ikinä! jätä mut rauhaan pikku-ukko.
minulla ja sinulla ei tule olemaan yhtään mitään
34
1068
Vastaukset
- Anonyymi
Asia selvä. Onnea ja menestystä elämään.
- Anonyymi
Hypiikö pienet virhreät miehet useinkin silmille?
- Anonyymi
Oletko joku herkkähipiäinen pieni tai pienehkö mies kun vedit trollausaloituksesta herneet nenuun kun kuitenkin kävi vähän mielessä, että onko tämä minulle osoitettu. Tai sitten olet joku pisteidenkeräilijä haffun haufkoine kaskuinesi. Ei täällä ketään sun tuttuja ole
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko joku herkkähipiäinen pieni tai pienehkö mies kun vedit trollausaloituksesta herneet nenuun kun kuitenkin kävi vähän mielessä, että onko tämä minulle osoitettu. Tai sitten olet joku pisteidenkeräilijä haffun haufkoine kaskuinesi. Ei täällä ketään sun tuttuja ole
En kait nyt tutuille tänne kirjoittaisi kun niille voi kirjoittaa muutenkin.
- Anonyymi
Miksi luulet että luulisin moista? Enhän minä edes halua sinua. Kovat on ämmällä luulot 🤣
- Anonyymi
Taisi vähän kirpaista kun kuitenkin luulet aloituksen olevan sinulle, heh. Sivusta vaan hehee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taisi vähän kirpaista kun kuitenkin luulet aloituksen olevan sinulle, heh. Sivusta vaan hehee.
Ei kiinnosta jonkun säälittävän nettihaukkujan jutut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kiinnosta jonkun säälittävän nettihaukkujan jutut
No miksi ne pitää kuvitella itselleen, tai että joku tuttu ne kirjoittaisi...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No miksi ne pitää kuvitella itselleen, tai että joku tuttu ne kirjoittaisi...
Erittäin hyvä kysymys siellä...ei ole ihan terveen toimintaa sitäpaitsi aloitus on trollaus. Liekö tämän "pienen miehen" oma. Sellaisilla hcätmiinceleillä on tuo itseviha nähkäät aika korkealla levelillä ja ulostulot kaoottisia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Erittäin hyvä kysymys siellä...ei ole ihan terveen toimintaa sitäpaitsi aloitus on trollaus. Liekö tämän "pienen miehen" oma. Sellaisilla hcätmiinceleillä on tuo itseviha nähkäät aika korkealla levelillä ja ulostulot kaoottisia
Ja täällä taas übermenschit ruotimassa muiden palstakäyttäytymistä. Omissa katkeruudenharhoissa käydään haukkumassa muita kommentoija trendisanoilla ihan siltä varalta, et jos joku niistä vaikka on se oma pakkomielteinen kaivattu. Palstalla pyörinyt jo niin monet psykoosit läpi, ettei enää edes muista miksi tänne alunperin tuli. Nykyään koko elämä pyörii vain tekemällä samaa kuin 90% kaikista muista kommentoijista, eli muistutellaan täysin turhilla viesteillä kuinka kaikkien muiden kirjoitukset ovat pelkkää säälittävää katkeroitunutta vihaa. Kaikkien muiden kommentoijien kirjoitukset ovat sairaita, tai väärin.
Aivan kuin en tietäisi...
- Anonyymi
Millä tavoin olen sinua muka sitten häirinnyt?
- Anonyymi
Onhan välillämme nämä voimakkaat tunteet. Ei noin montaa kysymysmerkkiä ihan turhasta tyhjästä anneta!
- Anonyymi
Äiti? Terveisin M kirjain.
- Anonyymi
Heh.
- Anonyymi
Jos ei kiinnosta, niin miksi olet palstalla kyttäämässä hänen kirjoituksiaan?
