Autojen, lähinnä Mersujen väreistä, täällä Thaimaassa

Anonyymi

Viittaan tähän Kympin kuvaan tuolla toisaalla pitkässä keskustelussa, jonka kinasteluun en viitsi osallistua:

"Mondeoita oli useita. Nyt on vain Fortuner ja illuusiomersu https://ibb.co/SsgMc7k Mukana pieni tervehdys SaariPasaselle ja kahdenkymmenebahtin etuseteli mukana. Saa tulla hakemaan. Sillä saa kuponkiruokalasta nakkivartaan."

Kuvan Mersussa on mielestäni erittäin seksikäs punainen sisustus mikä sopii hienosti autoon, jonka korin ulkopuolinen väri on vaalea hopea. Nyt en tosin tarkkaan muista, että minkä värinen on Kympin hopeanuoli.

Mitä olen näitä ökyluokan Mersuja itse nähnyt Thaimaassa, niin ne ovat olleet pääsääntöisesti juurikin hopean värisiä. Väri, paitsi että on kaunis, sopinee hyvin Thaimaan olosuhteisiin, toisin kuin vaikkapa musta, mikä mielestäni sopii myös hienosti ökymersuihin.

Mielestäni avoauton penkkien materiaali pitää olla nahkaa. Perustelen mielipidettäni omakohtaisin kokemuksieni pohjalta. Nahka antaa anteeksi satunnaiset vesipisarat ja pölyt on helpompi pyyhkiä.

Kympin kuvan Mersun penkkien väri on ehkä mustaa parempi Thaimaassa siksi, että se ei kerää niin paljon lämpöä. Tämä nyt on vain tällaista pohdintaani, koska minulla ei ole laajempaa kokemusta avoautoista Thaimaassa, joissa olisi ollut mustat nahkapenkit. Aika harmittavan usein on ollut niinkin, että niiden avoautojen kyydissä joissa olen itse Thaimaassa ollut, niin niiden omistajat tuppaavat pääsääntöisesti pitävän autojensa katon kiinne ja ilmastoinnin liiankin kylmällä. Toki poikkeuksiakin on ollut.

Mutta, kertokaahan kokemuksianne avoautoilusta Thaimaassa.

Kiitos.

36

52

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tämä mainitsemasi kympin kuva on siitä ensimmäisestä autosta jota hän ei ostanut ja josta myös lähetteli kuviaan.

      Sittemmin haaveilluusiomebaksi muuttui toinen, jonka takapenkille fotosoppasi lapsen turvaistuimineen.

      On siis tapahtunut pienoinen kömmähdys.

      • Anonyymi

        Mainitussa kuvassa jossa lapsi, ei ole punaista sisustusta.


      • Anonyymi

        Kiitos nopeasta vastauksestasi.

        Toivotaan nyt kuitenkin, että emme ala kinaamaan tästä, että kenellä on mitäkin, jne.

        Toivottavasti voisimme tässä keskustelussa lupsakkaasti keskustella vain näistä kokemuksistamme avoautoilusta Thaimaassa ja miksipä ei myös verrattuna Suomessa.

        Itse koen asian näin, että avoautoilu Suomessa tai Thaimaassa ei ehkä ole järkevää, mutta...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos nopeasta vastauksestasi.

        Toivotaan nyt kuitenkin, että emme ala kinaamaan tästä, että kenellä on mitäkin, jne.

        Toivottavasti voisimme tässä keskustelussa lupsakkaasti keskustella vain näistä kokemuksistamme avoautoilusta Thaimaassa ja miksipä ei myös verrattuna Suomessa.

        Itse koen asian näin, että avoautoilu Suomessa tai Thaimaassa ei ehkä ole järkevää, mutta...

        Kina kinana, mutta avoautot eivät ole kovin suosittuja monestakin syystä, kuten tummenetut lasit ei ole yksinomaan aurinkoa varten vaan myös yksityisyyden suoja, sekä hyvin yleisesti autojen lukot estää ajon aikana oven avaamisen ulkopuolelta turvallisuussyistä, tuo toiminta on turha avoautoissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kina kinana, mutta avoautot eivät ole kovin suosittuja monestakin syystä, kuten tummenetut lasit ei ole yksinomaan aurinkoa varten vaan myös yksityisyyden suoja, sekä hyvin yleisesti autojen lukot estää ajon aikana oven avaamisen ulkopuolelta turvallisuussyistä, tuo toiminta on turha avoautoissa.

