Viikon työt tehty, polvi paketissa, poikamiesilta, mikäs sen parempaa?! Ehkäpä lasi tai kaksi "hileviskiä" ja uusin Bondi pyörimään. Piraattina jo löytyi noin kolmen gigan tiedostona, jota kelpaa katsella.
Uudemmissa Bondeissa on syvällisempää sanomaa käsikirjoituksissa ja Graigin Bondit nivoutuu taitavasti toisiinsa.
Myös Bond-teemalaulut ovat legendaarisia ja niitä on aina esittäneet sen hetken tunnetuimmat artistit. Oma lempparini Bond-tunnareista on Gladys Knight - License To Kill (1989) ja Chris Cornell - You Know My Name (2006)
Hieno on tämä uusikin
Billie Eilish – No Time To Die (2020)
https://www.youtube.com/watch?v=WzHJJHqwmx4
Minun olisi pitänyt tietää että jään yksin
Lähdit vain todistamaan että se veri jonka vuodat, on verta jonka olet velkaa
Olimme pari, olit minulle liikaa
Sinä olit elämäni, mutta elämä on kaukana reilusta
Olinko tyhmä rakastaessani sinua?
Olinko liian huoleton auttaakseni sinua?
Tiesivätkö muut että olin langennut valheeseen?
Et koskaan ollut puolellani
Huijaa minua kerran, huijaa minua kahdesti, oletko kuolema vai paratiisi?
Nyt et koskaan näe minun itkevän, minulla ei vain ole aikaa kuolla
Annan asian olla, et ole enää minun huoleni
Kasvot menneisyydestäni palaa mieleen
Vielä on jäljellä unohdettavaa
Now you'll never see me cry
There's just no time to die
Bond- ilta!
3
121
Vastaukset
- Anonyymi
Bond-ilta Härmän hämyssä! Terkkuja Kympin perheelle rakkaudella meiltä kaikilta!
https://www.youtube.com/watch?v=nn4TA-CBT4Y&list=RDGMEMQ1dJ7wXfLlqCjwV0xfSNbA&index=33
TT- Anonyymi
Pattayan rakkaiden keskinäinen rakkaus on niin lämmintä ja hellää vaikka ovat facekavereita ja puhelinsoittoystäviä, niin lähettelevät rakkailleen terveisiä myös tällä palstalla.
Rakkaus kukoistaa niin kauniisti kaunista perhettä kohtaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pattayan rakkaiden keskinäinen rakkaus on niin lämmintä ja hellää vaikka ovat facekavereita ja puhelinsoittoystäviä, niin lähettelevät rakkailleen terveisiä myös tällä palstalla.
Rakkaus kukoistaa niin kauniisti kaunista perhettä kohtaan.Mitäpä chiang maihin kuuluu perheyönä kello 01.31?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä692261Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721752Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on711440Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461437Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2421373- 831232
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421205IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3691183- 1281175
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3361128