Eli tosiaan oon tämmönen 14 vuotias poika ja nyt ku on kesäloma en oo juuri mitää tehny ku pelannu tietokoneella. Mun äiti on koittanu suostutella tekemään jotain kavereiden kanssa mutta kukaan ei koskaan kysy mua ulos ja mulla ei ole oikeen sellasia kavereita ketä voisin pyytää ulos viettämään aikaa. äitini on alkanu huomata etten pyynnöistä huolimatta tee mitään. Mitä mun kannattaisi tehdä asialle?
Äitini on huolissaan koska en tee mitåån kevereiden kanssa
Anonyymi
2
73
Vastaukset
- Anonyymi
Koska sua ei kukaan koskaan pyydä ulos, niiin ootko ite ikinä pyytänyt ketään ulos ? Kannattaa miettiä aina myös asiaa toiselta puolelta ja mennä ite pyytään. Varmaan monet olisi ilosii ku niitä pyytäis ulos.
- Anonyymi
kesä on nyt ohi mut mul on myös sama tilanna mut jos tuut addaa mut snapis@martinsinvee nii voin ehk pyytää sua joskus ulos tai jonnekkin riippuu mis asut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172373
- 441261
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70907Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää135838- 45831
- 59797
- 42766
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44735Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164722Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130684