäin valoristikolla. Pitää laittaa tässä paikalleen, kohdistaa ja käydä testaan radalla sitten. Mukavaa puuhaa näin kesälomalla!

      T:J*** 😎

    • Anonyymi

      Kuuleppa prinssi; kaikki me saadaan pakkeja. Jos prinsessa ahdistui tunteista, on se inhimillistä, mutta ei se ole sinun loppujen lopuksi sinun häpeäsi. Se kertoo, ettei prinsessa ole kasvanut aikuiseksi… hän on vielä keskeneräinen.

      Pettymys on luonnollinen tunne. Elämä on pohjimmiltaan luopumista. Voittajat ja selviäjät tunnistaa siitä, että he ehkä vetäytyvät koloonsa hetkeksi, käsittelevät tunteensa, mutta sen jälkeen nousevat uudestaan ylös.

      Jos toinen on varattu (mitä et tiennyt), hän saattaa olla herkkä vastaamaan flirttiin, koska on jotain vailla omassa suhteessa. Samoin kuin suhteen jälkeen moni flirttailee, koska tarve hyväksytyksi tulemiseen ja itsensä kokemiseen naisena/miehenä on suuri (huonossa suhteessa voi olla ollut isoja vajeita) ja itsetunto huutaa paikkausta. Usein käy, ettei se flirttaileva oikeastaan etsi edes mitään, mutta taas sillä etsivällä osapuolella tunteet alkaa nousta. Itsekin siihen ihastuneeseen/
      rakastuneeseen puoleen kuuluvana ja pakit saaneena sanoisin, ettei ”vika” ole flirtissä (flirtti on kivaa ja tuo paljon hyvää, ei pahaa), vaan siinä miten itse olen tilanteen tulkinnut. Ja siksi ”vika”, koska ei tunteet ole viallisia. Ne vain on, jos on ollakseen. Tämä on vain elämää pohjimmiltaan.

      • Itse olen aina ollut se häviävä osapuoli. Ainahan se on niin mennyt, että kermat kuoritaan kakun päältä. Muille jää mitä jää.


      • Jos prinsessa ei olisi mennyt tekemään valitusta pomolleen, siitä että kerroin olleeni ihastunut, vaan olisi ilmoittanut heti olevansa jo suhteessa yms. Olisin uskonut ja jättänyt rauhaan... Ei vaan minusta tehtiin ahdistelija. Olen niin paha mies. Pitää varmaan paikkakunta vaihtaa, että kehtaa lähestyä ketään enää ikinä.


    • Anonyymi

      Ai, taskussa 20- senttinen vaan... 🤣

    • Anonyymi

      😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

      🍑 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/girl4love

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      74
      2170
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1442
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      133
      1420
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1102
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      977
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe