Olen toteuttamassa avaimet käteen kesämökkiä kooltaan n 60 neliötä.
Itse haluan kaikki yhdeltä toimittajalta eli maatyöt, jätevesi, puhdas vesi, mökin varustelu Siis kokonaan alusta loppuun toimituksen. Kas suomen maasta ei löydy näköjään edes rahalla tälläistä palvelua eli maksan siitä hyvin kun toteutetaan minulle mökki. Järjestään kaikilla palveluntarjoajilla eivät mm maatyöt kuulu toimituksen piiriin.
Vinkatkaa joku joka pystyy toimittamaan koko kokonaisuuden, Teen sopimuksen heti tälläisen toimittajan kanssa.
Avaimet käteen periaate
3
255
Vastaukset
- Anonyymi
Mökki firmat teettää alihankintajna maatyöt, sähkö ja vesityöt toisilta firmoilta. Mökki toimittajilla ei ole omia sähkö ja putkimiehiä ja perustukset tehdään alihankintana myös. Keittiö ja varustelu työt myös tekee keittiö fimrat, Keittiö tilataan ajoissa ja firmat käy sitten katsomassa mökin keittiön paikan, tekevät tarvittavat mittaukset ja asennukset sitten.
Olen mökkejä rakentanut ja yhteen leirintäalueeseen pystytin 9 mökkiä kerran. meitä oli siinä 4 raksamiestä, mökit tehtiin hirrestä ja pystytettiin paikalla, maatyöt teki toinen firma ja mökit tuli paalujen päälle. - Anonyymi
Jokaikinen isompi talotehdas/mökkivalmistaja rakentaa sinulle mökin avaimet käteen periaatteella, jos saavat siitä riittävän korvauksen.
Ilmeisesti sinulla ei ole tarpeeksi pätäkkää jos kysymäsi talorakentajat eivät ole olleet kiinnostuneet projektistasi. - Anonyymi
Avaimet saa käteen mökkifirmoilta. Niillä on sopimukset sähköfirmojen ja putki firmojen kanssa että tekevät mökin alusta loppuun. Talotehtaat on sinänsä itsenäisiä joten muut palvelut ne ostaa sitten toisilta firmoilta. Perustukset myös tekee joku paikallinen firma jonka kanssa talotehdas tekee sopimuksen. Itse ei periaatteessa tarvii mitään tehdä jos ei halua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821289Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021078Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä611050Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais12999Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ161978Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103953Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68866Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119791- 77725
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121724