Olen alle 30v vammautunut. onnettomuus kävi 5v sitten.
Uin viimeksi reilu viisi vuotta sitten. Minulla on
viikottain fysioterapiaa, en tiedä jos hän voisi auttaa.
Voiko mitenkään fysioterapeutin kanssa kokeilla uintia? Tai jotenkin muuten? Olen kova uimaan, jos annetaan mahdollisuus.
Tahdon uimaan
Anonyymi
1
304
Vastaukset
- Anonyymi
Tietysti voi fysioterapeutin kanssa kokeilla uintia! Höh, senkun kysyt ja sovitte ja menette halliin tai rantaan.
Uimaan vaan jos pystyy, sitä nyt ei kannata jättää jos ei ole pakko.
Itsellä se veteen pääsy on pikkasen vaikeeta, enkä kehtaa käyttää uimahallien noloja allashissejä kun tuntuu että silloin kaikki tuijottaisi.
Pitäisi kai vaan pakottautua käyttämään silti, uiminen on hyvää liikuntaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-195955Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"
Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite855572Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin983578- 1253574
- 1211321
- 571267
Miksi miehen on hankala ymmärtää
Että hänen on tehtävä aloite. Niin sen kuuluu mennä luonnollisesti.1301192- 38999
- 45983
- 26959