Löytyisikö Varsinais-Suomesta mitään femme-sinkkuja jotka nekin pitävät naisellista naisista? Itse olen sellainen 30-vuotias nainen. Tinderissä en saa koskaan mitään mätsejä, joten yritän täällä. Olen kiltti, keskustelutaitoinen, ymmärtäväinen, hyväksyn muita niinkuin ne ovat. Se minun unelmanainen saa olla samanlainen. Ikähaarukka noin 30-43. En halua lapsia, mutta ei haittaa jos sinulla on.
Femmejä Varsinais-Suomessa?
6
233
Vastaukset
- Anonyymi
Täällä on hyvin vähän vaihtoehtoja lesbolle. Varsinkin jos on vähänkin kriteerejä seuran suhteen. Sulla kiva ilmo, itse vain en ole kovin naisellinen.
T. N32- Anonyymi
Miksi helvetissä sitten vastaat tähän?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi helvetissä sitten vastaat tähän?
"Kiltti, keskustelutaitoinen, ymmärtäväinen" Miksi sitten olet toiselle noin ilkeä, vaikka toinen vastasi asiallisesti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Kiltti, keskustelutaitoinen, ymmärtäväinen" Miksi sitten olet toiselle noin ilkeä, vaikka toinen vastasi asiallisesti?
no mistä tietää kuka täällä vastaa? tuskin aloittaja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää keskustelupalsta vain vahvistaa sitä miksei kannata sitoutua. Tuittupäitä vaikka muille jakaa.
Anonyymi kirjoitti:
Ei kai tuo ap ollu, tai toivottavasti ei, muuten ei ollu kyllä alkuperäisessä haussa sanat kohdillaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt394568Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.532464Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391004Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin161985- 109833
Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok70814- 136771
- 48760
Taas mietin että
mitä ihmettä sanoisin, jos laittaisin viestiä. Aina voi toivottaa jotain, vaikka hyvää kesää, ja jos ei tule vastausta,48706- 52690