Siihen maahan ei enään koskaan!!!

Anonyymi

Olin Istanbulissa n. viikon ja sitä ennen viikon purjehtimassa siellä viikon verran. Lähtö oli Marmariksesta.

Koko ajan piti olla varuillaan siitä, että sinua kusetetaan. Joka paikassa.

Purjehdusseurueestamme kaksi nuorta naista olivat ahdistelun kohteeba koko ajan, kun he olivat kaksisteen liikenteessä. Seuraavana päivänä he pyysivät minua mukaan eikä ollut mitään ongelmia.

Joka paikassa yrittettiin vedättää jne. Takseissa, kaupoissa ja ravintoloissa.

Näin ollen en ymmärrä, että mitä hienoa Turkissa on???

5

883

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En ikinä matkusta turkkiin. Olen nähnyt suomessa tarpeeksi heidän käytöstään. Uskomattoman röyhkeää menoa. On viisikin naista vaikka ovat aviossa. Kirkkoon mennessä paikat pestään ja hinkataan putipuhtaiksi jotta olla kuuliaisia Jumalan edessä. Voi peeeee

• Anonyymi

Muslimit kirkkoon????

• Anonyymi

No ei mitään hienoa, en ymmärrä miksi sinne pitäisi kenenkään täysijärkisen mennä.

• Anonyymi

Otsikko herätti kiinnostukseni - tosin minulle ei ihan noin jyrkkänä. Muutaman kerran olen Turkissa käynyt ja kyllähän siellä on ihan erilainen kulttuuri kuin meillä. Mutta olivat ihan mukavia reissuja.

Nyt en menisi ja syynä on valtion mielipuolinen diktaattori. Kuka takaa, että lähdön hetkellä hän ei määrää turistit kiinni otettavaksi panttivangeiksi ja vaihdettaviksi hänen luokittemiinsa terroristeihin? Minusta siltä hullulta tuo voisi yvinkin tapahtua.

• Anonyymi

Minä en myös mene Aasian kakkamaahan, ennenko siellä valta vaihtuu, Ergo on diktaattori Putten kaveri.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?

Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta  – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,
      Maailman menoa
      25
      2104
    2. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      91
      1931
    3. Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa

Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e
      Maailman menoa
      88
      1901
    4. MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa

TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,
      Suomalaiset julkkikset
      13
      1603
    5. Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa

Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.
      Luterilaisuus
      488
      1466
    6. Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle

Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S
      Maailman menoa
      1
      1464
    7. Olit ihan

Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu
      Ikävä
      24
      1397
    8. Mikä ihme teitä lieksalaisia tuossa

p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa?
      Lieksa
      48
      1267
    9. Mistä juttelit viimeisen kerran

Mistä juttelitte viimeisen kerran ikävöinnin kohteen kanssa? Irl tai viesteillä.
      Ikävä
      73
      1134
    10. Kemet lomautukset

Onkohan tuo oikein lain mukaista toimintaa jatkaa jo lomautettuina olevien uudelleen lomautusta yhdenvertaisuuden ja tas
      Suomussalmi
      35
      1129
    Aihe