En saa oikeutta Kehitysvammaisten leirille

Anonyymi

Itselläni on Lievä älyllinen kehitysvamma miksi kaikki muut Kehitysvammaiset pääsee kesäleirille eli miksi muille Lievästi älyllisesti kehitysvamman saaneille vammaissosiaali työntekijä myöntää maksusitoumuksen? Miksi minulla vammaissosiaali työntekijä puolella huudetaan minulla ei muka ole oikea diagnoosi Lievä älyllinen kehitysvamma? Eka diagnoosi on ollut itsellä MBD oireyhtymä. Miksi en saa oikeutta edes Lievän älyllisen kehitysvamman saaneena vammaisten kuntoutukseen tai toiminta terapiaan. Ei ole meitä usean diagnoosi saaneita asiakkaita ajatellen oikein, että muut Lievästi älyllisesti kehitysvamman saaneet ihmiset saavat maksusitoumuksen Kehitysvammaisten kesäleirille ja vammaisten ratsastus terapiaan vaikka itselläni lukee omissa lääkäri lausunnoissa Lievä älyllinen kehitysvamma. Vuosi sitten kysyin kehitysvammma lääkäriltä miksi muut Lievästi älyllisesti kehitysvamman saaneet ihmiset saavat oikeuden päästä kesäleirille ja vammaisten ratsastus ryhmään ja toiminta terapiaan ja saa vielä Taksikortti jutun. Niin Kehitysvamma lääkärit huutaa minulla muka ADHD syynä että siksi en saa samoja asioita kuten muut Lievästi älyllisesti kehitysvamman saaneet. Väärin minua kohtaan, kun lisäksi muista Kehitysvamma puolella olevista ryhmässä minut estetty kohdataan some sivuilla muut Lievästi älyllisesti kehitysvamman saaneet ihmiset valittaa miksi jumitun yhteen samaan asiaan. Suoraan sanottuna minun tekisi mieli joskus tappaa toinen asiakas jolla on Lievä älyllinen kehitysvamma diagnoosi, koska ne pääsevät kesäleirille ja vammaisten ratsastus ryhmään ja toiminta terapiaan ja saa Taksikortti jutut. Minun syrjintää on usean diagnoosi ihmisenä. Tietenkin minulla on Lievän älyllisen kehitysvamman saaneena oikeus vaatii selvittä uusiksi Lievä älyllinen kehitysvamma diagnoosi jos minulle ei myönnetä samoja asioita kuten muille Lievästi älyllisesti kehitysvamman saaneille? Vai onko? Miksi me joilla on entinen MBD eli ADHD joudumme Lievän älyllisen kehitysvamman diagnoosille jos me ei saada samoja asioita kuten kaikki muut Kehitysvammaiset asiakkaat saavat. Miksi vain ne joilla on ADHD ja muita diagnoosi saavat Kehitysvamma puolella käytös häiriöt mutta ne joilla on pelkkä Lievä älyllinen kehitysvamma eivät saa käytös häiriötä vaan ne joilla ei osata erottaa onko ADHD, Autismi tai Skitsofrenia se oikea diagnoosi jolloin meille laitetaan sekä että diagnoosi jutut. Tietenkin me joiden kohdalla lääkärit eivät osaa erottaa selkeää oikeaa diagnoosia saadaan kehitysvamma puolella käytös häiriöt kun emme saa oikeutta käyttää omaa kehitysvamma diagnoosi sanaa ja ne joilla on selkeä Lievä älyllinen kehitysvamma niiden määräysten mukaisesti meidän ei selkeän kehitysvamman saaneena pitää voida puhua kun ne joilla on selkeä Lievä älyllinen kehitysvamma ne väittää että me muut asiakkaat haukutaan heitä jos mielipiteitä kirjoittaessa ja puhuessa käytämme omaa kehitysvamma diagnoosi sanaa. Ja meitä jotka emme halua muokata omaa kehitysvamma diagnoosi sanaa vaan haluamme oikeutta saada käyttää omaa kehitysvamma ei siihen auta että meitä joilla käytös häiriöt eivät kuulu Lievään älylliseen meitä syrjitään. Todella väärin vammaissosiaali työntekijän ja ohjaajien sanoa meille joilla on ADHD tai muita Neurokirjon diagnoosi juttuja, että sinun käytös häiriöt eivät kuulu Lievään älylliseen kehitysvammmaan jos lääkäri kirjoittanut papereihin Lievä älyllinen kehitysvamma ja Heikkolahjaisuus

3

196

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Henna Makkonen, ota lääkkeet ja mene nukkumaan.

• Anonyymi

En ole Henna Makkonen minun sukunimi on Koskela

• Anonyymi

Nyt laitoin Henna Makkonen kaverille viestin ja kopioin tämän. T Henna Koskela

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      58
      2093
    2. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      91
      1428
    3. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      62
      1265
    4. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      68
      1227
    5. Nuorempi mies

Olen tänään ajatellut sua paljon, miten toimittaisiin makuuhuoneessa jne! 😏🔥
      Ikävä
      115
      1115
    6. Onko sinulla

Joku nyt huonosti? :(
      Ikävä
      67
      936
    7. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      72
      909
    8. Jos siis saamme

Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j
      Ikävä
      65
      864
    9. Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."

The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise
      Tv-sarjat
      9
      822
    10. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      73
      805
    Aihe