Sanoin miltä minusta tuntuu ja kaikki meni vituiksi. Suunta on alas.
Pieleen meni
10
67
Vastaukset
- Anonyymi
No voi harmi. Pärjäile!
- Anonyymi
Miten se nyt pieleen meni? Etkö voi selittää lisää tai korjata, jos et tullut ymmärretyksi oikein? Oikein tulee helpommin ymmärretyksi kun sanoo suoraan vaikka että haluan sinut tai olen ihastunut/rakastunut tai haluaisin tutustua paremmin tai vaikka en ilmaissut asiaa ihan niin kuin olisi halunnut ja haluaisin korjata asian.
Jos hän rakastaa sinua, ei se ole kerrasta kiinni!
Jos taas kerroit tunteesi ja sait pakit, otan osaa, Samaa surutyötä itsekin teen, Siitä selviää, vaikka tuo voi jonkun aikaa viedä. Semmoista se on. Se on pärstäkertoimesta kiinni, kenen tunnustukset huolitaan ja kenen ei. Minua ei enää katso kukaan. Olen niin kamala otus. Voisin painua maan alle kokonaan. Kaikki vihaa minua ja inhoaa. Olen täyttä saastaa.
- Anonyymi
No nyt on paha päivä huomenna paistaa taas🌻
Anonyymi kirjoitti:
No nyt on paha päivä huomenna paistaa taas🌻
Kyllä, tänään lensi toimiston tuolikin seinään kun alkoi niin sanotusti keittämään. Että puhu vaan siitä huonosta päivästä. Itseinho on jo sillä tasolla.
- Anonyymi
PalstaPrinssi kirjoitti:
Kyllä, tänään lensi toimiston tuolikin seinään kun alkoi niin sanotusti keittämään. Että puhu vaan siitä huonosta päivästä. Itseinho on jo sillä tasolla.
No tuollainen käytöshän tarkoittaa, miten pylly on puutunut kokopäivä istumisesta niin, ettei huomaa oravaa jo puoliksihalla reiästä, niin siinä sitten pökäle puyllystä pitkällä tuolia nakellaan, senkin knakkelija, ilmoittajaknakkelija.
https://m.youtube.com/watch?v=8SK8LiAncyE
- Anonyymi
Ehkäpä olet ymmärtänyt nyt kaiken vain väärin
- Anonyymi
PAINU VITTUUN!
MARIA ANTHONI! - Anonyymi
Oma mokas
- Anonyymi
Millä periaatteella oma moka ja mistä sinä tiedät mistä yleensäkään kyse?
Kuulut varmaan lääkäri, johtaja, psykiatri kategoriaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään14113250Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen863697Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta
Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,1283000Martinalta vahva viesti
"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J2791420Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?411406Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup1561363Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh1151294Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista
Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S141234- 811081
Nautitko riidan haastamisesta?
Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin205989