Miksi omassa lukiossani on analyyttisen geometrian kurssi 4 ennen geometrian kurssia kolme? Analyyttinen geometria 4 ja funktiot ja yhtälöt 2 -kurssit on liitetty toisiinsa 3 moduulin pituisiksi ennen geometriaa.
Analyyttisen geometrian kurssi ennen itse geometriaa
Anonyymi
3
125
Vastaukset
- Anonyymi
Jaa, jaa! Ehkä kysyt sieltä omasta lukiostasi, niin saatat saada vastauksen. Katsos kun täällä ei osata arvata edes sitä sinun lukiotasi, saati sitten lukiosi kurssijärjestelyjä.
- Anonyymi
riippuu tietenkin miten lukiosi matematikaan opettajat ovat arvioineet geometrian ja analyyttisen geometrian kurssien sisällöt ja tavoitteet. Tuskinpa siitä mitään isompaa oneglmaa tulee.
- Anonyymi
Koska ne molemmat ovat 3 opintopisteen eli 1,5 opintoviikon laajuisia ja ne oli järkevää liittää yhteen, jotta niiden summasta tulisi opintoviikkojen kannalta tasaluku 3?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti25645572Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!4311343Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy22110961Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump389775Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla888602Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua2766650Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys432344Perussuomalaisiin minä luotan
Bensaa raaskii taas tankata ja ensi vuonna laskee ruoan verotus. Nämä muutokset parantavat pienituloisten asemaa.122284- 442124
Kalja-Kristus Kutsuu Luokseen
Nyt on Oikea Hetki Ottaa Ryppyys Vastaan! Lue Pelastusryyppy ja tee Promillista elämäsi Herra! Pelastusryyppy on teksti22075