        Totta turiset. Tummennut lasit Thaimaassa usein yksityisyyden suoja. Etenkin ns. limusiineissa. Kokemusta tästä on. Sama tämä lukkojen automaattinen sulkeutuminen muutaman metrin ajon jälkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta turiset. Tummennut lasit Thaimaassa usein yksityisyyden suoja. Etenkin ns. limusiineissa. Kokemusta tästä on. Sama tämä lukkojen automaattinen sulkeutuminen muutaman metrin ajon jälkeen.

        Jatkan. Thaimaassa avoautoja näkee lähinnä vain ns. saippuakuplasarjoissa. Harvemmin näkee näitä saippuakupla sarjojen näyttelijöitä todellisessa elämässä avoautoissa. Todelliset tähdet taitavat usein miten istua limusiinin tummennettujen lasien takana, takapenkillä. Ilmastoinnin "huutaessa" hoosiannaa, mistä en itse tykkää. Näin ainakin minun vaatimattomien kokemuksieni pohjalta, pohdin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatkan. Thaimaassa avoautoja näkee lähinnä vain ns. saippuakuplasarjoissa. Harvemmin näkee näitä saippuakupla sarjojen näyttelijöitä todellisessa elämässä avoautoissa. Todelliset tähdet taitavat usein miten istua limusiinin tummennettujen lasien takana, takapenkillä. Ilmastoinnin "huutaessa" hoosiannaa, mistä en itse tykkää. Näin ainakin minun vaatimattomien kokemuksieni pohjalta, pohdin.

        Limusiinit limusiineina, autokannasta lienee 99,9 % tummenetuin lasein.
        En pidä itsekkään jäähdyttävästä turhan voimakkaana, useinmiten off ja välillä hieman.
        Turrethan vilustuvat jopa hotellihuoneissaan kokemattomuuttaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Limusiinit limusiineina, autokannasta lienee 99,9 % tummenetuin lasein.
        En pidä itsekkään jäähdyttävästä turhan voimakkaana, useinmiten off ja välillä hieman.
        Turrethan vilustuvat jopa hotellihuoneissaan kokemattomuuttaan.

        Juurikin näin, ainakin suurin päin. Mutta...
        Tämä ilmastointi täysillä tai ei.
        Eivät vain turret vilustu.
        Tämä off ja EI välillä.
        Ärsyttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juurikin näin, ainakin suurin päin. Mutta...
        Tämä ilmastointi täysillä tai ei.
        Eivät vain turret vilustu.
        Tämä off ja EI välillä.
        Ärsyttää.

        Meidän navarassa on lasit tummennetut, tai itseasiassa jo toiset tummennukset ensimmäinen oli liian tumma, se revittiin muutaman vuoden kuluttua pois ja tilalle laittetiin hieman vaaleampi versio, ja eikä niitä lasia tummenneta, vaan käytetään kalvoa sisäpuolelle useita valmistajia meillä taitaa olla 3M, valmistama kalvo. tosin tuo kalvon vaihto koski ainoastaan tuulilasia, sivu lasien kalvot on alkuperäiset, taas jos kertoa factaa, meillä on myös mopo kypärien visiirit kalvotettu, samaisilla kalvoilla, tosin tuoreempia.
        By NumBall HHN 61v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meidän navarassa on lasit tummennetut, tai itseasiassa jo toiset tummennukset ensimmäinen oli liian tumma, se revittiin muutaman vuoden kuluttua pois ja tilalle laittetiin hieman vaaleampi versio, ja eikä niitä lasia tummenneta, vaan käytetään kalvoa sisäpuolelle useita valmistajia meillä taitaa olla 3M, valmistama kalvo. tosin tuo kalvon vaihto koski ainoastaan tuulilasia, sivu lasien kalvot on alkuperäiset, taas jos kertoa factaa, meillä on myös mopo kypärien visiirit kalvotettu, samaisilla kalvoilla, tosin tuoreempia.
        By NumBall HHN 61v.

        Tarkoitatko sitä lähes 1.2 miljoonaa maksanutta navaraa? Tuliko tummennukset samaan hintaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitatko sitä lähes 1.2 miljoonaa maksanutta navaraa? Tuliko tummennukset samaan hintaan?

