Pari kysymystä tietäville mm. elektroniikkasta.

Anonyymi

Viittaan alla olevaan ja kysyn pari kysymystä.

1.) Kuinka kovaa Thaimaassa saa ajaa ja millaisia rangaistuksia ylinopeudesta seuraa?

2.) Tehdäänkö tai myydäänkö Thaimaassa Ladoja. Googletin, mutta tuli vain jotain Pok Pok sivuja ja tsilien kuvia vastaan. Paljonko joutuu maksamaan veroja ja vastaavia jos tuo Ladan Thaimaahan? Vaikuttaako elektroniikkan määrä maahantuontiin ja jos niin miten?

"Tuota autobahnojen nopeus rajoituksia on puhuttu jo 50 vuotta, mutta ei ole rajoitettu, tuskin rajoitetaankaan, eikä autojen tekniikka ole samaan aikaan juurikaan kehittynyt, mutta autoihin on lisätty elekroniikkaa, kuten aikaisemmin sanoin.

Siis tarkalleen ottaen sinun haavemeban ja vuoden 80 ladan tekniikka on tarkalleen sama, mutta uusimpiin malleihin on lisätty vain elekroniikkaa, osasta on jopa haittaa, kuten vaikkapa moottoripyöristä, vastaohjaus jota yritetään korjat elekroniikalla, pyörästä tulee jopa vastaohjus, tai abs jonka pito on rajallinen hiekkatiellä, ja antaa turhan turvallisuuden tunteen... joka on yhtä sinun haavemeban kanssa, muuten hienosti kopioitu auton elekroniikka lista, mutta ylläpito puutui peliin, erityisesti minua nauratti sinun iPhone hankinta, pitäähän mese kuskilla olla iPhone kun haavemebassa on tuki sille, ostitko senkin osamaksulla, olet melkoinen pelle."

14

109

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei ole eka kerta kun sensukka miettii Thaimaahan pääsemistä ja Ladan ostamista sinne. Ongelmana on se että sulla ei ole rahaa etkä saa tuossa kunnossa vakuutusta, eikä ne ladatkaan ole ilmaisia edes Thaimaassa. Kuksa pysyy tiukasti Suomessa, vai joko olet Räps-Räps?

    • Anonyymi

      Jännä tuo aloituksen ahdistuneen kirjoitus.

      Käsiala Numban, mutta sisällössä senssukan teemoja.

      Ja tämäkin vielä, että ylläpito puuttui peliin!

      • Anonyymi

        Kokeileppa kuin jänskää olisi jos nakkaisit juntti itselles teeman vaihdon.


      • Anonyymi

        Totuus on että huahinin saaristohuuhkajan edesmennyt veli "Jokke-Pappa" asuu huuhkajan päässä. Siinä se on yksikkökaksikko. https://ibb.co/5R70SHy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totuus on että huahinin saaristohuuhkajan edesmennyt veli "Jokke-Pappa" asuu huuhkajan päässä. Siinä se on yksikkökaksikko. https://ibb.co/5R70SHy

        Tätä kumisaapasta velipoikaa numeromies kaipailee. https://www.youtube.com/watch?v=FqA3Zo2cxKI Ei ole muijaa eikä ketään kaveria. Keksi itselleen ensin someen vaimon profiileineen, jotka itse rakensi ja sitten keksi itselleen kaverin kuolleesta velipojastaan jolle rakenteli tämän sensein profiilin. Olette tekemisissä niin pahasti seonneen henkilön kanssa ettei siinä ole mitään rajoituksia. Juttelin asiasta hänen siskonsa kanssa ja siskokin on sitä mieltä että veikkapoika kuuluisi hoitoon Suomeen. Lähti ovet paukkuen syyttäen kaikkia muita kun muut koitti ohjata häntä hoitoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tätä kumisaapasta velipoikaa numeromies kaipailee. https://www.youtube.com/watch?v=FqA3Zo2cxKI Ei ole muijaa eikä ketään kaveria. Keksi itselleen ensin someen vaimon profiileineen, jotka itse rakensi ja sitten keksi itselleen kaverin kuolleesta velipojastaan jolle rakenteli tämän sensein profiilin. Olette tekemisissä niin pahasti seonneen henkilön kanssa ettei siinä ole mitään rajoituksia. Juttelin asiasta hänen siskonsa kanssa ja siskokin on sitä mieltä että veikkapoika kuuluisi hoitoon Suomeen. Lähti ovet paukkuen syyttäen kaikkia muita kun muut koitti ohjata häntä hoitoon.

        Kysyin siskoltaan että pakeni siis Suomesta pakkohoitoa? Sisko sanoi vaan että "Niin".


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tätä kumisaapasta velipoikaa numeromies kaipailee. https://www.youtube.com/watch?v=FqA3Zo2cxKI Ei ole muijaa eikä ketään kaveria. Keksi itselleen ensin someen vaimon profiileineen, jotka itse rakensi ja sitten keksi itselleen kaverin kuolleesta velipojastaan jolle rakenteli tämän sensein profiilin. Olette tekemisissä niin pahasti seonneen henkilön kanssa ettei siinä ole mitään rajoituksia. Juttelin asiasta hänen siskonsa kanssa ja siskokin on sitä mieltä että veikkapoika kuuluisi hoitoon Suomeen. Lähti ovet paukkuen syyttäen kaikkia muita kun muut koitti ohjata häntä hoitoon.

        Taidat kovasti nauttia sepustuksistasi.


      • Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

        Taidat kovasti nauttia sepustuksistasi.

        Käytätkö hametta toimiessasi sihteerinä?


    • Anonyymi

      "muuten hienosti kopioitu auton elekroniikka lista, mutta ylläpito puutui peliin"

      Luin tuon Kympin viestin ja nyt se on sääntöjenvastaisena poistettu.

      Mitähän sääntöjenvastaista siinä oli ja olikohan se Numerosensei, joka joka soitti ystävälleen Amalialle ylläpitoon, muka sääntöjenvastaisesta viestistä?
      Kummallista tässä on tämä, että tämä Numerosensei on vuosikymmeniä saanut kirjoitella tänne todellisia törkyviestejä ilman että niitä on sääntöjenvastaisina poistettu.

      • Anonyymi

        Taidat kovasti nauttia sepustuksistasi.
        By NumBall HHN 61v.


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Katselin uudemman kerran tämän YLEN:n tekemän ohjelman
      https://www.youtube.com/watch?v=VbOJCaPVSY4
      Hua Hinin suomalaisista.

      Mukavan tuntuisia järkeviä ihmisiä.
      Vaan eipä näkynyt ohjelmassa kovakuntoista insinöörimajuria.
      Mistähän johtuu ja tietävätköhän nämä Hua Hinin suomalaiset
      kuinka tämä, ei ehkä ihan psyykkisesti terve läskipää, lokaa
      Hua Hinin mainetta ja thaimaalaisten mainetta täällä?

    • Anonyymi

      Kovasti kiinnostaisi vastaus tuohon aloituksen kysysymykseen numero 1.
      Vaan eihän täällä taida olla sekopää senssu sepustuksineen.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      171
      1589
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1196
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      59
      1072
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      187
      888
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      41
      797
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      740
    7. 64
      711
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      33
      671
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      634
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      78
      598
    Aihe