Kotkan kaupungin ehkäisevän päihdetyön koordinaattori Hanna-Kaisa Lähde menetti alkoholijuomia, avatun tupakka-askin, sytkärin Imatralla.
Linnansuolla murtauduttiin terassille
13
1088
Vastaukset
- Anonyymi
Ja yöunet.
- Anonyymi
Päihdetyön koordinaattori juonut juomat itse, poltellut humalapäissään askin tyhjäksi ja hävittänyt sytkärin ei vaan enää aamulla muistanut sitä.
- Anonyymi
Voi voi hannaaa toivottavasti osaa ottaa oppia asiasta elämässään noin niin kuin tulevaisuuttaan ajatellen.
- Anonyymi
Siellä kävi muillakin varkaita. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/4666259
- Anonyymi
Muillakin kävi varkaita. Varkaat liikkuivat varastetulla autolla. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/4666259
- Anonyymi
siis ai perkele miks muille sattuu aina kaikkee kivaa mut ei mulle?
Sitä huutoa ja kirkumista kun jahtais noita oman elämänsä nistiluusereita kiinni ja antaisi kyytiä
Onneksi on tontti suojattu ja hälyt toimii niin saa etumatkaa hyökkäykseen - Anonyymi
Tässä tapauksessa ei ole ehkäisevä päihdetyö onnistunut, eikä koordinointi.
Mutta mitä koordinaattori jonka pitäisi ehkäistä muitten päihteitten käyttöä, tekee itse alkoholilla? Toiko töitä kotiin? Vai halusiko tutustua henkilökohtaisesti "ongelma" käyttöön ja aineisiin?- Anonyymi
Eihän niitä hommia kukaan kestä selvinpäin.
- Anonyymi
Koordinaattori on työnarkomaani joka on tuonut töitä kotiin tai sitten ollut etätöissä
- Anonyymi
Eduskunta avustajana oppinut käytännöt. Tuleva kaupunginjohtaja tai ainakin kunnan.
- Anonyymi
Kotkassa Lähde on kehuskellut omistavansa Imatralla pientilan. Mistähän lähtien omakotitalo ja kasvimaa on ollut pientila.
- Anonyymi
On ajat männä kovaksi ku jo vähemmistökansalaisiltakin varastetaan! Ja vielä pieneltä viattomalta tytöltä!
Hävetkää!! - Anonyymi00014
Rotat valtasivat Hanna-Kaisa Lähteen ja Olli Kekkosen talon Kotkassa ja nyt ne joriivaavat pariskunnan toistakin kotia Imatralla. Toivat rotat tullessaan Kotkasta, rotat jättivät uppoavan talon, isäntä Isollakirkolla lihapatojen ääressä
Siistiä väkeä nämä viherperssut
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."652232Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2152090- 1171418
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711180Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj131148- 1031041
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73939Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki71913Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933865