        Kyllä oma ja maksettu käteisellä, laitetaanko 2010 terkkuja pattayan savoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meidän navarassa on lasit tummennetut, tai itseasiassa jo toiset tummennukset ensimmäinen oli liian tumma, se revittiin muutaman vuoden kuluttua pois ja tilalle laittetiin hieman vaaleampi versio, ja eikä niitä lasia tummenneta, vaan käytetään kalvoa sisäpuolelle useita valmistajia meillä taitaa olla 3M, valmistama kalvo. tosin tuo kalvon vaihto koski ainoastaan tuulilasia, sivu lasien kalvot on alkuperäiset, taas jos kertoa factaa, meillä on myös mopo kypärien visiirit kalvotettu, samaisilla kalvoilla, tosin tuoreempia.
        By NumBall HHN 61v.

        Numba et sitten tai vaimosi taida ajella mopoilla pimeällä?

        Laatu mopoilla kun olemme vaimoni kanssa täällä Chiang Maissa gruisailleet, niin voin vakuuttaa, että kalvotetut viisiirit eivät tähän sovellu pimeällä. Menee maisemat aivan liian pimeiksi.

        Silmät kannattaa suojata jotenkin. Olemme päätynee avokypärien käyttöön tyylisyistä, mutta myös siksi, että pimeän tullen tummat aurinkolasit on helppo vaihtaa valoa vahvistaviin laseihin keltaisella linssillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Numba et sitten tai vaimosi taida ajella mopoilla pimeällä?

        Laatu mopoilla kun olemme vaimoni kanssa täällä Chiang Maissa gruisailleet, niin voin vakuuttaa, että kalvotetut viisiirit eivät tähän sovellu pimeällä. Menee maisemat aivan liian pimeiksi.

        Silmät kannattaa suojata jotenkin. Olemme päätynee avokypärien käyttöön tyylisyistä, mutta myös siksi, että pimeän tullen tummat aurinkolasit on helppo vaihtaa valoa vahvistaviin laseihin keltaisella linssillä.

        Tästä linkistä voit katsoa miltä minun pimeällä ajoon suunnitellut valoa vahvistavat lasit näyttävät. Huomioi koukku sangat.

        https://www.google.fi/search?q=ray ban shooter yellow&sxsrf=ALiCzsZzsypmP6Kaxf83Cg1NE89Ot3m1cA:1655299283493&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwj4l6iuxq_4AhWI_CoKHb49BIsQ_AUoAXoECAEQAw&biw=1151&bih=539&dpr=1.65#imgrc=U1So9HHc-9BwrM


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Numba et sitten tai vaimosi taida ajella mopoilla pimeällä?

        Laatu mopoilla kun olemme vaimoni kanssa täällä Chiang Maissa gruisailleet, niin voin vakuuttaa, että kalvotetut viisiirit eivät tähän sovellu pimeällä. Menee maisemat aivan liian pimeiksi.

        Silmät kannattaa suojata jotenkin. Olemme päätynee avokypärien käyttöön tyylisyistä, mutta myös siksi, että pimeän tullen tummat aurinkolasit on helppo vaihtaa valoa vahvistaviin laseihin keltaisella linssillä.

        Höpö höpö juntti, aurinkoisella tumma ja hämärässä ja pimeässä oranssi, visiirejä on valmiina ilman kalvotuksia laatukypäriin.
        Tuon nyt tietää laskettelava junttikin.

        Pidä sinä avokypärää ja putsaa hampaas hyönteisistä aina välillä.

        S


    • Anonyymi

      Kiva kuva aloituksessa. <kiitos.

    • Nauroin ääneen, kiitos! Asianhan ei pitänyt kiinnostaa numerosenseitä laisinkaan ja auton piti olla tusinatavaraa.

      Yön aikana on kuitenkin käynyt ilmi että asia kiinnostaa oikein kovastikin. Numerosensei unohti kuitenkin kaksi asiaa tavoilleen uskollisesti, ja muisti loput väärin.

      Koeajossa oli kaksi eri autoa, ennenkuin Bangkokista löytyi se kolmas. Kuvassasi on se toinen versio. Lisäksi mainitsin että takapenkin selkänojat vaihdettiin niskatukineen, koska siellä istuu vain lapset ja ne ulkonevat on turhat korokepallinkin kanssa.

