En saa oikeutta Kehitysvammaisten leirille

Anonyymi

Itselläni on Lievä älyllinen kehitysvamma miksi kaikki muut Kehitysvammaiset pääsee kesäleirille eli miksi muille Lievästi älyllisesti kehitysvamman saaneille vammaissosiaali työntekijä myöntää maksusitoumuksen? Miksi minulla vammaissosiaali työntekijä puolella huudetaan minulla ei muka ole oikea diagnoosi Lievä älyllinen kehitysvamma? Eka diagnoosi on ollut itsellä MBD oireyhtymä. Miksi en saa oikeutta edes Lievän älyllisen kehitysvamman saaneena vammaisten kuntoutukseen tai toiminta terapiaan. Ei ole meitä usean diagnoosi saaneita asiakkaita ajatellen oikein, että muut Lievästi älyllisesti kehitysvamman saaneet ihmiset saavat maksusitoumuksen Kehitysvammaisten kesäleirille ja vammaisten ratsastus terapiaan vaikka itselläni lukee omissa lääkäri lausunnoissa Lievä älyllinen kehitysvamma. Vuosi sitten kysyin kehitysvammma lääkäriltä miksi muut Lievästi älyllisesti kehitysvamman saaneet ihmiset saavat oikeuden päästä kesäleirille ja vammaisten ratsastus ryhmään ja toiminta terapiaan ja saa vielä Taksikortti jutun. Niin Kehitysvamma lääkärit huutaa minulla muka ADHD syynä että siksi en saa samoja asioita kuten muut Lievästi älyllisesti kehitysvamman saaneet. Väärin minua kohtaan, kun lisäksi muista Kehitysvamma puolella olevista ryhmässä minut estetty kohdataan some sivuilla muut Lievästi älyllisesti kehitysvamman saaneet ihmiset valittaa miksi jumitun yhteen samaan asiaan. Suoraan sanottuna minun tekisi mieli joskus tappaa toinen asiakas jolla on Lievä älyllinen kehitysvamma diagnoosi, koska ne pääsevät kesäleirille ja vammaisten ratsastus ryhmään ja toiminta terapiaan ja saa Taksikortti jutut. Minun syrjintää on usean diagnoosi ihmisenä. Tietenkin minulla on Lievän älyllisen kehitysvamman saaneena oikeus vaatii selvittä uusiksi Lievä älyllinen kehitysvamma diagnoosi jos minulle ei myönnetä samoja asioita kuten muille Lievästi älyllisesti kehitysvamman saaneille? Vai onko? Miksi me joilla on entinen MBD eli ADHD joudumme Lievän älyllisen kehitysvamman diagnoosille jos me ei saada samoja asioita kuten kaikki muut Kehitysvammaiset asiakkaat saavat. Miksi vain ne joilla on ADHD ja muita diagnoosi saavat Kehitysvamma puolella käytös häiriöt mutta ne joilla on pelkkä Lievä älyllinen kehitysvamma eivät saa käytös häiriötä vaan ne joilla ei osata erottaa onko ADHD, Autismi tai Skitsofrenia se oikea diagnoosi jolloin meille laitetaan sekä että diagnoosi jutut. Tietenkin me joiden kohdalla lääkärit eivät osaa erottaa selkeää oikeaa diagnoosia saadaan kehitysvamma puolella käytös häiriöt kun emme saa oikeutta käyttää omaa kehitysvamma diagnoosi sanaa ja ne joilla on selkeä Lievä älyllinen kehitysvamma niiden määräysten mukaisesti meidän ei selkeän kehitysvamman saaneena pitää voida puhua kun ne joilla on selkeä Lievä älyllinen kehitysvamma ne väittää että me muut asiakkaat haukutaan heitä jos mielipiteitä kirjoittaessa ja puhuessa käytämme omaa kehitysvamma diagnoosi sanaa. Ja meitä jotka emme halua muokata omaa kehitysvamma diagnoosi sanaa vaan haluamme oikeutta saada käyttää omaa kehitysvamma ei siihen auta että meitä joilla käytös häiriöt eivät kuulu Lievään älylliseen meitä syrjitään. Todella väärin vammaissosiaali työntekijän ja ohjaajien sanoa meille joilla on ADHD tai muita Neurokirjon diagnoosi juttuja, että sinun käytös häiriöt eivät kuulu Lievään älylliseen kehitysvammmaan jos lääkäri kirjoittanut papereihin Lievä älyllinen kehitysvamma ja Heikkolahjaisuus

3

124

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Henna Makkonen, ota lääkkeet ja mene nukkumaan.

• Anonyymi

En ole Henna Makkonen minun sukunimi on Koskela

• Anonyymi

Nyt laitoin Henna Makkonen kaverille viestin ja kopioin tämän. T Henna Koskela

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      64
      2116
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      172
      1722
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1418
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      243
      1389
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      237
      1337
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      342
      1195
    7. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      81
      1186
    8. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1165
    9. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      357
      1126
    10. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      329
      1103
    Aihe