Saako lapset soitella kotiin kun ovat

Anonyymi

toiessa kodissa? Minusta se on hyvin epäkohtelisasta vetäytyä piiloon ja soittaa äidille. Yritän aina kuunnella mitä ne juttelee, mutten saa selvää.
Olen sannut lapsille, että soittakaa tässä kaikkien kuullen, ei ole meillä salaisuuksia. Miehn lapset aina soittelee salaa kotiinsa ja puhuvat minusta,
Sanoin miehelle että kieltää lasten yhteydenpidon kotiinsa kun ovat täällä,Sairasta että salaa puhutan minusta. Mutta hnestä lapset saa soittaa ja äiti saa soittaa heille tänne. Ihan outoa häiritä meitä.

Minulle ne ei puhu juurikaan eikä kysele lupia mihinkään, ovat kuin haamuja täällä. Olen tiukka äiti heille, mutta tahdon että ollaan avoimia. Itse en omista asioista puhu, mutta kun minä olen vaan sellanen et haluun olla tilateiden tasalla, ja lasten asiat kyllä kuuluu aikuiselle, jotta voi kontrolloida heitä. On vaikeeta olla uusi äiti, en suosittele kelleen kuka ei ole yhtä kova päinen kuin mä, minä kyllä pärjään, muta eikaikki. Huh huh... on rankkaa, mut pakko jaksaa.

20

60

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei sais. Ota puleimet pois vierailun ajaksi, silloin pitää keskittyä teihin, eikä olla puhelimessa äidin kanssa. Sinulla on lupa takavarikoida puhelimet vierailun ajksi, ja varmaankin katsoa viestit. Se on välittämistä. Jos mies ei niin tee jonkun se on tehtävä.
      Sano sille äidille että lopettaa soittelu ethän sinäkään heille soittele kun on äitisä luona. Lapellista kyttäämistä.

      • Anonyymi

        Trollin aloitus ja trollin vastaus omaan aloitukseen, säälittävää.
        Ei kenenkään puhelimiin nykyään noin vain mennä kurkkimaan, niissä on pin koodi , tai sormenjälki tunnistus, että pääsee sisälle, kukaan ei anna omaa koodiaan kellekään, eikä varsinkaan tuolaiselle tyhmälle trollille.
        Onneksi sulla ei ole miestä eikä lapsia.


    • Anonyymi

      ”Toiessa, epäkohtelisasta, sannut, miehn, hnestä, kelleen, eikaikki, muta, ” ym, sama kirjoitustaidoton trolli taas asialla.

      • Anonyymi

        Mistä tiedt? Onko sun mielestä suomessa vaan yksi joka tekee kirjoitusvirhetä???

        Häh.... aika hullu ajatus että kaikki muut osaa kirjotta! Minkin... ossaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tiedt? Onko sun mielestä suomessa vaan yksi joka tekee kirjoitusvirhetä???

        Häh.... aika hullu ajatus että kaikki muut osaa kirjotta! Minkin... ossaan

        Sinut nyt tunnistaa lapsikin, samat virheet toistuu joka viestissä, ja viestisi on niin järjettömän lapsellisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinut nyt tunnistaa lapsikin, samat virheet toistuu joka viestissä, ja viestisi on niin järjettömän lapsellisia.

        Oi joii sinä alkoholisotunut konna. Älä kuule syyttele täällä kaikkia sinun ongelmistasi! Mutta sehän on selvää, että kun on viinan kirot, niin ei näe kuin yhden asian ja syyttää sitä kaikesta... surullista. Mene hoitoon. Sussa siis ei ole vikaa vikaa vikaa.... ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oi joii sinä alkoholisotunut konna. Älä kuule syyttele täällä kaikkia sinun ongelmistasi! Mutta sehän on selvää, että kun on viinan kirot, niin ei näe kuin yhden asian ja syyttää sitä kaikesta... surullista. Mene hoitoon. Sussa siis ei ole vikaa vikaa vikaa.... ;)

        En ole syyttänyt kaikkia, enkä ole sinuakaan mistään syyttänyt, sinä vain ja ainoastaan kirjoitat tänne kaikki idiootit trollit joissa ei ole mitään järkeä.
        Minä en käytä alkoholia , mistä sellaista sait päähäsi, mutta sinä ehkä käytät.
        Sinun mielenterveytesi ei ole ok, kehoitan sinua tilaamaan ajan mielenterveystoimistoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole syyttänyt kaikkia, enkä ole sinuakaan mistään syyttänyt, sinä vain ja ainoastaan kirjoitat tänne kaikki idiootit trollit joissa ei ole mitään järkeä.
        Minä en käytä alkoholia , mistä sellaista sait päähäsi, mutta sinä ehkä käytät.
        Sinun mielenterveytesi ei ole ok, kehoitan sinua tilaamaan ajan mielenterveystoimistoon.

        Niin, mistä sinä olet saanut päähäsi että olen kirjoittanut virheellistä tekstiä tai ylipäätään tänne? Ei siinä ole mitään järkeä, kun syytät etkä varmuudella voi tietää????

        Sinä käytät viinaa ja muita päihteitä, muuten et hyökkäisi kaikkien kirjoittajien kimppuun tuolla raivolla ja syytä heitä teksteistä!!! Lopeta jo viina niin elämäsi varmasti paranee. Toivon sitä sinulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, mistä sinä olet saanut päähäsi että olen kirjoittanut virheellistä tekstiä tai ylipäätään tänne? Ei siinä ole mitään järkeä, kun syytät etkä varmuudella voi tietää????

        Sinä käytät viinaa ja muita päihteitä, muuten et hyökkäisi kaikkien kirjoittajien kimppuun tuolla raivolla ja syytä heitä teksteistä!!! Lopeta jo viina niin elämäsi varmasti paranee. Toivon sitä sinulle.

        Kaikkien , mitä, en ole muita syyttänyt virheistä ja typeristä trolleista vain sinua, kun sinä niitä kirjoitat ja sinut tunnistaa kaikki muut, paitsi sinä itse, sinulla on monta persoonaa ja toiset persoonasi eivät tunnista omia juttujaan.
        Sinun trollit tunnistaa aina , kun trollisi alkaa , miehen lapset , tai ”meihen lapet” ym.
        Tuon viinan olet keksinyt , kun sinua wituttaa , kun sinut ja persoonasi tunnistetaan, hyökkäät tunnistajiasi vastaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikkien , mitä, en ole muita syyttänyt virheistä ja typeristä trolleista vain sinua, kun sinä niitä kirjoitat ja sinut tunnistaa kaikki muut, paitsi sinä itse, sinulla on monta persoonaa ja toiset persoonasi eivät tunnista omia juttujaan.
        Sinun trollit tunnistaa aina , kun trollisi alkaa , miehen lapset , tai ”meihen lapet” ym.
        Tuon viinan olet keksinyt , kun sinua wituttaa , kun sinut ja persoonasi tunnistetaan, hyökkäät tunnistajiasi vastaan.

        Höpsis, kirjoitat sellasta kuvitelmaa että uskot jo itsekkin niihin!!! Et voi teitää kuka mitäkin kirjottaa, se on turhaa lätinää. Oletko noita joka tietää? Taidat olla aikamoinen noita akka.

        Onneksi olet tuon ajatuksesti täysin yksin! Kukaan muu täällä ei syyttele kun ei tiedä. Huhuhuuu, taidat olla jo juhannuksen viinahuuruissasi. Muista hengittää välillä ettei viina käh päähän, vai joko on käyny? Tuntuu siltä. Yksin olet noiden juttujesi kanssa.

        Jos kirjotan jotain virheellistä tekstiä, niin on outoa että syytät siitä yhtä ihmkistä, tänne kirjottaa satoja ihmisiä, ja vain minäkö olen nyt sattumoisin sinun hampaissasi???

        Katsoppas tätä tekstiä siinäkin saattaa olla vierheitä. Korjaappa ne ajankuluksi, ja jätä se viinan kittaaminen vähemmälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpsis, kirjoitat sellasta kuvitelmaa että uskot jo itsekkin niihin!!! Et voi teitää kuka mitäkin kirjottaa, se on turhaa lätinää. Oletko noita joka tietää? Taidat olla aikamoinen noita akka.

        Onneksi olet tuon ajatuksesti täysin yksin! Kukaan muu täällä ei syyttele kun ei tiedä. Huhuhuuu, taidat olla jo juhannuksen viinahuuruissasi. Muista hengittää välillä ettei viina käh päähän, vai joko on käyny? Tuntuu siltä. Yksin olet noiden juttujesi kanssa.

        Jos kirjotan jotain virheellistä tekstiä, niin on outoa että syytät siitä yhtä ihmkistä, tänne kirjottaa satoja ihmisiä, ja vain minäkö olen nyt sattumoisin sinun hampaissasi???

        Katsoppas tätä tekstiä siinäkin saattaa olla vierheitä. Korjaappa ne ajankuluksi, ja jätä se viinan kittaaminen vähemmälle.

        Kaikilla meillä on selityksiä, ilman selityksiä emme voisi keskustella keskenämme. Sinäkin selität koko ajan miten me muut mukamas elämme omaa elämäämme , etkä tiedä sitä vaan selität. Arvailusi menee aina penkin alle.
        Oletko sinä alkoholisti? Voi sua, kannattaisiko sinun mennä johonkin apua hakemaan, olen surullinen puolestasi. No ei kyllä sinunkaan kirjoitelmassasi ole päätä eikä häntää, kirjoitatko itsestäsi? Vai keksitkö tarinoita?Mutta ehdit vielä hakemaan apua ennen juhannusta ja muista että paranneuskeinoja on voit aina kirjoitella tännekin ja puhdistaa mielesi paskoista asioistasi. Tsemppiä sulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikilla meillä on selityksiä, ilman selityksiä emme voisi keskustella keskenämme. Sinäkin selität koko ajan miten me muut mukamas elämme omaa elämäämme , etkä tiedä sitä vaan selität. Arvailusi menee aina penkin alle.
        Oletko sinä alkoholisti? Voi sua, kannattaisiko sinun mennä johonkin apua hakemaan, olen surullinen puolestasi. No ei kyllä sinunkaan kirjoitelmassasi ole päätä eikä häntää, kirjoitatko itsestäsi? Vai keksitkö tarinoita?Mutta ehdit vielä hakemaan apua ennen juhannusta ja muista että paranneuskeinoja on voit aina kirjoitella tännekin ja puhdistaa mielesi paskoista asioistasi. Tsemppiä sulle.

        Oletko sinä teini, vai miksi kinaat?

        Olet niin suulas ja huonokäytöksinen ihminen, aikuinen tai teini, että millaiset vanhemmat sinulla on ollut ja on? Ei sinua ainakaan ole kasvatettu hyvin, kunnioittamaan muita ihmisiä, keskustelemaan heidän kanssaan tai pitmään välillä suutasi kiinni.

        Ei ihme että et ole päässyt kouluihin, haluttuun työpaikkoihin, etkä elämässä eteenpäin. Alkoholiko sut on vienyt ja tuhonnut aivosi, kun pauhaat täällä toisten ihmisten kirjoituksia??? Etkö todella muuta osaa?

        Me kaikki tarvimme apua jossain vaiheessa, se on selvä, kukaan ei pärjää ihan itsekseen , minäkin varmasti jos sellainen tarve joskus tulee, kyselen apua muilta. Mutta sinulla se avun tarve on todella suuri. Käytöksesi ja uhmakkuutesi ja laiskuutesi on päätä huimaavaa ja ihmetystä herättävää.
        Täällä roikut aamusta iltaan ja korjailet ja haukut muiden kirjoituksia päätyönä, meneehän siinä aika, mutta meitä muita se turhauttaisi ja on todella alhaista ja typerää.

        Keksippä muuta tekemistä kun päivystää täällä, ja etsiä virheitä muiten ajatuksista.

        Jätä se pullo tänään ottamatta, ja keksity itseesi. Olet sen tarpeessa.

        Mieheni luki tekstin ja sanoin että katsoppas virheet tästä, ennenkuin se yksi katujen tallaaja lukee ja ehtii , niin mies sanoi ettei ole yhtään ja nauroi ääneen... heheee....