      Jatka tutkimista poju, menee taas päiväsi kivasti asian kanssa, joka ei kiinnosta sinua. 8)

    • Anonyymi

      Suomalaisten autokade on vahva! Mitä sillä on väliä onko jollakin MB tai ei?

      EU Mersut ovat Saksan Turkkilaisten ja robottien kasaan niputtamia tusina-autoja.

      Mutta; Mersu on silti Mersu ja imago yhä vahva. kaikkia muita verrataan "Mersuun".

      Meidän eka auto oli loppuun ajettuna ostettu 1956 180D "Pullukka".
      Sitten ruoste söi pellit ja myytiin romuttamoon jonka omistaja pani sen 10m tolpan nokkaan maamerkiksi ja paikan mainokseksi! Oli siellä n 10v.

      • Anonyymi

        2010 kaipaa "kateutta" ja "katkeruutta" osakseen saaden sitä aihetta toistaa ja siksi päätynyt feikkailemaan että hänellä avomeba, joita käynyt jobbarilla fotoilemassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        2010 kaipaa "kateutta" ja "katkeruutta" osakseen saaden sitä aihetta toistaa ja siksi päätynyt feikkailemaan että hänellä avomeba, joita käynyt jobbarilla fotoilemassa.

        Jokaisen lienee kohdallaan miettiä onko henkilöllä joka on elänyt liki 9 vuotta osakaslainalla, mahdollista ostaa 100.000 euron auto, tosin osamaksulla, huu haa, miksi kadehtia sellaista mitä ei ole edes olemassa, muutakuin 2010 mielikuvituksessa, ei ole paras tapa aloitta kertomalla että olen yrittäjä, elellyt 9 vuotta osakaslainalla, ja maksan veroja silloin kun jaksan, tietämättä mikä on alv, leimavero ja varainsiirtovero... huu haa...
        By NumBall HHN 61v.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jokaisen lienee kohdallaan miettiä onko henkilöllä joka on elänyt liki 9 vuotta osakaslainalla, mahdollista ostaa 100.000 euron auto, tosin osamaksulla, huu haa, miksi kadehtia sellaista mitä ei ole edes olemassa, muutakuin 2010 mielikuvituksessa, ei ole paras tapa aloitta kertomalla että olen yrittäjä, elellyt 9 vuotta osakaslainalla, ja maksan veroja silloin kun jaksan, tietämättä mikä on alv, leimavero ja varainsiirtovero... huu haa...
        By NumBall HHN 61v.

        Paksuhuhdan koko elämä liikkuu minun ympärillä. En voi sanoa olevani imarreltu, mutta on huomautettava että sen mitä sinä et ymmärrä väärin tai tahallaan vääristele, sen sinä muistat väärin.

        Ei jaksa eikä ehdi nyt sen enempää oikoa, mutta sattumoisin muistatko että en ole ihan köyhimmästä päästä. Viimeksi oikaisin sen väitteen esittelemällä hieman kassakaapin sisältöä, jossa on kahden meban verran pelkästään kultaa.

        Laittelen lisää mersukuvia, kunhan viitsin. Pidetään sen aikaa hullua jännityksessä taas.

        Reipasta päivää, me ollaan on the road.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokaisen lienee kohdallaan miettiä onko henkilöllä joka on elänyt liki 9 vuotta osakaslainalla, mahdollista ostaa 100.000 euron auto, tosin osamaksulla, huu haa, miksi kadehtia sellaista mitä ei ole edes olemassa, muutakuin 2010 mielikuvituksessa, ei ole paras tapa aloitta kertomalla että olen yrittäjä, elellyt 9 vuotta osakaslainalla, ja maksan veroja silloin kun jaksan, tietämättä mikä on alv, leimavero ja varainsiirtovero... huu haa...
        By NumBall HHN 61v.

        Kerrohan saarikyrpå taas tarina kun ostit navaran 1.2 miljoonalla. Käteisellä.


      • Anonyymi
        20-10 kirjoitti:

        Paksuhuhdan koko elämä liikkuu minun ympärillä. En voi sanoa olevani imarreltu, mutta on huomautettava että sen mitä sinä et ymmärrä väärin tai tahallaan vääristele, sen sinä muistat väärin.

        Ei jaksa eikä ehdi nyt sen enempää oikoa, mutta sattumoisin muistatko että en ole ihan köyhimmästä päästä. Viimeksi oikaisin sen väitteen esittelemällä hieman kassakaapin sisältöä, jossa on kahden meban verran pelkästään kultaa.

        Laittelen lisää mersukuvia, kunhan viitsin. Pidetään sen aikaa hullua jännityksessä taas.

        Reipasta päivää, me ollaan on the road.

        Voin vakuuttaa että ei liiku, sinun elämä näyttää kovasti olevan kiinni numbalissa, ladoissa, sinun minusta luomassasi kuvassa, jonka kuvat varastit facesta. en muista mitään väärin minulla on nämä sinun kirjoitukset tallessa, ressukka... joo sinä esittelet täällä valtavaa omaisuuttasi pattayapalstalla resukka, joku uskoo minä en koskaan, otan joskus kantaa tuohon sinun tuohon köyhyysteemaasi, kun on hieman enemmän aikaa kirjoittaa. Ihmettelen suuresti miksi kuvittelet minun olevan sinulle kateellinen ja katkera, olisin onnellinen puolestasi, jos sinulle on käynyt keskiarvoa paremmin, mutta ihminen joka kertoo elävänsä vuosia osakaslainalla, eikä yrittäjä tiedä mikä on alv, varainsiirtovero... ja maksaa veroja kun jaksaa, eli varmasti ole onnistunut elämässään edes keskivertoisesti... minä en usko juttujasi, munaa sinulla oli laittaa palstalle minun ja vaimoni tiedot, omiasi ei, et ole mieskään.


      • Anonyymi
        20-10 kirjoitti:

        Paksuhuhdan koko elämä liikkuu minun ympärillä. En voi sanoa olevani imarreltu, mutta on huomautettava että sen mitä sinä et ymmärrä väärin tai tahallaan vääristele, sen sinä muistat väärin.

        Ei jaksa eikä ehdi nyt sen enempää oikoa, mutta sattumoisin muistatko että en ole ihan köyhimmästä päästä. Viimeksi oikaisin sen väitteen esittelemällä hieman kassakaapin sisältöä, jossa on kahden meban verran pelkästään kultaa.

        Laittelen lisää mersukuvia, kunhan viitsin. Pidetään sen aikaa hullua jännityksessä taas.

        Reipasta päivää, me ollaan on the road.

        Tuo hullua jännityksessä on hyvä sanavalinta, kun sanatkin alkaa loppumaan.
        Liian monta versiota Neito liian monesta asiasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voin vakuuttaa että ei liiku, sinun elämä näyttää kovasti olevan kiinni numbalissa, ladoissa, sinun minusta luomassasi kuvassa, jonka kuvat varastit facesta. en muista mitään väärin minulla on nämä sinun kirjoitukset tallessa, ressukka... joo sinä esittelet täällä valtavaa omaisuuttasi pattayapalstalla resukka, joku uskoo minä en koskaan, otan joskus kantaa tuohon sinun tuohon köyhyysteemaasi, kun on hieman enemmän aikaa kirjoittaa. Ihmettelen suuresti miksi kuvittelet minun olevan sinulle kateellinen ja katkera, olisin onnellinen puolestasi, jos sinulle on käynyt keskiarvoa paremmin, mutta ihminen joka kertoo elävänsä vuosia osakaslainalla, eikä yrittäjä tiedä mikä on alv, varainsiirtovero... ja maksaa veroja kun jaksaa, eli varmasti ole onnistunut elämässään edes keskivertoisesti... minä en usko juttujasi, munaa sinulla oli laittaa palstalle minun ja vaimoni tiedot, omiasi ei, et ole mieskään.

        Kuka niin tyhmä on että tänne henkilökohtaisia tietojaan laittaa. Ai niin, onhan täällä yksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerrohan saarikyrpå taas tarina kun ostit navaran 1.2 miljoonalla. Käteisellä.

        Miten minun autonostoni 10 vuotta sitten vaikuttaa sinun elämääsi, haluatko autosta kuvan, minulla on varaa laittaa autosta kunnollinen kuva, ei tuollaista myyntiesitteestä sotattua tai passitettua kuvaa, jossa internet imuroitu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten minun autonostoni 10 vuotta sitten vaikuttaa sinun elämääsi, haluatko autosta kuvan, minulla on varaa laittaa autosta kunnollinen kuva, ei tuollaista myyntiesitteestä sotattua tai passitettua kuvaa, jossa internet imuroitu.

