Voiko toisen pankkitiliin

Anonyymi

Ja omaisuuteen rakastua? Vai onko kyseessä vain ihastus?

29

141

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä aloittaja on itse mieltä?

    • Anonyymi

      Rakkautta jokainen euro ja dollari...

    • Anonyymi

      Minä uskon, että siitä voi tulla riippuvaiseksi. Jos tili hupenee toisella vauhdilla, täytyy miettiä uutta kohdetta tilalle. Koska raha on valtaa ja se mahdollistaa paljon asioita.

      • Anonyymi

        Samaa mieltä. Ja velka on vankeutta.


    • Anonyymi

      Ei ole rahhoo eikä liiemmalti ommaisuutta eikö oo tulojakkaan..mitäs siihen on lisättävää

    • Anonyymi

      Vanhan pomoni sanoin: Kaikki rahaa rakastavat.

    • Anonyymi

      ei siinä mitään pahaa ole

      • Anonyymi

        No, jos ei pidä sitä, että toinen "myy" itsensä, mitenkään pahana. Onhan sellaiselle rahaan rakastuneelle kumppanille nimikin, jota en viitsi tässä sanoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, jos ei pidä sitä, että toinen "myy" itsensä, mitenkään pahana. Onhan sellaiselle rahaan rakastuneelle kumppanille nimikin, jota en viitsi tässä sanoa.

        onhan noita, jotka haluavat itsensä "myydä" ja niitäkin on, jotka tahtovat jonkun itseään paremmannäköisen elämän "ostaa".

        eipä siinä, jos ovat tuommoiset sitten valmiita niihin seurauksiin, joita asetelma tulee heidän suhteessaan tuottamaan.


    • Anonyymi

      Takuulla voi. Itsekin rakastuin pankkitiliini.

      • Anonyymi

        Tuli vahingossa yksikössä.. pankkitileihini piti laittaa.


    • Anonyymi

      Voi ja perämehtiä samoillessa rakkaus vaan syvenee.

      • Anonyymi

        Hauska.. sivusta.


      • Anonyymi

        Raha tuo vapautta 😉


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Juu ei voi vaikka oma onkin omasta mielestäni nannaa monen silmissä ei se minua onnelliseksi tee. Mutta jos on aivokapasiteettia niin wow herättää miehen mielenkiinnon

    • Sellainen "rakkaus" loppuu heti, kun loppuu rahat. Kokemusta tästäkin.

      • Anonyymi

        Jos siihen loppuu niin ei ole rakkautta silloin Koskaan ollutkaan


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos siihen loppuu niin ei ole rakkautta silloin Koskaan ollutkaan

        No niinhän se on. Se tuli selväksi silloin, mutta rahaa ehti palaa paljon...


    • Anonyymi

      Se on ehdottomasti rakastumista jos tuntee löytäneensä sen mitä on etsinyt koko elämänsä.

    • Anonyymi

      Mihinkään muuhun ei edes voi rakastua mielestäni.

      • Anonyymi

        Jatkakaa provon kehittelyä.

        Jos kymmenellä ihmisellä on täsmälleen yhtä monta kopeekkaa yhtä monella vieraan valtion tilillä, ihastutteko te kymmeneen ihmiseen yhtäaikaisesti? Jos jonkun heistä tilille tipahtaa pari ylimääräistä liiraa - vaikkapa onnistuneen palkkamurhan, salakuljetusoperaation tai pankkiryöstön jälkeen - viekö se henkilö voiton yhdeksästä muusta, ja rakastutte näin numerovisan voittajaan?

        Olen aina muutenkin ihmetellyt ihmisiä, joiden suurin kyky on valita kahdesta luvusta pienempi (kaupassa, ostettaessa mitä hyvänsä, tämä on se Ainoa arvo, ihan joka asiassa) tai suurempi (tässä tehtävässä, kumppanin pankkitiliä valitessa). Sellaiset ovat usein kovin ylpeitä kyvystään erottaa kahdesta luvusta, kumpi on suurempi tai kumpi pienempi... luulin, että lapsetkin osaavat. Kulkevat tällä yhdellä speksillä ainutlaatuisen elämäntiensä lävitse.


    • Anonyymi

      Rahalla saa ja hevosella pääsee.

    • Anonyymi

      Ihailen ihmisiä, joilla on kyky valita lukuisista vaihtoehdoista se jolla on eniten rahaa.

      • Anonyymi

        ihailet yksioikoisia ihmisiä, kuulut todennäköisesti itsekin joukkoon *jokuemoji*


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ihailet yksioikoisia ihmisiä, kuulut todennäköisesti itsekin joukkoon *jokuemoji*

        Raha menee rahan luokse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raha menee rahan luokse.

        Raha menee rahan luokse.
        Raha menee lihan luokse.
        Liha menee rahan luokse.
        Lihan menee lihan luokse.

        *Bored*


    • Anonyymi

      setelelit nam, kolikot nam! tämä on ❤️

    • Anonyymi

      Ei voi.

      Jos ihminen pitää rahasta, se on parasta omassa taskussa, ei toisten.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2342
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      140
      1507
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      155
      1214
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1013
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      373
      937
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe