Mistä rakentajat ja remontoijat olette hankkineet tarvikkeet?
Saneeraus menossa ja tarve olisi 100 kpl erikoiskovalle kipsilevylle yms. tarvikkeille, mutta perus k-rautojen ja bauhaussien hinnat ovat kyllä aivan karmeita. EK kipsilevyn hinta näyttää pyörivän jossain 7€/m² pintaa, eli 1200x2600x13 levy maksaa noin 21-25€/kpl. Virossa näyttää hinta olevan miltei puolet tuosta eli noin 4€/m² / 12,50€/kpl. Tuolla 100kpl levymäärälläkin erotus kuitenkin jo 1000€ ja muiden tarvikkeiden kohdalla erot samaa luokkaa, mutta toimitus Virosta kokemuksien mukaan hankalaa jos ei ole itsellä pyöräkuormaajaa tai trukkia lastin purkamiseen.
Kai Suomestakin jostain saa edes vähän järkevämpään hintaan, vai onko tyytyminen, että Suomilisä on nykyään jo 40% ulkomaan hintoihin verrattuna?
Mistä edullisesti rakennustarvikkeita?
Anonyymi
2
140
Vastaukset
- Anonyymi
Perseaukiselle on kaikki kallista.
- Anonyymi
Olen joskus laittanut ilmoituksia nettiin ja facebookissa on osto, myynti , annetaan ilmaiseksi palstoja. Sieltä olen saanut kaikenlaista kuten tiiliä ja puutavaraa ilmaiseksi itse hakien. 100 kpl kipsi levyjä on kyllä hankalaa saada halvalla tänä päivänä koska rakennus materiaalit on kallistuneet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain617520Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1232946- 1421776
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651659Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1151458Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1671404- 1311163
- 77853
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47812- 52745