Kyllä sä tiedät sen mies vaikka en sitä suoraan sanonutkaan 🧡
Kyllä mä tykkään paljon
9
61
Vastaukset
- Anonyymi
Samoin, tykkään hyvin paljon naisesta, vaikka en ole sitä koskaan hänelle kehdannut sanoa. Kokee ahdisteluksi.
- Anonyymi
Mäkin pelkään et jos sanoisin tuon niin miestä vaan ahdistaisi. Tietysti sanoisin jos hänkin tuntisi jotain mua kohtaan mutta niin ei ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mäkin pelkään et jos sanoisin tuon niin miestä vaan ahdistaisi. Tietysti sanoisin jos hänkin tuntisi jotain mua kohtaan mutta niin ei ole.
Jos nainen ahdistelee miestä, se yleensä hyväksytään. Mutta jos mies yrittää lähestyä, se tulkitaan hyvin herkästi ahdisteluksi. En tarkoita tätä Rydmanin tapausta mutta yleensäkin. Varon sitä, koska en halua olla ahdistelija. Tv. K mies
Anonyymi kirjoitti:
Jos nainen ahdistelee miestä, se yleensä hyväksytään. Mutta jos mies yrittää lähestyä, se tulkitaan hyvin herkästi ahdisteluksi. En tarkoita tätä Rydmanin tapausta mutta yleensäkin. Varon sitä, koska en halua olla ahdistelija. Tv. K mies
Se on just noin nykypäivänä. Pelkkä silmiin katsominen on joillekin ahdistelua. Pitäisi kulkea joku pussi päässä ilmeisesti. Taikka katse lattiassa.
- Anonyymi
Mäkin tykkään aina vaan. 💚
- Anonyymi
Itsestäänkö vastailet aloituksees!
Anonyymi kirjoitti:
Miksi tulet esittämään noin idioottia kommenttia? Olitko aloittaja? Vaiko päivystät täällä vain että pääset ilkeilemään vastaajille? On hieno elämä sulla, ei muuta voi todeta. Tuliko mieleen, että täällä on ihmisiä jotka tuntevat aidosti? Joilla voi olla sydänsuruja niin paljon, että sydämeen sattuu ihan oikeasti. Ei sinulle ei varmasti tullut muuta mieleen, kuin ilkeillä toiselle. Se on täällä helppoa, anonyyminä, olla sellainen paskapää kuin vaan kehtaa olla.
PalstaPrinssi kirjoitti:
Miksi tulet esittämään noin idioottia kommenttia? Olitko aloittaja? Vaiko päivystät täällä vain että pääset ilkeilemään vastaajille? On hieno elämä sulla, ei muuta voi todeta. Tuliko mieleen, että täällä on ihmisiä jotka tuntevat aidosti? Joilla voi olla sydänsuruja niin paljon, että sydämeen sattuu ihan oikeasti. Ei sinulle ei varmasti tullut muuta mieleen, kuin ilkeillä toiselle. Se on täällä helppoa, anonyyminä, olla sellainen paskapää kuin vaan kehtaa olla.
Puhun suoraan, että minua vituttaa kaikki se mitä olen täällä saanut osakseni. Hyvästi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä on suhteesi tähän aiheeseen- miksi ns vahdit naisoletettujen saamia vastauksia, eli toisin kysyen eli liittykö tämä johonkin luulosairauteen, että joku esittäisi jotain tiettyä näissä kommenteissa? Oli niin tai näin, niin normaalia tuo kirjoittelusi ei ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663085
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai262163Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681739Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t251597Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161341- 281311
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61236Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281190Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101147Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu621041