Ikävän voi myrkyttää hengiltä kuin rikkaruohon

Anonyymi

Sen jälkeen voit mennä elämässä eteenpäin. Voit käyttää tuohon meditointia, ajattelet miten ikävöinnin kohde on loukannut sinua, ajattelet hänen huonoja puoliaan. Kas kummaa, kun niitä vatvot mielessäsi, tyyppi alkaa vaikuttamaan inhottavalta, ei kiinnostavalta, seuraavaksi yhdentekevältä.
Turha kärvistellä ikävää, ulista ja valittaa, kun siitä voi vapautua!

36

105

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mistä tullaankin siihen, että kaikissa on huonoja puolia.

    • Anonyymi

      Mutta entä jos siitä kaikesta huolimatta.. rakastaa?

      • Anonyymi

        Sekin on vain omaa mielikuvituksen tuotetta, josta voi päästä eroon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sekin on vain omaa mielikuvituksen tuotetta, josta voi päästä eroon.

        Ai niinkuin se kaikki pahakin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sekin on vain omaa mielikuvituksen tuotetta, josta voi päästä eroon.

        Olipa katkeran oloinen ihmis lapsi..


    • Anonyymi

      Sama taktiikka auttanut. Ei kiinnosta enää tuon taivaallista.

      • Anonyymi

        Jaa kuka ei kiinnosta?


      • Anonyymi

        Kuitenkin koit tarvetta tänne sen kirjoittaa 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuitenkin koit tarvetta tänne sen kirjoittaa 🤣

        Tämä on yleinen keskustelupalsta ja täällä voi kai käydä asioita läpi ilman mitään akuuttivaiheita tms kohtalokasta. Täällä on monta keskusteluosiota suku on pahin, ystävyys, viha, katkeruus jne. Tuo sun läpinäkyvä emojikeukeu on aika bimboa. Sivusta tämä


    • Anonyymi

      Ei aito välittäminen noin toimi koskaan. Kovin väkinäistä, perusteetonta inhoa ja vihaamista. Ylipäätään hyvin lapsellinen ja omahyväisen katkeran kiero ajatusmaailma täytyisi omata/kehittyä. Niin, ja sitten jossain vaiheessa, ennen pitkää sinulle tulee vain entistä huonompi olo kun omatunto alkaa soimaamaan.

      • Anonyymi

        Taidat vaan pelätä, että joku dumppaa sut mielestään pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat vaan pelätä, että joku dumppaa sut mielestään pois.

        En pelkää kuule yhtään. Suhtaudun hyvinkin luottavaisin mielin tulevaan. Sinulla itselläsi taitaa nyt olla kunnon pelot ja kompleksit päällä? Voit vielä parantua ja vapautua niistä jos ajattelet positiivisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En pelkää kuule yhtään. Suhtaudun hyvinkin luottavaisin mielin tulevaan. Sinulla itselläsi taitaa nyt olla kunnon pelot ja kompleksit päällä? Voit vielä parantua ja vapautua niistä jos ajattelet positiivisesti.

        Sinulla on pelko persiissä, että joku onneton vapautuu aihettamastasi haitasta. Et sinä muuten noin raivostuisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla on pelko persiissä, että joku onneton vapautuu aihettamastasi haitasta. Et sinä muuten noin raivostuisi.

        Hah! Ei ole. :D Ja vai että oikein raivostuin, kun sitä vastoin olen nyt hyvinkin huvittunut reaktiostasi. :) Vastasinhan vain kompleksisen pelkurin aiheettomaan epäilyyn. Ei minulle tarvitse huonoja tapojaan tyrkyttellä, en niitä kuunan huolisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla on pelko persiissä, että joku onneton vapautuu aihettamastasi haitasta. Et sinä muuten noin raivostuisi.

        Aiheuttamastasi haitasta...? Voi hyvää päivää näitä juttuja..


