Löytyisikö Varsinais-Suomesta mitään femme-sinkkuja jotka nekin pitävät naisellista naisista? Itse olen sellainen 30-vuotias nainen. Tinderissä en saa koskaan mitään mätsejä, joten yritän täällä. Olen kiltti, keskustelutaitoinen, ymmärtäväinen, hyväksyn muita niinkuin ne ovat. Se minun unelmanainen saa olla samanlainen. Ikähaarukka noin 30-43. En halua lapsia, mutta ei haittaa jos sinulla on.
Femmejä Varsinais-Suomessa?
6
240
Vastaukset
- Anonyymi
Täällä on hyvin vähän vaihtoehtoja lesbolle. Varsinkin jos on vähänkin kriteerejä seuran suhteen. Sulla kiva ilmo, itse vain en ole kovin naisellinen.
T. N32- Anonyymi
Miksi helvetissä sitten vastaat tähän?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi helvetissä sitten vastaat tähän?
"Kiltti, keskustelutaitoinen, ymmärtäväinen" Miksi sitten olet toiselle noin ilkeä, vaikka toinen vastasi asiallisesti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Kiltti, keskustelutaitoinen, ymmärtäväinen" Miksi sitten olet toiselle noin ilkeä, vaikka toinen vastasi asiallisesti?
no mistä tietää kuka täällä vastaa? tuskin aloittaja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää keskustelupalsta vain vahvistaa sitä miksei kannata sitoutua. Tuittupäitä vaikka muille jakaa.
Anonyymi kirjoitti:
Ei kai tuo ap ollu, tai toivottavasti ei, muuten ei ollu kyllä alkuperäisessä haussa sanat kohdillaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2882397Mistä löytää kadonnut motivaatio?
Mikä neuvoksi, kun oikein mikään ei enää jaksa huvittaa eli ei ole motivaatiota tehdä mitään? Joka päivä ajattelen, että1372137Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki132018- 1671508
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1381257Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä193878- 85876
- 174846
Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala448775- 50625