Olin Istanbulissa n. viikon ja sitä ennen viikon purjehtimassa siellä viikon verran. Lähtö oli Marmariksesta.
Koko ajan piti olla varuillaan siitä, että sinua kusetetaan. Joka paikassa.
Purjehdusseurueestamme kaksi nuorta naista olivat ahdistelun kohteeba koko ajan, kun he olivat kaksisteen liikenteessä. Seuraavana päivänä he pyysivät minua mukaan eikä ollut mitään ongelmia.
Joka paikassa yrittettiin vedättää jne. Takseissa, kaupoissa ja ravintoloissa.
Näin ollen en ymmärrä, että mitä hienoa Turkissa on???
Siihen maahan ei enään koskaan!!!
5
883
Vastaukset
- Anonyymi
En ikinä matkusta turkkiin. Olen nähnyt suomessa tarpeeksi heidän käytöstään. Uskomattoman röyhkeää menoa. On viisikin naista vaikka ovat aviossa. Kirkkoon mennessä paikat pestään ja hinkataan putipuhtaiksi jotta olla kuuliaisia Jumalan edessä. Voi peeeee
- Anonyymi
Muslimit kirkkoon????
- Anonyymi
No ei mitään hienoa, en ymmärrä miksi sinne pitäisi kenenkään täysijärkisen mennä.
- Anonyymi
Otsikko herätti kiinnostukseni - tosin minulle ei ihan noin jyrkkänä. Muutaman kerran olen Turkissa käynyt ja kyllähän siellä on ihan erilainen kulttuuri kuin meillä. Mutta olivat ihan mukavia reissuja.
Nyt en menisi ja syynä on valtion mielipuolinen diktaattori. Kuka takaa, että lähdön hetkellä hän ei määrää turistit kiinni otettavaksi panttivangeiksi ja vaihdettaviksi hänen luokittemiinsa terroristeihin? Minusta siltä hullulta tuo voisi yvinkin tapahtua.- Anonyymi
Minä en myös mene Aasian kakkamaahan, ennenko siellä valta vaihtuu, Ergo on diktaattori Putten kaveri.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,252104Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.911931Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa
Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e881901MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,131603Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.4881466Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S11464Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu241397Mikä ihme teitä lieksalaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa?481267Mistä juttelit viimeisen kerran
Mistä juttelitte viimeisen kerran ikävöinnin kohteen kanssa? Irl tai viesteillä.731134Kemet lomautukset
Onkohan tuo oikein lain mukaista toimintaa jatkaa jo lomautettuina olevien uudelleen lomautusta yhdenvertaisuuden ja tas351129