Olen alle 30v vammautunut. onnettomuus kävi 5v sitten.
Uin viimeksi reilu viisi vuotta sitten. Minulla on
viikottain fysioterapiaa, en tiedä jos hän voisi auttaa.
Voiko mitenkään fysioterapeutin kanssa kokeilla uintia? Tai jotenkin muuten? Olen kova uimaan, jos annetaan mahdollisuus.
Tahdon uimaan
Anonyymi
1
323
Vastaukset
- Anonyymi
Tietysti voi fysioterapeutin kanssa kokeilla uintia! Höh, senkun kysyt ja sovitte ja menette halliin tai rantaan.
Uimaan vaan jos pystyy, sitä nyt ei kannata jättää jos ei ole pakko.
Itsellä se veteen pääsy on pikkasen vaikeeta, enkä kehtaa käyttää uimahallien noloja allashissejä kun tuntuu että silloin kaikki tuijottaisi.
Pitäisi kai vaan pakottautua käyttämään silti, uiminen on hyvää liikuntaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5701957- 93960
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18947Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101826Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki2777Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50739- 69728
- 63715
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?74668- 65553