Tulin palstalle viime vuonna

ihastukseni takia. 9 kk luulin että kirjoittelen hänen kanssa. Joka päivä hän oli mielessäni joka sekunti. Myöhemmin selvisi totuus. Luulin että tieto siitä, että hän on varattu olisi tuonut helpotuksen. Eipä tuonut. Se toi surun, vihan ja tyhjyyden tunteet. Jättää henkiset arvet. En voi luottaa enää kehenkään.

Don't love too deeply until you're sure that other person loves you with same depth. Because the depth of your love today is the depth of your wound tomorrow.

16

133

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jonain päivänä jatkat matkaa ja huomaat elämä on sinulle avoin ja mahdolisuusia täysi.Kohtat jonkun aidon oikean ihmisen ja luotat,opit luottamaan.Englantia en osaa joten en tiedä mitä lopussa sanoit? Ei kai niin tärkeää? Ihastukset mene ja tulee.Tällä on jo yksitäin monta eri käytäjää nimettömänä.Eikä vältämättä vastaile kirjota juuri se henkilä jota oletaa ja on ihastunnut.Monella on niin samanailen tarina elämässä ulee hän juuri se on.Mikä ei pidä paikkansa. Tuntematomilla viesteillä ihminen voi vain leikkiä toisen tunteillaOLEMATTA KYSEINEN HENKILÖ JOTA LUULET ON! AIDOT TUNTET,AIDOT IHMISUHTEET TULEE VAIN LIVENÄ.HYVÄÄ AIKAA. Tältä pääkaupunki seutu Helsingin lähiöstä.Iältän vanha nainen.Kertoohan jo sen vanha kun ei kielitaitoa ja suomenkin kieli lukihäiröisenä huono, semppiä!

      • Olen kuitenkin jo sen verran vanha, ettei tässä ole aikaa löytää, ja se aikaikkuna menee kiinni vauhdilla... Ikä kriisiä pukkaa kaiken lisäksi. ja tuo että ihastuksia tulee ja menee. Kyllä on niitä tullut ja mennyt, mutta yksikään ei ole ollut näin vahva, ettei siitä tunnu yli pääsevän millään.


    • Anonyymi

      Katkera ja kiireinen pingviini KKP.

      • Oliko tuon tarkoitus lohduttaa jotenkin?


      • Anonyymi
        PalstaPrinssi kirjoitti:

        Oliko tuon tarkoitus lohduttaa jotenkin?

        Ei ollut. Se oli vaan toteamus. Miksi oletat että sinua lohdutettaisiin täällä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollut. Se oli vaan toteamus. Miksi oletat että sinua lohdutettaisiin täällä?

        En oleta yhtään mitään. En odota tältä elämältäkään enää mitään.


      • Anonyymi
        PalstaPrinssi kirjoitti:

        En oleta yhtään mitään. En odota tältä elämältäkään enää mitään.

        Aha. Sulla on aika kova katkeruuden kierre. Tuollaiseksiko ihminen tulee vanhemmiten?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aha. Sulla on aika kova katkeruuden kierre. Tuollaiseksiko ihminen tulee vanhemmiten?

        Se nyt varmasti johtuu siitä, miten elämä on kulkenut. Minä olen kokenut aika helvetin kovia, ja tällä kivisellä tiellä matka näköjään jatkuu aina vaan.


      • Anonyymi
        PalstaPrinssi kirjoitti:

        Se nyt varmasti johtuu siitä, miten elämä on kulkenut. Minä olen kokenut aika helvetin kovia, ja tällä kivisellä tiellä matka näköjään jatkuu aina vaan.

        Oletkohan kullikalle, juttusi vaikuttavat siltä🤣. Oliko se 5 cm🤣🤣


      • Anonyymi
        PalstaPrinssi kirjoitti:

        Se nyt varmasti johtuu siitä, miten elämä on kulkenut. Minä olen kokenut aika helvetin kovia, ja tällä kivisellä tiellä matka näköjään jatkuu aina vaan.

        Pitää vaan koittaa potkia kiviä pois.. 💛


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pitää vaan koittaa potkia kiviä pois.. 💛

        Kun tietäisi että miten... Ehkä sen vaan täytyy olla näin.


    • Anonyymi

      Jos olisin sinun tilanteessasi ja iässäsi, muuttaisin jonnekkin lämpöiseen ja edulliseen maahan. Sinne missä on naiset ovat vielä naisia ja kauniita. Suomi, feminismi valloillaan ja naiset täysin piloilla.

    • Anonyymi

      Aloittaja, sanoitko sinä rakastamallesi henkilölle IRL, mitä häntä kohtaan tunnet?
      Vai oletko rakastanut vain tällä palstalla?

      • Olen kertonut irl. Siinä ei käynyt hyvin.


      • Anonyymi
        PalstaPrinssi kirjoitti:

        Olen kertonut irl. Siinä ei käynyt hyvin.

        No laita kuva vuodenvälein niin muut näkee miten palstailu vaikuttaa ulkonäköön.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No laita kuva vuodenvälein niin muut näkee miten palstailu vaikuttaa ulkonäköön.

        Johan oli ehdotus. 😅


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2342
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      140
      1507
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      155
      1214
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1013
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      373
      937
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe