Tilasin lomamatkan

Anonyymi

miehelle, mulle ja mun lapsille, mutten tajunnu et mieskin olisi halunnu omat penskat mukaan, minä en niitä haluasisi. Omasta meilestä tein oikein, kun en ottanut niitä lapsia mukaan, se pilaisi koko loman, ja ei kukaan halua katsella nuivia naamoja. mä en vaan tule toimeen niiden kanssa, ja tein palveluksen ettei kummankaan osapuolen tarvi katella toisiaan.
Nyt mies ei lähde vaan lähtee omien lellilasten kanssa muualle, ihan idioottimaista suuttua moisesta. Ei hänkään varmaan halua aina samaa kuin mä, ja mun lapset sentään on hyvin toimeentulevia ja iloisia, niiden kanssa on kiva reissata.
Mut me lähtään, saa mies jäädä rannalle ruikuttaa, ei tulla pariin viikkooon tänne.
Toivottavasti on kiva loma, emillä on ainakin upee. kallis oma jonka tosin mies maksoi jo etukäteen, hyvä niin, riittää rahat shoppailuun. En varmana maksa takasin. Itepphän sanoi ettei lähde, oma vika.
Muutenkin hänen lapset on omituisia, eivät edes halua olla äitipuolen kanssa ystäviä vaikka kuin yritän , mutta ei sitä koko elämää jaksa suostutella, jos asenteessa ja meilessä on vikaa.

4

123

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kohta olet historiaa. Mies huomaa millainen hyödyn kerää olet.

• Anonyymi

Heh , trollihan tuo, mutta kun tulet takas niin avaimet ei sovi lukkoihin , lukot vaihdettu, ja sun ja kakarasi romut pihalla , sulla alkaa sitte asunnon hankinta, hah, hah.

• Anonyymi

Jos nyt eroaisti.Kun et suvaitse miehesi lapsia edelisestä suhteestasi.Tiesit lapset on olemassa.Muista lapset eivät eroa vaan vanhemmat!Miksi et tilanut matkaa vain itsellesi ja omille lapsilesi.Mitä sinä miestä tarvitaan mukana.Olisi sanut latu aikaa edelisen suhten lasten kanssa KUN SINÄ OLISIT SITÄ POIS YHTEISEN LAPSENNEKANSSA!Taidat elää miehen kukkarolla,miehn asunossa ja et pärjää yksin lapsesi kanssa.

• Anonyymi

Nyt tuo yksinäinen katkera trolli haaveilee lomamatkoista, mutta ei pääse minnekään , kun ei ole sitä rahoittajaa, ja kelan tuilla ei matkusteta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 532
      8497
    2. Aamuseuraa/rehevää naista

uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo
      Keuruu
      4
      3652
    3. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      7
      2183
    4. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      157
      1143
    5. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      17
      786
    6. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      722
    7. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      32
      703
    8. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      68
      696
    9. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      42
      676
    10. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      36
      637
    Aihe