        Miksi sinun ostama auto on vaimosi veljen nimissä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sinun ostama auto on vaimosi veljen nimissä?

        Miksi kympin ostama traktori ei ole kympin nimissä?
        Miksi kympin osamaksuhaaveen kertoi TT olevan omistushaave?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sinun ostama auto on vaimosi veljen nimissä?

        Ei, se on vaimoni nimissä, kuten talo jossa asumme, samoin moottoripyörämme, nekin on vaimoni nimissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, se on vaimoni nimissä, kuten talo jossa asumme, samoin moottoripyörämme, nekin on vaimoni nimissä.

        Minä tarkalleen ottaen omistan vaatteeni, ja pankkitilini, joka riittää minun ylläpitooni loppuelämäni, lisäksi eläkettä tulee joka kuukausi, että vanhemmat pankkitilillä tuuleentuvat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, se on vaimoni nimissä, kuten talo jossa asumme, samoin moottoripyörämme, nekin on vaimoni nimissä.

        Terve numball, olen aina ollut kiinnostunut moottoripyöristä. Millaisia moottoripyöriä sinulla on vaimosi nimissä. Tiedän että ystävälläsi senssulla on amerikkalaishenkisiä prätkiä, kertoisitko vähän omistasi.


    • Anonyymi

      Uskooko joku ihan oikeasti että yrittäjä joka on elänyt liki 10 vuotta nostamalla osakaslainaa, kertoo siitä täällä palstalla, ei tiedä mikä on alv, varainsiirtovero, aijailee palstalle kuvan autojen myyntiesitteestä, 1.6 milj. euron nordea pankin tiliotteita, kertoo omistavansa neljä kiloa kultaa, miettikää nyt mikä on mahdollista, luulempa että pojalle olisi tarvetta ihan muille palveluille, kun 100.000 euron osamaksu mese.

      • Anonyymi

        Ilkeästi lausuttu vaikka jätit pois Eedenin jossa mökki varustettuna parhaalla mitä rahalla saa ja hotellin uima-altaan jossa polskuttelee kauniin perheen internetimuroidut pienoiset kullannnuppuset kun eivät ole päikkäreillä tai puumajassa iskän laskien vuokratuottoja kerrostalostaan saaden siis tuottoja valtaisasti kun samaan aikaan remppaa läävää.


    • Anonyymi

      "..varasti Facesta" - oletko todella niin tyhmä ettet tiedä KAIKKI mitä asetat Faceen ja muihin netin huuhaa juttuihin tulee KAIKKIEN omaisuudeksi heti!

      Lueppa Google ja MicroSoft "fine print". He "omistavat" kaiken mitä urpot postaa nettiin. Ja edelleen jakavat kaiken ilmaiseksi kaikille!

      Se, että olet käynyt läpi "Jyväskylän Yliopiston", lie ollut sisään etuovesta ja pysähtymättä ulos takaovesta....

    • Anonyymi

      Yksikkökaksikolla ei ole ollut koskaan autoa. Se on asia joka on käynyt selväksi. V8 Magazinesta luki aiemmin kivoja tarinoita jenkkipeleistä ja sitten jutut pomppasikin suoraan jo vespojen teknisiin yksityiskohtiin, joista hän innolla keskusteli itsensä kanssa. Tänä kesänä hoivakodin matka jää väliin, sillä polttoainehinnat ovat kestämättömän korkealla jopa työssäkäyville ihmisille, saati sitten hoivatalossa retkottavalle yksikkökaksikolle. Ei ole vielä näkynyt ensimmäisestäkään yksikkökaksikon kulkupelistä yhtään kuvaa. Siltä pohjalta on varsin heikkoa alkaa edes mietiskelemään muiden autoja saati sitten varakkaiden kulkupelejä.
      https://www.iltalehti.fi/iltvuutiset/a/f6f9d667-4559-427e-9204-2ab8979bd83d

    • Anonyymi

      Huomasin että tämän videon

      https://www.youtube.com/watch?v=iuuj72WTbOc

      postaajalle on käynyt pikku moka. Huomasiko ketään muu?

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      203
      4902
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      288
      3019
    3. 134
      1787
    4. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      228
      1607
    5. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1431
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1206
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1164
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      75
      1149
    9. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      78
      1109
    10. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1107
    Aihe