SYYTÄ EN TIEDÄ, tiedättekö Te?

Anonyymi

Meidän lapsuudessa meillä ei ollut autoa koskaan. Syytä en tiedä.

Isä kulki töissä fillarilla, jos metsätyömaa sattui sijaitsemaan lähellä.

Fillareilla me liikuttiin aina.

Myöhemmin mopoilla ja ne oli niin surkeassa kunnossa, että taisin työntää saman verran kuin mitä ajoin.

Kaksitahtiöljynä käytettiin köyhyyksissään ihan mitä sattuu ja pian oli kaasarit tukossa ja sylinterit niin kuluneita, että siniharmaa pilvi esti takana tulevien näkyvyyden.

Edellä olevaan tekstiin viitaten Tyttöhän oli motocrossin harrastaja.
Metsätyömaat Lahden lähellä fillarilla.

3

79

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voi hellanlettas taas kun askarruttaa numeropasasta meikäläisen lapsuus ja mopot tällä kertaa. Mutta ei se mitään, muistelen mielellään menneitä. Broidin kanssa usein puhutaan puhelimessa ja naureskellaan omille hölmöilyille.

Faija kulki pääasiassa työkaverinsa kyydillä, olivat joskus viikot jossakin kauempana savotalla. Lähelläkin oli joskus työmaita.

Se oli ihan hyvä lapsuus, paljon ulkoilua, terveellistä kotiruokaa, kotieläimiä, paljon liikuntaa. Kukaan ei kuollut eikä loukkaantunut pahasti.

Sellaista se oli muillakin. Vapaata toimintaa, mutta sitten kun mokasit, sen sai kuulla ja tuntea.
      Lapsia ei kasvatettu siihen aikaan, vaan ne tökättiin ovesta pihalle ja pyydettiin sieltä syömään sisälle ja sitten taas ulos.

Mikään motocrossin harrastaja ole koskaan ollut. Eka mopo oli broidilta saatu pappatuna, toinen Helkama- Raisu, sitten ostin kesätyörahoilla 350cc kakspyttyisen Hondan ja kun faija delas äiti osti minulle 80 kuutioisen RM Suzukin henkivakuutusrahoilla.

Meillä ei porukat kieltäneet koskaan ajamasta alaikäisenä. Olivat ylpeitä kun meidän poika osaa.

Yhden sakon maksoi äiti kun RM:n pysäytti poliisit. Tai ei ne pysäyttäneet vaan kaaduin niiden eteen asfaltilla, kun yritin heittää ukaria ja lähteä karkuun. Olisiko ollut 80 markan sakko siihen aikaan.

Pipon moottorirata oli noin 5km päässä ja sinne pääsi suurimmaksi osaksi pieniä hiekkateitä pitkin. Se oli aika ikävä rata, kun se oli helteellä kivikovaa savea, jossa syviä uria. Vain pari kertaa kävin siinä ajamassa, mukavampaa oli metsäpoluilla.

• Anonyymi

Tyttö tietää syyt ja seuraamukset kaikkien muiden ihmisten elämästä, mutta ei tiedä perussyytä ja alkulähtökohtiaan epäonnistuneelle omalle elämälleen.

Isä sbuge, kolme pentua laitettavaksi ovesta ulos ja sisään kun syöntiaika, sekä köyhä ja väite, että siihen aikaan ei kasvatettu lainkaan lapsia.

Seuraamukset ainakin tältä palstalta luettavissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tyttö tietää syyt ja seuraamukset kaikkien muiden ihmisten elämästä, mutta ei tiedä perussyytä ja alkulähtökohtiaan epäonnistuneelle omalle elämälleen.

Isä sbuge, kolme pentua laitettavaksi ovesta ulos ja sisään kun syöntiaika, sekä köyhä ja väite, että siihen aikaan ei kasvatettu lainkaan lapsia.

Seuraamukset ainakin tältä palstalta luettavissa.

Sensukan omassa elämässä ei vissiin hirveästi ole kohokohtia ollut, kun toisten tavallinen elämä tuntuu kovin ihmeelliseltä. Oletko aina ollut laitoshoidossa vai vasta aikuisena?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      177
      1600
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      105
      807
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      735
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      203
      608
    5. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      128
      561
    6. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      546
    7. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      528
    8. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      526
    9. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      510
    10. toivottavasti kohta jo kohdataan

😍😍😍😍😍 sinua olen odottanut varmasti koko elämäni
      Ikävä
      25
      493
    Aihe