Vasemmalla pieni reikä, mistä saa laitettua sim-kortin, mutta mitä ovat samanlaiset pienet reiät ylhäällä ja alhaalla?
Mitä reikiä Samsungin ylä- ja alareunassa?
11
2827
Vastaukset
- Anonyymi
Mikrofoni yms. Vaihtoehtoja on maailma täynnä.
Ainakin minun Samsung Galaxy A8 (2018) mallissa on mikrofonille pieni reikä sekä ylhäällä että alhaalla. Tämä lukee käyttöohjeessa.
- Anonyymi
Ai ne pienet pisteen kokoiset reiät ovat myös mikrofoneja?
Anonyymi kirjoitti:
Ai ne pienet pisteen kokoiset reiät ovat myös mikrofoneja?
Osa niistä on, ei välttämättä kaikki. Katso käyttöohjeesta, siinä kerrotaan jokaisen reiän tarkoitus.
- Anonyymi
Kannattaisiko nyt kuitenkin mainita se puhelimesi tarkka malli? Samsungillakin on puhelimia vaikka kuinka paljon ja niiden välillä on eroja. Eli on aika vaikea pelkän puhelimen valmistajan nimen perusteella sanoa mistä on kyse.
Hyvin mahdollisesti kyse on kuitenkin esimerkiksi mikrofonin rei'istä jne.
Ainakin omassa Samsungin älypuhelimessani on puhelimen alareunassa sekä USB-liitin, kuulokeliitäntä, kaiutin, että mikrofoni. Puhelimen yläpäässä on muistaakseni toinen mikrofoni.- Anonyymi
Minulla Samsung A22 5G. Pienet pistemäiset reiät myös ostetussa suojakotelossa ylhäällä ja alhaalla. Siis ei isoja aukkoja, kuten mikrofonin reikä.
Anonyymi kirjoitti:
Minulla Samsung A22 5G. Pienet pistemäiset reiät myös ostetussa suojakotelossa ylhäällä ja alhaalla. Siis ei isoja aukkoja, kuten mikrofonin reikä.
Minulla mikrofonin reikä on noin 1mm kokoinen, ei todellakaan mikään "iso aukko".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla Samsung A22 5G. Pienet pistemäiset reiät myös ostetussa suojakotelossa ylhäällä ja alhaalla. Siis ei isoja aukkoja, kuten mikrofonin reikä.
Samsung A22 5G käyttöohje löytyy täältä:
https://www.samsung.com/uk/support/model/SM-A226BZAUEUA/
Sivulla 10 sanotaan että siinä on mikrofoni ylhäällä ja alhaalla.
- Anonyymi
Osa voi olla myös valoisuudentunnistimia.
Minulla valoisuudentunnistin on edessä ylhäällä ilman reikää. Mutta käyttöohjeestahan nämä kaikki aina selviää.
- Anonyymi
Osa reiistä on ilmanvaihtoa varten jos esim laite kastuu tai saa liikaa kosteutta kone työntää lämmintä ilmaa sisuksdita ulos ettei luuri pääse homehtumaan tai ruostumaan tai hapettumaan ennen aikojaan. Reiät kantsii putsata aina joskus esim. vanypuikolla tai tulitikulla haittojen estämiseksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437