Mitä reikiä Samsungin ylä- ja alareunassa?

Anonyymi

Vasemmalla pieni reikä, mistä saa laitettua sim-kortin, mutta mitä ovat samanlaiset pienet reiät ylhäällä ja alhaalla?

11

1873

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mikrofoni yms. Vaihtoehtoja on maailma täynnä.

• Ainakin minun Samsung Galaxy A8 (2018) mallissa on mikrofonille pieni reikä sekä ylhäällä että alhaalla. Tämä lukee käyttöohjeessa.

• Anonyymi

Ai ne pienet pisteen kokoiset reiät ovat myös mikrofoneja?

• Anonyymi kirjoitti:

Ai ne pienet pisteen kokoiset reiät ovat myös mikrofoneja?

Osa niistä on, ei välttämättä kaikki. Katso käyttöohjeesta, siinä kerrotaan jokaisen reiän tarkoitus.

• Anonyymi

Kannattaisiko nyt kuitenkin mainita se puhelimesi tarkka malli? Samsungillakin on puhelimia vaikka kuinka paljon ja niiden välillä on eroja. Eli on aika vaikea pelkän puhelimen valmistajan nimen perusteella sanoa mistä on kyse.

Hyvin mahdollisesti kyse on kuitenkin esimerkiksi mikrofonin rei'istä jne.

Ainakin omassa Samsungin älypuhelimessani on puhelimen alareunassa sekä USB-liitin, kuulokeliitäntä, kaiutin, että mikrofoni. Puhelimen yläpäässä on muistaakseni toinen mikrofoni.

• Anonyymi

Minulla Samsung A22 5G. Pienet pistemäiset reiät myös ostetussa suojakotelossa ylhäällä ja alhaalla. Siis ei isoja aukkoja, kuten mikrofonin reikä.

• Anonyymi kirjoitti:

Minulla Samsung A22 5G. Pienet pistemäiset reiät myös ostetussa suojakotelossa ylhäällä ja alhaalla. Siis ei isoja aukkoja, kuten mikrofonin reikä.

Minulla mikrofonin reikä on noin 1mm kokoinen, ei todellakaan mikään "iso aukko".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samsung A22 5G käyttöohje löytyy täältä:
        https://www.samsung.com/uk/support/model/SM-A226BZAUEUA/

Sivulla 10 sanotaan että siinä on mikrofoni ylhäällä ja alhaalla.

• Anonyymi

Osa voi olla myös valoisuudentunnistimia.

• Minulla valoisuudentunnistin on edessä ylhäällä ilman reikää. Mutta käyttöohjeestahan nämä kaikki aina selviää.

• Anonyymi

Osa reiistä on ilmanvaihtoa varten jos esim laite kastuu tai saa liikaa kosteutta kone työntää lämmintä ilmaa sisuksdita ulos ettei luuri pääse homehtumaan tai ruostumaan tai hapettumaan ennen aikojaan. Reiät kantsii putsata aina joskus esim. vanypuikolla tai tulitikulla haittojen estämiseksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      26
      3038
    2. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1487
    3. Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!

Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa
      Puolanka
      76
      1073
    4. Miten suomalaiset miehet

On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää
      Ikävä
      140
      998
    5. Anna mulle vielä tilaisuus

näyttää kuinka susta tykkään.
      Ikävä
      45
      921
    6. Mitkä asiat tekevät

kaivatustasi vetovoimaisen?
      Ikävä
      61
      882
    7. Eräs läheinen sanoi

Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.
      Ikävä
      45
      858
    8. Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä

– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe
      Perussuomalaiset
      171
      842
    9. Muistatko vielä

Missä nähtiin ensimmäisen kerran? Miehelle.
      Ikävä
      42
      826
    10. Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)

Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis
      Sinkut
      135
      746
    Aihe