Sanoin miltä minusta tuntuu ja kaikki meni vituiksi. Suunta on alas.
Pieleen meni
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
No voi harmi. Pärjäile!
- Anonyymi
Miten se nyt pieleen meni? Etkö voi selittää lisää tai korjata, jos et tullut ymmärretyksi oikein? Oikein tulee helpommin ymmärretyksi kun sanoo suoraan vaikka että haluan sinut tai olen ihastunut/rakastunut tai haluaisin tutustua paremmin tai vaikka en ilmaissut asiaa ihan niin kuin olisi halunnut ja haluaisin korjata asian.
Jos hän rakastaa sinua, ei se ole kerrasta kiinni!
Jos taas kerroit tunteesi ja sait pakit, otan osaa, Samaa surutyötä itsekin teen, Siitä selviää, vaikka tuo voi jonkun aikaa viedä. Semmoista se on. Se on pärstäkertoimesta kiinni, kenen tunnustukset huolitaan ja kenen ei. Minua ei enää katso kukaan. Olen niin kamala otus. Voisin painua maan alle kokonaan. Kaikki vihaa minua ja inhoaa. Olen täyttä saastaa.
- Anonyymi
No nyt on paha päivä huomenna paistaa taas🌻
Anonyymi kirjoitti:
No nyt on paha päivä huomenna paistaa taas🌻
Kyllä, tänään lensi toimiston tuolikin seinään kun alkoi niin sanotusti keittämään. Että puhu vaan siitä huonosta päivästä. Itseinho on jo sillä tasolla.
- Anonyymi
PalstaPrinssi kirjoitti:
Kyllä, tänään lensi toimiston tuolikin seinään kun alkoi niin sanotusti keittämään. Että puhu vaan siitä huonosta päivästä. Itseinho on jo sillä tasolla.
No tuollainen käytöshän tarkoittaa, miten pylly on puutunut kokopäivä istumisesta niin, ettei huomaa oravaa jo puoliksihalla reiästä, niin siinä sitten pökäle puyllystä pitkällä tuolia nakellaan, senkin knakkelija, ilmoittajaknakkelija.
https://m.youtube.com/watch?v=8SK8LiAncyE
- Anonyymi
Ehkäpä olet ymmärtänyt nyt kaiken vain väärin
- Anonyymi
PAINU VITTUUN!
MARIA ANTHONI! - Anonyymi
Oma mokas
- Anonyymi
Millä periaatteella oma moka ja mistä sinä tiedät mistä yleensäkään kyse?
Kuulut varmaan lääkäri, johtaja, psykiatri kategoriaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 813698
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t322489Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä932093Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian201617Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261448- 281441
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71394Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu671357Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101247Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?191168