        Kerroin että täällä päivystää yksi tyyppi, joka lukee kaikki tekstit päivän kuluessa ja haukkuu kirjottajat jos yksikin sana on kirjoitettu väärin tai puuttuu kirjain... mies haukkoi henkeä ja sanoi et voi j...ta! Naurettiin niin paljon että naapurin koirakin heräsi...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko sinä teini, vai miksi kinaat?

        Olet niin suulas ja huonokäytöksinen ihminen, aikuinen tai teini, että millaiset vanhemmat sinulla on ollut ja on? Ei sinua ainakaan ole kasvatettu hyvin, kunnioittamaan muita ihmisiä, keskustelemaan heidän kanssaan tai pitmään välillä suutasi kiinni.

        Ei ihme että et ole päässyt kouluihin, haluttuun työpaikkoihin, etkä elämässä eteenpäin. Alkoholiko sut on vienyt ja tuhonnut aivosi, kun pauhaat täällä toisten ihmisten kirjoituksia??? Etkö todella muuta osaa?

        Me kaikki tarvimme apua jossain vaiheessa, se on selvä, kukaan ei pärjää ihan itsekseen , minäkin varmasti jos sellainen tarve joskus tulee, kyselen apua muilta. Mutta sinulla se avun tarve on todella suuri. Käytöksesi ja uhmakkuutesi ja laiskuutesi on päätä huimaavaa ja ihmetystä herättävää.
        Täällä roikut aamusta iltaan ja korjailet ja haukut muiden kirjoituksia päätyönä, meneehän siinä aika, mutta meitä muita se turhauttaisi ja on todella alhaista ja typerää.

        Keksippä muuta tekemistä kun päivystää täällä, ja etsiä virheitä muiten ajatuksista.

        Jätä se pullo tänään ottamatta, ja keksity itseesi. Olet sen tarpeessa.

        Mieheni luki tekstin ja sanoin että katsoppas virheet tästä, ennenkuin se yksi katujen tallaaja lukee ja ehtii , niin mies sanoi ettei ole yhtään ja nauroi ääneen... heheee....

        Kerroin että täällä päivystää yksi tyyppi, joka lukee kaikki tekstit päivän kuluessa ja haukkuu kirjottajat jos yksikin sana on kirjoitettu väärin tai puuttuu kirjain... mies haukkoi henkeä ja sanoi et voi j...ta! Naurettiin niin paljon että naapurin koirakin heräsi...

        nou nounou nou... tässä maassa mikään ei ole totta ainakaan tuo mitä sinä kirjoittelet! Katkera, miks olet katkera? Kannattaa sun keskittyä omaan elämään eikä muiden. Ootko katkera viisaille ja kauneille ihmiselle? Mikset sä et ole kaunis ja viisas? Mene kauneushoitolaan Hoitamaan naamasi ja hiuksesi ,jos susta on siihen. Ei sun kannata täällä katkeroitua ja kadehtia muita, ei ole meidän vika jollet ole sinut itsesi kanssa.
        Osta vaikka täytekakku ja sö se, niin pulskistut, muista vetää kaljaa myäs, se piristä sua.


    • Anonyymi

      Et ole uusi äiti,et äiti puoli muista se koko ajan!Itse valitsit miehen jolla lapsia. Olisit valinnut toisin.Tulet oleman aina viimesenä: lapset ja isä on numero 1. Sitten tule numero 2.lasten äiti ,lapset ja isä.Sinä et edes ole kolmanella sijalla. Vain suvut iso vanhemmat,ystävät ymm.

      • Anonyymi

        En valinnut miestä,mies valitsi minut kun kyllästyi laiskaan ja rumaan vaimoonsa, joka ei osannut mitään. Mutta valintansa oli loistava ja minulle jackpot! Olin työtön ja varaton, ja nyt minulla on koti ja sain vielä miehen ja lapsetkin siihen päälle. Ja minusta tuli äitipuoli se joka hoitaa ja kasvattaa. Kotona on kivaa kun mies käy töissä niin on kuin oikea perhe, tai on se oikee, eks äiti ei määrittele enää meidän elämää. Tarpeellinen pahe... ja hyvä sillon kun ei jaksa kakaroita. Mut on kiva olla perheenpää, tosta noin vaan, itse laitoin itseni jalustalle, totta, mutta jos et mitään ota et mitään saa.

        No siä et varmaan määrittele kenenkään perhietä, minä olen lastenuusi äiti ja paras sellanen. Lapsetkin tykkää vaikka ovat tosi hankalia, mutta toivttavsti nekin ymmärtää että minä olen se joka määrää. Me kaikki toivotaan sitä sinäkin eikö juu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En valinnut miestä,mies valitsi minut kun kyllästyi laiskaan ja rumaan vaimoonsa, joka ei osannut mitään. Mutta valintansa oli loistava ja minulle jackpot! Olin työtön ja varaton, ja nyt minulla on koti ja sain vielä miehen ja lapsetkin siihen päälle. Ja minusta tuli äitipuoli se joka hoitaa ja kasvattaa. Kotona on kivaa kun mies käy töissä niin on kuin oikea perhe, tai on se oikee, eks äiti ei määrittele enää meidän elämää. Tarpeellinen pahe... ja hyvä sillon kun ei jaksa kakaroita. Mut on kiva olla perheenpää, tosta noin vaan, itse laitoin itseni jalustalle, totta, mutta jos et mitään ota et mitään saa.

        No siä et varmaan määrittele kenenkään perhietä, minä olen lastenuusi äiti ja paras sellanen. Lapsetkin tykkää vaikka ovat tosi hankalia, mutta toivttavsti nekin ymmärtää että minä olen se joka määrää. Me kaikki toivotaan sitä sinäkin eikö juu?

        Jassoo ,otti se äijäsi toisen laiskan luuserin ,toisen tilalle, buhaahaa, buhaahaa, loisto valinta juu.
        ”Jouuuuuu ja lapet kräsii”.


      • Anonyymi

        Ei se kyllä noinkaan mene. Vai teilläkö menee? No onnea vaan sinulle.


    • Anonyymi

      Miksi vastaan trollille, en tiedä. Lapset laittavat iltaisin viestin toiselle vanhemmalleen, toivottavat hyvää yötä. Soitella saavat jos haluavat ja kivahan se on juuri niin, että soittaisivat omasta huoneestaan. Silloin ei puhelun pitäisi häiritä muita.
      Sanoit että puhelussa keskustelevat sinusta, sen kieltäisin.

      • Anonyymi

        Sinä et keillä mitään keneltäkään toisten lapsilta, häpee suttura. Ne lapset ei kuulu sulle ja ihmetelen syvästi että mies on tuonut omat lapset sutturan haukuttavaksi. Hyi, eihan ellottaa.

        Miksi lapsetkin pitää pilata sutturoiden haukkumisella, mitä kummaa se mies ajatteli kun toi lpaset sutturan mörskään??? Miehen lapset ei kuulu sinne, siitä alkaa heidän alamäki. Kaikki mitä suttura tekee on vahingollisa miehen lapsille. En voisi kuvitellakkaan itse sitä tilannetta ksokaan. Huh huh, kun luen näitä niin ihan puistattaa. Miksi sutturat tulisi meille haukkumaan meitä? Sellainen ei ole isä joka antaa sutturoiden tulla lasten kotiin.


      • Anonyymi

        Ennemmin äiti hoitaa lapset kokonaan kuin että lapset pakotettaisiin isän luokse kaselemaan kieroja perheenrikkojia suturoita!En ymmärrämiksi ne tunkeutuvat väksin meihen lasten elämään ja elämäänsiivellä miehen talossa. Viinaa kyllä kinutaan mutta se että rikkoo tositen perheen ei voi ymmärtää kun juodaan miehen ja laste rahat.
        Kukaan normaali isä ei pakota lapsiaan ja exää ja sukuaan katselemaan nasiaan ja makselemaan tämän viinoja.juo sinä vaa sitä viinaa nuo lapet ei kuulu sulle häpee.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      90
      3940
    2. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      3742
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      605
      3738
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      14
      2383
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      72
      2332
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      328
      1995
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      124
      1976
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      187
      1816
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      28
      1489
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1382
    Aihe