ihastukseni takia. 9 kk luulin että kirjoittelen hänen kanssa. Joka päivä hän oli mielessäni joka sekunti. Myöhemmin selvisi totuus. Luulin että tieto siitä, että hän on varattu olisi tuonut helpotuksen. Eipä tuonut. Se toi surun, vihan ja tyhjyyden tunteet. Jättää henkiset arvet. En voi luottaa enää kehenkään.
Don't love too deeply until you're sure that other person loves you with same depth. Because the depth of your love today is the depth of your wound tomorrow.
Tulin palstalle viime vuonna
16
133
Vastaukset
- Anonyymi
Jonain päivänä jatkat matkaa ja huomaat elämä on sinulle avoin ja mahdolisuusia täysi.Kohtat jonkun aidon oikean ihmisen ja luotat,opit luottamaan.Englantia en osaa joten en tiedä mitä lopussa sanoit? Ei kai niin tärkeää? Ihastukset mene ja tulee.Tällä on jo yksitäin monta eri käytäjää nimettömänä.Eikä vältämättä vastaile kirjota juuri se henkilä jota oletaa ja on ihastunnut.Monella on niin samanailen tarina elämässä ulee hän juuri se on.Mikä ei pidä paikkansa. Tuntematomilla viesteillä ihminen voi vain leikkiä toisen tunteillaOLEMATTA KYSEINEN HENKILÖ JOTA LUULET ON! AIDOT TUNTET,AIDOT IHMISUHTEET TULEE VAIN LIVENÄ.HYVÄÄ AIKAA. Tältä pääkaupunki seutu Helsingin lähiöstä.Iältän vanha nainen.Kertoohan jo sen vanha kun ei kielitaitoa ja suomenkin kieli lukihäiröisenä huono, semppiä!
Olen kuitenkin jo sen verran vanha, ettei tässä ole aikaa löytää, ja se aikaikkuna menee kiinni vauhdilla... Ikä kriisiä pukkaa kaiken lisäksi. ja tuo että ihastuksia tulee ja menee. Kyllä on niitä tullut ja mennyt, mutta yksikään ei ole ollut näin vahva, ettei siitä tunnu yli pääsevän millään.
- Anonyymi
Katkera ja kiireinen pingviini KKP.
- Anonyymi
PalstaPrinssi kirjoitti:
Oliko tuon tarkoitus lohduttaa jotenkin?
Ei ollut. Se oli vaan toteamus. Miksi oletat että sinua lohdutettaisiin täällä?
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollut. Se oli vaan toteamus. Miksi oletat että sinua lohdutettaisiin täällä?
En oleta yhtään mitään. En odota tältä elämältäkään enää mitään.
- Anonyymi
PalstaPrinssi kirjoitti:
En oleta yhtään mitään. En odota tältä elämältäkään enää mitään.
Aha. Sulla on aika kova katkeruuden kierre. Tuollaiseksiko ihminen tulee vanhemmiten?
Anonyymi kirjoitti:
Aha. Sulla on aika kova katkeruuden kierre. Tuollaiseksiko ihminen tulee vanhemmiten?
Se nyt varmasti johtuu siitä, miten elämä on kulkenut. Minä olen kokenut aika helvetin kovia, ja tällä kivisellä tiellä matka näköjään jatkuu aina vaan.
- Anonyymi
PalstaPrinssi kirjoitti:
Se nyt varmasti johtuu siitä, miten elämä on kulkenut. Minä olen kokenut aika helvetin kovia, ja tällä kivisellä tiellä matka näköjään jatkuu aina vaan.
Oletkohan kullikalle, juttusi vaikuttavat siltä🤣. Oliko se 5 cm🤣🤣
- Anonyymi
PalstaPrinssi kirjoitti:
Se nyt varmasti johtuu siitä, miten elämä on kulkenut. Minä olen kokenut aika helvetin kovia, ja tällä kivisellä tiellä matka näköjään jatkuu aina vaan.
Pitää vaan koittaa potkia kiviä pois.. 💛
Anonyymi kirjoitti:
Pitää vaan koittaa potkia kiviä pois.. 💛
Kun tietäisi että miten... Ehkä sen vaan täytyy olla näin.
- Anonyymi
Jos olisin sinun tilanteessasi ja iässäsi, muuttaisin jonnekkin lämpöiseen ja edulliseen maahan. Sinne missä on naiset ovat vielä naisia ja kauniita. Suomi, feminismi valloillaan ja naiset täysin piloilla.
- Anonyymi
Aloittaja, sanoitko sinä rakastamallesi henkilölle IRL, mitä häntä kohtaan tunnet?
Vai oletko rakastanut vain tällä palstalla?- Anonyymi
PalstaPrinssi kirjoitti:
Olen kertonut irl. Siinä ei käynyt hyvin.
No laita kuva vuodenvälein niin muut näkee miten palstailu vaikuttaa ulkonäköön.
Anonyymi kirjoitti:
No laita kuva vuodenvälein niin muut näkee miten palstailu vaikuttaa ulkonäköön.
Johan oli ehdotus. 😅
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792342Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1401507- 1331462
- 1551214
- 1081013
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten373937Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683