- Anonyymi
Miksi sinä uskot kaikkiin vedätyksiin mitä luet, oletko niitä kyttäämässä? Selvä provo tämäkin on ja mistä muuten oletat, että tämä joku abstrakti hän kirjoittelisi täällä? Jos siis oletaan, että aloitus olisi joku aito tunteenpurkaus, niin näitähän voi huudella tuuleen odottamatta mitään ns lukukuittausta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sinä uskot kaikkiin vedätyksiin mitä luet, oletko niitä kyttäämässä? Selvä provo tämäkin on ja mistä muuten oletat, että tämä joku abstrakti hän kirjoittelisi täällä? Jos siis oletaan, että aloitus olisi joku aito tunteenpurkaus, niin näitähän voi huudella tuuleen odottamatta mitään ns lukukuittausta
Selkeä provo tuo kommenttisi.
- Anonyymi
Miksi sinulla rakas on noin huono itsetunto?
- Anonyymi
Kerroinhan terapiassa että minulla ei ole itsetuntoa. Terv. M
- Anonyymi
Esleikki.
- Anonyymi
Siinä sulle 🍑, mieles tekee kuitenkin 😝
- Anonyymi
Saman kokoisia taidetaan lähes olla? Eikös vain?
En ollut edes koskaan tiennyt, että ulkoisilla ominaisuuksillamme olisi juurikaan ollut muuta merkitystä kuin se, että kooltamme olimme toisillemme täydellisesti tehdyt - näin ainakin muistelen sinun asiasta sanoneen. - Anonyymi
Ehkä olen pieni, mutta minulla on kuitenkin valtaisia jortikka josta jäät täysin osattomaksi. Harmi sulle.
- Anonyymi
niin... ja lisään vielä, olen pieni, mutta suuri läski.
- Anonyymi
Rakkautta arkeesi AP ja iloa päivään. Säihkyt auringon kanssa kilpaa. Nättiä katseltavaa jollekin. Minä pienenä mitättömänä en mahdu millään sinun arkeesi, enkä näe niiden kirkkaiden valojen loisteessa ympärilläsi ihan kaikkea.
Unohda tällainen pikku-ukko, en ole mitään sinulle, miksi käytät aikaasi minunlaiseen. Minäkin keskityn enemmän myönteisiin asioihin ja nautin pienistä asioista, mm. luonnon valosta. Pienet asiat merkitsee minulle paljon ja tekee oloni kylläiseksi. Hyvät asiat voivat syntyä pienestä, rakkauskin jos sellainen vain osuu kohdalle.
Muista aina, rakkautta löytyy enemmän läheisiltä. Rakkaus lämmittää ja tekee hyvää mielelle. Hyvä, parempi mieli johtaa aina johonkin vielä parempaan. Lämmintä ja hyvää oivaltavaa mieltä arkeesi. Luottamus ei synny tyhjästä. Halua ymmärtää enemmän hyvää, älä pahaa 🙏 - Anonyymi
Sillä lailla, neiti on hyvä ja aukaisee seuraavan laatikon, sanoi Tarvajärvi.
- Anonyymi
Miksi mies kirjoittelet itsellesi tai toiselle miehelle?
- Anonyymi
Miks se sua niin paljon kiinnostaa? Harmittaako, kun ei pääse omimaan aloituksia?
- Anonyymi
Ei voi tietää kuka on aloituksen takana. Itse olen nähnyt naisen kirjoittamana (todistetusti) paljon pahempaakin kuin tämä. Yhteistä oli toisen mitätöinti ja alistamis yritykset(hyökkäävä). Pahantahtoisuus noissa puolustus viesteissä. Ei tervettä itselle eikä muillekaan. Heitä pitäisi osata ymmärtää, mut jos lähtökohdat on jo näin pielessä alusta lähtien niin tuntuu mahdottomalta, vaikka kuinka haluaisi auttaa. Paha ruokkii pahaa, sen voi vain todeta.
- Anonyymi
Tuohan on paremminkin kutsu juuri sinun luoksesi?
- Anonyymi
Samat sanat eräälle toiselle, on tosin isompi.
- Anonyymi
Pikku ukko oli Pepin hevonen, eikö ollutkin?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833872
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t342773Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä962190Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian201697Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?261658Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261508- 281488
- 281481
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71464Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu731453