Tilasin lomamatkan

Anonyymi

miehelle, mulle ja mun lapsille, mutten tajunnu et mieskin olisi halunnu omat penskat mukaan, minä en niitä haluasisi. Omasta meilestä tein oikein, kun en ottanut niitä lapsia mukaan, se pilaisi koko loman, ja ei kukaan halua katsella nuivia naamoja. mä en vaan tule toimeen niiden kanssa, ja tein palveluksen ettei kummankaan osapuolen tarvi katella toisiaan.
Nyt mies ei lähde vaan lähtee omien lellilasten kanssa muualle, ihan idioottimaista suuttua moisesta. Ei hänkään varmaan halua aina samaa kuin mä, ja mun lapset sentään on hyvin toimeentulevia ja iloisia, niiden kanssa on kiva reissata.
Mut me lähtään, saa mies jäädä rannalle ruikuttaa, ei tulla pariin viikkooon tänne.
Toivottavasti on kiva loma, emillä on ainakin upee. kallis oma jonka tosin mies maksoi jo etukäteen, hyvä niin, riittää rahat shoppailuun. En varmana maksa takasin. Itepphän sanoi ettei lähde, oma vika.
Muutenkin hänen lapset on omituisia, eivät edes halua olla äitipuolen kanssa ystäviä vaikka kuin yritän , mutta ei sitä koko elämää jaksa suostutella, jos asenteessa ja meilessä on vikaa.

4

143

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kohta olet historiaa. Mies huomaa millainen hyödyn kerää olet.

• Anonyymi

Heh , trollihan tuo, mutta kun tulet takas niin avaimet ei sovi lukkoihin , lukot vaihdettu, ja sun ja kakarasi romut pihalla , sulla alkaa sitte asunnon hankinta, hah, hah.

• Anonyymi

Jos nyt eroaisti.Kun et suvaitse miehesi lapsia edelisestä suhteestasi.Tiesit lapset on olemassa.Muista lapset eivät eroa vaan vanhemmat!Miksi et tilanut matkaa vain itsellesi ja omille lapsilesi.Mitä sinä miestä tarvitaan mukana.Olisi sanut latu aikaa edelisen suhten lasten kanssa KUN SINÄ OLISIT SITÄ POIS YHTEISEN LAPSENNEKANSSA!Taidat elää miehen kukkarolla,miehn asunossa ja et pärjää yksin lapsesi kanssa.

• Anonyymi

Nyt tuo yksinäinen katkera trolli haaveilee lomamatkoista, mutta ei pääse minnekään , kun ei ole sitä rahoittajaa, ja kelan tuilla ei matkusteta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2296
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      114
      1761
    3. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      88
      1429
    4. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      133
      1387
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      117
      1266
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      74
      1238
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      63
      1111
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      1057
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      982
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      834
    Aihe