Vasemmalla pieni reikä, mistä saa laitettua sim-kortin, mutta mitä ovat samanlaiset pienet reiät ylhäällä ja alhaalla?
Mitä reikiä Samsungin ylä- ja alareunassa?
11
1465
Vastaukset
- Anonyymi
Mikrofoni yms. Vaihtoehtoja on maailma täynnä.
Ainakin minun Samsung Galaxy A8 (2018) mallissa on mikrofonille pieni reikä sekä ylhäällä että alhaalla. Tämä lukee käyttöohjeessa.
- Anonyymi
Ai ne pienet pisteen kokoiset reiät ovat myös mikrofoneja?
Anonyymi kirjoitti:
Ai ne pienet pisteen kokoiset reiät ovat myös mikrofoneja?
Osa niistä on, ei välttämättä kaikki. Katso käyttöohjeesta, siinä kerrotaan jokaisen reiän tarkoitus.
- Anonyymi
Kannattaisiko nyt kuitenkin mainita se puhelimesi tarkka malli? Samsungillakin on puhelimia vaikka kuinka paljon ja niiden välillä on eroja. Eli on aika vaikea pelkän puhelimen valmistajan nimen perusteella sanoa mistä on kyse.
Hyvin mahdollisesti kyse on kuitenkin esimerkiksi mikrofonin rei'istä jne.
Ainakin omassa Samsungin älypuhelimessani on puhelimen alareunassa sekä USB-liitin, kuulokeliitäntä, kaiutin, että mikrofoni. Puhelimen yläpäässä on muistaakseni toinen mikrofoni.- Anonyymi
Minulla Samsung A22 5G. Pienet pistemäiset reiät myös ostetussa suojakotelossa ylhäällä ja alhaalla. Siis ei isoja aukkoja, kuten mikrofonin reikä.
Anonyymi kirjoitti:
Minulla Samsung A22 5G. Pienet pistemäiset reiät myös ostetussa suojakotelossa ylhäällä ja alhaalla. Siis ei isoja aukkoja, kuten mikrofonin reikä.
Minulla mikrofonin reikä on noin 1mm kokoinen, ei todellakaan mikään "iso aukko".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samsung A22 5G käyttöohje löytyy täältä:
https://www.samsung.com/uk/support/model/SM-A226BZAUEUA/
Sivulla 10 sanotaan että siinä on mikrofoni ylhäällä ja alhaalla.
- Anonyymi
Osa voi olla myös valoisuudentunnistimia.
Minulla valoisuudentunnistin on edessä ylhäällä ilman reikää. Mutta käyttöohjeestahan nämä kaikki aina selviää.
- Anonyymi
Osa reiistä on ilmanvaihtoa varten jos esim laite kastuu tai saa liikaa kosteutta kone työntää lämmintä ilmaa sisuksdita ulos ettei luuri pääse homehtumaan tai ruostumaan tai hapettumaan ennen aikojaan. Reiät kantsii putsata aina joskus esim. vanypuikolla tai tulitikulla haittojen estämiseksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72545- 1211841
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1351636Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill541540Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1671362Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1741356- 1501305
- 521218
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761163- 591158