Olen alle 30v vammautunut. onnettomuus kävi 5v sitten.
Uin viimeksi reilu viisi vuotta sitten. Minulla on
viikottain fysioterapiaa, en tiedä jos hän voisi auttaa.
Voiko mitenkään fysioterapeutin kanssa kokeilla uintia? Tai jotenkin muuten? Olen kova uimaan, jos annetaan mahdollisuus.
Tahdon uimaan
Anonyymi
1
242
Vastaukset
- Anonyymi
Tietysti voi fysioterapeutin kanssa kokeilla uintia! Höh, senkun kysyt ja sovitte ja menette halliin tai rantaan.
Uimaan vaan jos pystyy, sitä nyt ei kannata jättää jos ei ole pakko.
Itsellä se veteen pääsy on pikkasen vaikeeta, enkä kehtaa käyttää uimahallien noloja allashissejä kun tuntuu että silloin kaikki tuijottaisi.
Pitäisi kai vaan pakottautua käyttämään silti, uiminen on hyvää liikuntaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan2014154- 2433328
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus12491En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.792255Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va851933Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391599- 1371246
- 481208
- 151198
- 991121