Etsitään parasta hoitopaikkaa pienelle lapselle Vantaalta julkinen/yksityinen. Kunnan paikat täynnä ja ehdottavat palveluseteliä yksityiselle.
Kuulisin mielelläni HYVIÄ kokemuksia Vantaan päiväkodeista mikäli sellaisia on.
Paras päiväkoti Vantaalla 1-vuotiaalle
3
109
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi noin pieni pitää laittaa päiväkotiin. Paras paikka on koti.
- Anonyymi
Kaikille ei ole taloudellisesti mahdollista jäädä hoitovapaalle vanhempainvapaan jälkeen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikille ei ole taloudellisesti mahdollista jäädä hoitovapaalle vanhempainvapaan jälkeen.
Suomi on tasavalta. Isäni oli sodassa maamme puolesta 5v., siis perheensä puolesta. Maamme on HYVINVOINTIVALTIO nyt ja vapaa. Sinä itse päätät (ei -60-luvun vallankumousfeministit) , millä tavalla elät ja annat perheesi elää , jotta siellä on ensisijaisesti turvattu ILO JA RAUHA jälkeläisilläsi ja teillä vanhemmilla . Työtä voi olla kodin lähelläkin isillä.
Pitää tässä maassa riittää , että perheen huoltajan palkka riittää elatukseen. Lapsia pitää voida syntyä maahamme ja se on tällä hetkellä poliittinen juttu, että suomalaisten pienten lasten vanhempien elatus on oltava taattu.
On tahallaan jo painettu unohduksiin, että lapsi on luonnostaan symbioosissa äitiinsä 3-4 vuotta. Sen katkaiseminen koko pitkäksi työpäiväksi vaikuttaa lapselle irrallisuuden tunteen.
MIKSI viimeiset 20 vuotta maassamme on jatkuvasti lisääntyneet vaikeudet murrosikäisillä ja miksi media saa niitä lisätä ?
Mitä tuo hankittu irrallisuuden tunne varhaislapsuudessa tuo myöhemmin esille? Kestäisi tehdä tohtorien väitöksiä - ensin rikotaan ja sitten suurin psyykejoukoin ollaan auttavinaan.
Hölmölän touhu lastemme kasvatuksessa on Suomessa loputtava!
Määrätyn tahon toimesta maamme päiväkotiverkosto aikoinaan-60-70 perustettiin sen sijaan, että olisi taattu edes jonkinlainen toimeentulo useampilapsisen perheen lisääntyä Suomessa. Työttömyyskorvauksista puhumattakaan.
Pimentoon on jäänyt, mikä esti kehittämästä tasa-arvoisesti äitien valita tuolloisten mammuttisuurten jakorahojen keskellä hoitaako lastaan itse vaiko työn vuoksi päiväkodin hoidossa. Nimittäin liian moni äiti sanoi esikoisensa päiväkotivaikeuksien jälkeen, ettei halua synnyttää päiväkodeille lapsia ja taata työtä sen kehittäjille.
Kuihtui Suomen kansa - mikä ja minkä tarkoitus ?
Tänään pitää ymmärtää syyt ja seuraukset kaiken "lastenhoitoasiantuntija"ideakehityksen koukeroista. -70-luvulla oli vasta selvitty sodan surkeuksista.
Maassamme on kaikki mahdollisuudet palata luonnolliseen aikaan ennen sotiamme. Tiettävästi on äidit ymmärtäneet itse hoitaa lapsikatraansa jo 6000 vuotta - LUONNOSTAAN. Kuten sanonta kuuluu "luonto tikanpojan puuhun ajaa"? Mitä useampi lapsi , sitä osaavami äiti - menee ohi kaikkien asiantuntijoiden omille lapsilleen!
Leipä ajoi -70-luvulla nuoret äidit epäluonnolliseen elämään, pitkäksi päiväksi eroon lapsestaan - ahdistus perheissä toi abortit ja avioerot. Äideiltä jäi oppimatta lähes kokonaan OIKEA ÄITIYS.
Sitä kokoaikainen äiti luonnostaan ja huomaamattaan kehittää koko elämänsä loppuun saakka. Äitien ja vain äitien velvollisuus on varjella lapsensa kaikelta pahalta, niin kauan kun lapsi ymmärtää ja jo itse varoo pahaa. Lapsi saa elämälleen vankan kivijalan mihin rakentaa terveelle pohjalle elämänsä. Suomi ei tarvitse enää päiväkoteja , vaan SUURIA LAPSIPERHEITÄ aitoine isineen ja äiteineen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2006168Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442857- 442317
- 932079
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382021Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2311427- 771402
Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa3031397Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131326Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j61266