Järkytyin kun näin hänet.

Anonyymi

Näin tänään Prismassa entisen vaimoni jonka kanssa minut vihittiin 42 vuotta sitten ja 21 vuoden avioliiton jälkeen erottiin kun hän rakastui työkaveriinsa. Juteltiin jonkun aikaa ja näin edessäni täysin erillaisen naisen jonka kanssa aikanaan mennyt naimisiin. Exäni oli säälittävä ja näivettynyt ryppyinen vanha akka. Kainalossani ollut 32v thairakkaani sanoi että ex-vaimoni näytti ihan isoäidiltani.

25

636

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minä olen aina vaihtanut akkaa ja ottanut uuden heti kun ne ovat alkaneet kutsua etunimellä minua. Minua pitää kutsua herra Virtaseksi tai mister Virtaseksi ja myös sir Virtaseksikin saa kutsua.

    • Anonyymi

      Kai ehdit hakata ennenkuin lähti toisen matkaan?

      • Anonyymi

        Ei kai sellasta hakata kuin säälistä jotta kuvittelisi olevansa suurikin menetys


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai sellasta hakata kuin säälistä jotta kuvittelisi olevansa suurikin menetys

        Juuri sen vuoksi. Saa olla rauhassa eikä ruinaa takaisin.


    • Anonyymi

      Jokaisen porilaisen miehen kannattaa vaihtaa thainaiseen eikä haaveilla vain nuorista arabipojista. Tutkimuksen mukaan niistä haaveilee 85% porilaisista miehista ja 15% valehtelee ettei haaveile. Terveisin Arwid Raumalta

    • Anonyymi

      Oliko poliisi?

      • Anonyymi

        Thai-rakas ei ole poliisi.


    • Anonyymi

      Ei Raumalla ole poliiseja.

    • Anonyymi

      Varmaan ex-vaimo järkyttyi yhtä paljon!
      Varmaan olet säälittävä mahakas ryppyinen vanha ukko. Sääli thai-naista, joka joutuu katselemaan vanhaa, yli 60-kymppistä ukkoa. Kyllä ne miehetkin vanhenee, sille et mahda mitään.
      No, jossain vaiheessa hänkin vaihtaa ikäiseensä mieheen. Ootappa muutama vuosi.
      Thai-naiset jättävät vanhat ukot, kun hankkivat koulutuksen ja sen myötä ammatin ja oppivat kielen. Eikä ole enää taloudellisesti riippuvainen sinusta.

      • Anonyymi

        Olen lukenut tuon copy pasten täällä satoja kertoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen lukenut tuon copy pasten täällä satoja kertoja.

        Keski-iän ohittaneet ja rupsahtaneet suomineidot spämmää. Jäi se itsestä ja suhteesta huolehtimine. Tilalle tuli kauna ja katkeruus.


      • Anonyymi

        Voi olla thai- tai suomalainen tai luxemburgilainen nuori nainen, niin hän odottaa vanhan ukkonsa rahoja ja jättää tämän, kun rahat on kynitty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen lukenut tuon copy pasten täällä satoja kertoja.

        No ymmärsitkö?


    • Anonyymi

      Suomalaiset rumat kateelliset naiset ja impotentit miehet eivät tiedä thai-naisista yhtään mitään. Olen ollut ihanan thaimaalaisen naisen kanssa naimisissa kohta 20 vuotta ja meillä ei rakkaus rakoile, lujittuu vain. Vaimoni hoitaa kotimme sekä käy töissä ja on ahkera työntekijä toisin kuin lihavat ja persevät siiderivalaat ja muut suomitammat.

      • Anonyymi

        Valitsit thaikun koska sulla on rypäle


    • Anonyymi

      Kaikki porilaiset vanhat miehet on laaman näköisiä.

    • Anonyymi

      opimme unohtamaan rakkaamme

    • Anonyymi

      opimme hautamaan rakkaamme hautaan

    • Anonyymi

      Otit sit paskahuussin linkun tilalle.

    • Anonyymi

      Miksi nuorille thaimaalaisille kaunottarille ollaan niin kateellisia. Tänään taas näin kolme kaunista thainaista Prismassa, he olivat kuin ruusuja nokkospuskan keskellä.

      • Anonyymi

        Varmaan siinä on vähän sama asia, miksi kreikkalaisille, italialaisille ja espanjalaisille jumalolennon näköisille miehille suomalaiset miehet ovat kateellisia. Etelän komistukset ovat kuin kultaharkkoja suomalaiseen mieheen verrattuna.
        Ja ah, keski-ikäisenä "hopeakettunakin" vielä niin komeita.
        Eikä heillä ole möhö/pallomahaa kuten suomipojalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan siinä on vähän sama asia, miksi kreikkalaisille, italialaisille ja espanjalaisille jumalolennon näköisille miehille suomalaiset miehet ovat kateellisia. Etelän komistukset ovat kuin kultaharkkoja suomalaiseen mieheen verrattuna.
        Ja ah, keski-ikäisenä "hopeakettunakin" vielä niin komeita.
        Eikä heillä ole möhö/pallomahaa kuten suomipojalla.

        Osaavat arvostaa ja puhua ihan eri tavalla kuin Suomi-mies ennen kaikkea näyttävät sen.


    • hahahahahahahahahahahahahaha..... sööl vili-meininkiä

    • Anonyymi

      Ei sen kauniimpaa näkyä voi olla kuin entinen kansakoulunopettaja Tuulikki 76v ja ghanalainen Simon sylikkäin kiihkeästi suudelmia vaihtaen..

      • Anonyymi

        No ihan tässä kiihtyy itsekin.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      42
      3233
    2. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      183
      1821
    3. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      163
      1776
    4. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1625
    5. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      55
      1427
    6. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      356
      1261
    7. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      112
      1093
    8. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      94
      1044
    9. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      1034
    10. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      61
      984
    Aihe