Kyllä mä tykkään paljon

Anonyymi

Kyllä sä tiedät sen mies vaikka en sitä suoraan sanonutkaan 🧡

9

136

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Samoin, tykkään hyvin paljon naisesta, vaikka en ole sitä koskaan hänelle kehdannut sanoa. Kokee ahdisteluksi.

      • Anonyymi

        Mäkin pelkään et jos sanoisin tuon niin miestä vaan ahdistaisi. Tietysti sanoisin jos hänkin tuntisi jotain mua kohtaan mutta niin ei ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mäkin pelkään et jos sanoisin tuon niin miestä vaan ahdistaisi. Tietysti sanoisin jos hänkin tuntisi jotain mua kohtaan mutta niin ei ole.

        Jos nainen ahdistelee miestä, se yleensä hyväksytään. Mutta jos mies yrittää lähestyä, se tulkitaan hyvin herkästi ahdisteluksi. En tarkoita tätä Rydmanin tapausta mutta yleensäkin. Varon sitä, koska en halua olla ahdistelija. Tv. K mies


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos nainen ahdistelee miestä, se yleensä hyväksytään. Mutta jos mies yrittää lähestyä, se tulkitaan hyvin herkästi ahdisteluksi. En tarkoita tätä Rydmanin tapausta mutta yleensäkin. Varon sitä, koska en halua olla ahdistelija. Tv. K mies

        Se on just noin nykypäivänä. Pelkkä silmiin katsominen on joillekin ahdistelua. Pitäisi kulkea joku pussi päässä ilmeisesti. Taikka katse lattiassa.


    • Anonyymi

      Mäkin tykkään aina vaan. 💚

      • Anonyymi

        Itsestäänkö vastailet aloituksees!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Itsestäänkö vastailet aloituksees!

        Miksi tulet esittämään noin idioottia kommenttia? Olitko aloittaja? Vaiko päivystät täällä vain että pääset ilkeilemään vastaajille? On hieno elämä sulla, ei muuta voi todeta. Tuliko mieleen, että täällä on ihmisiä jotka tuntevat aidosti? Joilla voi olla sydänsuruja niin paljon, että sydämeen sattuu ihan oikeasti. Ei sinulle ei varmasti tullut muuta mieleen, kuin ilkeillä toiselle. Se on täällä helppoa, anonyyminä, olla sellainen paskapää kuin vaan kehtaa olla.


      • PalstaPrinssi kirjoitti:

        Miksi tulet esittämään noin idioottia kommenttia? Olitko aloittaja? Vaiko päivystät täällä vain että pääset ilkeilemään vastaajille? On hieno elämä sulla, ei muuta voi todeta. Tuliko mieleen, että täällä on ihmisiä jotka tuntevat aidosti? Joilla voi olla sydänsuruja niin paljon, että sydämeen sattuu ihan oikeasti. Ei sinulle ei varmasti tullut muuta mieleen, kuin ilkeillä toiselle. Se on täällä helppoa, anonyyminä, olla sellainen paskapää kuin vaan kehtaa olla.

        Puhun suoraan, että minua vituttaa kaikki se mitä olen täällä saanut osakseni. Hyvästi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsestäänkö vastailet aloituksees!

        Mikä on suhteesi tähän aiheeseen- miksi ns vahdit naisoletettujen saamia vastauksia, eli toisin kysyen eli liittykö tämä johonkin luulosairauteen, että joku esittäisi jotain tiettyä näissä kommenteissa? Oli niin tai näin, niin normaalia tuo kirjoittelusi ei ole.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      21
      786
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      712
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      117
      530
    Aihe