https://www.is.fi/nhl/art-2000008887980.html
Ilta-Sanomien toimittaja Joonas Kuisma on niin kovaa kundia että. Voi hellanlettas.
Valkoisia sivuja NHL:n historiasta kertoviin kirjoihin. Aivan kuin muinaisessa Neuvostoliitossa. Jos siinä on Kuismalla esikuva. Osanneeko pyyhkiä veren käsistään.
Ilta-Sanomat, Joonas Kuisma, voi hellanlettas
9
3835
Vastaukset 9
- Anonyymi
Aivan paska toimittaja
- Anonyymi
Juu, ja nyt se väittää että vain manseeeees on nuoria tyttöjä lätlän fanipaidat päällä… sanoo asuvansa Helesinkissä mutta silti ei o Ifkin matseissa käynyt 😘
- Anonyymi
Kommari Joonas Kuisma on idiootti-kommari. Koppiin laitettava veijari.
- Anonyymi
Joonas Kuisma muka journalisti. Ennemminkin omien mielipiteiden esille tuoja. Ei journalisti!
- Anonyymi
Täysin lapanen koko pelle
- Anonyymi
Ihmettelen kuinka isolla iltapäivälehdellä ,tai ylipäätään kellään muullakaan ,on varaa pitää tämän tasoista toimittajaa palveluksessaan. Kuisman haastatteluja/kommentteja, kun lukee niin hänen omat mielipiteet- eikä haastateteltavan tulee silmiinpistävästi esiin.Esimies kai hänelläkin on!
Luulisi vielä löytyvän ammattitaitoisia toimittajia ,joilla ymmärrys toimittajan työstä olemassa . - Anonyymi00008
Kaikenlaisia apinoita pääsee toimittajan töihin.
- Anonyymi00009
Todella ala-arvoinen toimittaja. Onkohan noussut virkaan karvaista reittä pitkin?
- Anonyymi00010
Kuisma häviää aivan 100-0 toimittajana Nättiselle jääkiekon analyyseissa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100822
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361780Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38589- 65575
- 71571
- 47568
- 30556
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25530Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27522