Mitä reikiä Samsungin ylä- ja alareunassa?

Anonyymi

Vasemmalla pieni reikä, mistä saa laitettua sim-kortin, mutta mitä ovat samanlaiset pienet reiät ylhäällä ja alhaalla?

11

689

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mikrofoni yms. Vaihtoehtoja on maailma täynnä.

    • Ainakin minun Samsung Galaxy A8 (2018) mallissa on mikrofonille pieni reikä sekä ylhäällä että alhaalla. Tämä lukee käyttöohjeessa.

      • Anonyymi

        Ai ne pienet pisteen kokoiset reiät ovat myös mikrofoneja?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ai ne pienet pisteen kokoiset reiät ovat myös mikrofoneja?

        Osa niistä on, ei välttämättä kaikki. Katso käyttöohjeesta, siinä kerrotaan jokaisen reiän tarkoitus.


    • Anonyymi

      Kannattaisiko nyt kuitenkin mainita se puhelimesi tarkka malli? Samsungillakin on puhelimia vaikka kuinka paljon ja niiden välillä on eroja. Eli on aika vaikea pelkän puhelimen valmistajan nimen perusteella sanoa mistä on kyse.

      Hyvin mahdollisesti kyse on kuitenkin esimerkiksi mikrofonin rei'istä jne.

      Ainakin omassa Samsungin älypuhelimessani on puhelimen alareunassa sekä USB-liitin, kuulokeliitäntä, kaiutin, että mikrofoni. Puhelimen yläpäässä on muistaakseni toinen mikrofoni.

      • Anonyymi

        Minulla Samsung A22 5G. Pienet pistemäiset reiät myös ostetussa suojakotelossa ylhäällä ja alhaalla. Siis ei isoja aukkoja, kuten mikrofonin reikä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minulla Samsung A22 5G. Pienet pistemäiset reiät myös ostetussa suojakotelossa ylhäällä ja alhaalla. Siis ei isoja aukkoja, kuten mikrofonin reikä.

        Minulla mikrofonin reikä on noin 1mm kokoinen, ei todellakaan mikään "iso aukko".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla Samsung A22 5G. Pienet pistemäiset reiät myös ostetussa suojakotelossa ylhäällä ja alhaalla. Siis ei isoja aukkoja, kuten mikrofonin reikä.

        Samsung A22 5G käyttöohje löytyy täältä:
        https://www.samsung.com/uk/support/model/SM-A226BZAUEUA/

        Sivulla 10 sanotaan että siinä on mikrofoni ylhäällä ja alhaalla.


    • Anonyymi

      Osa voi olla myös valoisuudentunnistimia.

      • Minulla valoisuudentunnistin on edessä ylhäällä ilman reikää. Mutta käyttöohjeestahan nämä kaikki aina selviää.


    • Anonyymi

      Osa reiistä on ilmanvaihtoa varten jos esim laite kastuu tai saa liikaa kosteutta kone työntää lämmintä ilmaa sisuksdita ulos ettei luuri pääse homehtumaan tai ruostumaan tai hapettumaan ennen aikojaan. Reiät kantsii putsata aina joskus esim. vanypuikolla tai tulitikulla haittojen estämiseksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      154
      2646
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1996
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      1991
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1786
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1540
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1306
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1198
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe