Pieleen meni

Anonyymi

Sanoin miltä minusta tuntuu ja kaikki meni vituiksi. Suunta on alas.

10

67

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No voi harmi. Pärjäile!

• Anonyymi

Miten se nyt pieleen meni? Etkö voi selittää lisää tai korjata, jos et tullut ymmärretyksi oikein? Oikein tulee helpommin ymmärretyksi kun sanoo suoraan vaikka että haluan sinut tai olen ihastunut/rakastunut tai haluaisin tutustua paremmin tai vaikka en ilmaissut asiaa ihan niin kuin olisi halunnut ja haluaisin korjata asian.

Jos hän rakastaa sinua, ei se ole kerrasta kiinni!

Jos taas kerroit tunteesi ja sait pakit, otan osaa, Samaa surutyötä itsekin teen, Siitä selviää, vaikka tuo voi jonkun aikaa viedä.

• Semmoista se on. Se on pärstäkertoimesta kiinni, kenen tunnustukset huolitaan ja kenen ei. Minua ei enää katso kukaan. Olen niin kamala otus. Voisin painua maan alle kokonaan. Kaikki vihaa minua ja inhoaa. Olen täyttä saastaa.

• Anonyymi

No nyt on paha päivä huomenna paistaa taas🌻

• Anonyymi kirjoitti:

No nyt on paha päivä huomenna paistaa taas🌻

Kyllä, tänään lensi toimiston tuolikin seinään kun alkoi niin sanotusti keittämään. Että puhu vaan siitä huonosta päivästä. Itseinho on jo sillä tasolla.

• Anonyymi
        PalstaPrinssi kirjoitti:

Kyllä, tänään lensi toimiston tuolikin seinään kun alkoi niin sanotusti keittämään. Että puhu vaan siitä huonosta päivästä. Itseinho on jo sillä tasolla.

No tuollainen käytöshän tarkoittaa, miten pylly on puutunut kokopäivä istumisesta niin, ettei huomaa oravaa jo puoliksihalla reiästä, niin siinä sitten pökäle puyllystä pitkällä tuolia nakellaan, senkin knakkelija, ilmoittajaknakkelija.
        https://m.youtube.com/watch?v=8SK8LiAncyE

• Anonyymi

Ehkäpä olet ymmärtänyt nyt kaiken vain väärin

• Anonyymi

PAINU VITTUUN!

MARIA ANTHONI!

• Anonyymi

Oma mokas

• Anonyymi

Millä periaatteella oma moka ja mistä sinä tiedät mistä yleensäkään kyse?

Kuulut varmaan lääkäri, johtaja, psykiatri kategoriaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta

Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään
      Maailman menoa
      141
      13250
    2. Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla

"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen
      Maailman menoa
      86
      3697
    3. Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta

Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,
      Maailman menoa
      128
      3000
    4. Martinalta vahva viesti

"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J
      Kotimaiset julkkisjuorut
      279
      1420
    5. Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?

Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?
      Maailman menoa
      41
      1406
    6. Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin

"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup
      Maailman menoa
      156
      1363
    7. Jos mies olet oikeasti...?

Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh
      Ikävä
      115
      1294
    8. Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista

Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1234
    9. Pitäisikö meidän

Sitten nähdä ilman että siitä tehdään ongelmaa?
      Ikävä
      81
      1081
    10. Nautitko riidan haastamisesta?

Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin
      Sinkut
      205
      989
    Aihe