    • Anonyymi

      Myrkyttämällä ikävää ei myrkytä muuta kuin oman mielensä. Miksi tehdä itselleen tuhoa kun on itse ihastunut. Omia tunteitako vastaan pitää taistella ja tuhota sitä mistä tykkää? Alkaa vihaamaan asioita joista tykkää. En ymmärrä.

      • Anonyymi

        Niin tuo kirjoitus olei katkeroituneen sydämen tuotos, pitäähän sitä elämässä olla tunteita. Mitä ihminen on ilman positiiviisia tunteita? Ei, mitään.


      • Anonyymi

        Ikävä haudataan näkemällä

        Oon valmis hautajaisiin


    • Anonyymi

      Miksi et hyväksyisi itsellesi tulevaa hyvää fiilistä?
      Ymmärrän jos haluat unohtaa surkeat asiat.

      • Anonyymi

        Pelko siitä ettei sitä koskaan tule.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelko siitä ettei sitä koskaan tule.

        Nähdään

        Sun pittää soittaa

        Text. .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nähdään

        Sun pittää soittaa

        Text. .

        Ei ole mahdollista.


    • Anonyymi

      Kun tiedät olevasi vapaa eikä vaan pelkkää hämäilyä ja koitan kuvitella parasta ja odottaa että joku tietävä sitä ilosanomaa kertoo, koska iloisista asioista voi olla suoraan yhteydessä, edes jonkun toisen kautta

      Odotan tapauksen selviävän

      • Anonyymi

        Qi

        Monsier

        Qi


    • Anonyymi

      Niin mutta jos ei pysty uhohtamaan.
      Jossain alitajunnassa ja mielessä on koko ajan. Ei vain pysty ei. Rakastan sinua, ihana nainen

      • Anonyymi

        Mieheksi tekeytyjä iski taas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mieheksi tekeytyjä iski taas.

        Mistä nämä sinun päähän pistot oikein syntyy ja aktivoidutko nykyään erityisesti öisin, jotta väittämille olisi vankka tuki aamun valjettua ja sama rulla toistuu huomenna ja myös ylihuomenna? Millä perusteella valitset nämä kommentit jotka on tämän ns mieheksitekeytyjän?


    • Anonyymi

      Radiohiljaisuus tai digi hiljaisuus. Somehiljaisuus on iso valhe
      Jumalan hiljaisuudessa korren voi kuulla katkeavan

      • Anonyymi

        Niin on koska en ole käyttänyt somea viimeaikoina.


    • Anonyymi

      Lähtökohtaisesti tuossa oletetaan että ihmiset kaipaavat vain ihmisiä jotka ovat loukaneet heitä ja olleet ilkeitä. Miksi kukaan sellaisia kaipaisi? Eiköhän se kiinnostus ole loppunut jo siihen loukkaamiseen.

      • Anonyymi

        Sua olen loukannut pahasti, sitä en anna itselleni anteeksi, yritin olla hyvä sulle, mutta se ei riittänyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sua olen loukannut pahasti, sitä en anna itselleni anteeksi, yritin olla hyvä sulle, mutta se ei riittänyt.

        Liity kerhoon. Et ole ainutlaatuinen siinä suhteessa. Ja mä nyt yritän unohtaa miten kaikin tavoin loukattu . En jaksa vatvoa niitä ne ei tee hyvää.


      • Anonyymi

        Eipä sillä mitään merkitystä ole kuka sen kirjoitti minulle niin on tehty siitä huolimatta. Varmaan aakkoset pystyy läpi käymään niin joku osuu kuitenkin.


    • Mieluummin muistan hänet sellaisena kuin ensikerran näin. Ei mitään pahaa sanottavaa hänestä ole. Kiva muisto. 💔

    • Anonyymi

      Että tantrumit tuli voimakkan vastustamisen kera, poistettuun liittyen

    • Anonyymi

      Kiitos aloittavalle, hyvät ohjeet, pääsin henkisesti eroon eräästä naisesta, en enää edes katso häneen päin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      76
      590
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe