Kyllä sä tiedät sen mies vaikka en sitä suoraan sanonutkaan 🧡
Kyllä mä tykkään paljon
9
136
Vastaukset
- Anonyymi
Samoin, tykkään hyvin paljon naisesta, vaikka en ole sitä koskaan hänelle kehdannut sanoa. Kokee ahdisteluksi.
- Anonyymi
Mäkin pelkään et jos sanoisin tuon niin miestä vaan ahdistaisi. Tietysti sanoisin jos hänkin tuntisi jotain mua kohtaan mutta niin ei ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mäkin pelkään et jos sanoisin tuon niin miestä vaan ahdistaisi. Tietysti sanoisin jos hänkin tuntisi jotain mua kohtaan mutta niin ei ole.
Jos nainen ahdistelee miestä, se yleensä hyväksytään. Mutta jos mies yrittää lähestyä, se tulkitaan hyvin herkästi ahdisteluksi. En tarkoita tätä Rydmanin tapausta mutta yleensäkin. Varon sitä, koska en halua olla ahdistelija. Tv. K mies
Anonyymi kirjoitti:
Jos nainen ahdistelee miestä, se yleensä hyväksytään. Mutta jos mies yrittää lähestyä, se tulkitaan hyvin herkästi ahdisteluksi. En tarkoita tätä Rydmanin tapausta mutta yleensäkin. Varon sitä, koska en halua olla ahdistelija. Tv. K mies
Se on just noin nykypäivänä. Pelkkä silmiin katsominen on joillekin ahdistelua. Pitäisi kulkea joku pussi päässä ilmeisesti. Taikka katse lattiassa.
- Anonyymi
Mäkin tykkään aina vaan. 💚
- Anonyymi
Itsestäänkö vastailet aloituksees!
Anonyymi kirjoitti:
Itsestäänkö vastailet aloituksees!
Miksi tulet esittämään noin idioottia kommenttia? Olitko aloittaja? Vaiko päivystät täällä vain että pääset ilkeilemään vastaajille? On hieno elämä sulla, ei muuta voi todeta. Tuliko mieleen, että täällä on ihmisiä jotka tuntevat aidosti? Joilla voi olla sydänsuruja niin paljon, että sydämeen sattuu ihan oikeasti. Ei sinulle ei varmasti tullut muuta mieleen, kuin ilkeillä toiselle. Se on täällä helppoa, anonyyminä, olla sellainen paskapää kuin vaan kehtaa olla.
PalstaPrinssi kirjoitti:
Miksi tulet esittämään noin idioottia kommenttia? Olitko aloittaja? Vaiko päivystät täällä vain että pääset ilkeilemään vastaajille? On hieno elämä sulla, ei muuta voi todeta. Tuliko mieleen, että täällä on ihmisiä jotka tuntevat aidosti? Joilla voi olla sydänsuruja niin paljon, että sydämeen sattuu ihan oikeasti. Ei sinulle ei varmasti tullut muuta mieleen, kuin ilkeillä toiselle. Se on täällä helppoa, anonyyminä, olla sellainen paskapää kuin vaan kehtaa olla.
Puhun suoraan, että minua vituttaa kaikki se mitä olen täällä saanut osakseni. Hyvästi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itsestäänkö vastailet aloituksees!
Mikä on suhteesi tähän aiheeseen- miksi ns vahdit naisoletettujen saamia vastauksia, eli toisin kysyen eli liittykö tämä johonkin luulosairauteen, että joku esittäisi jotain tiettyä näissä kommenteissa? Oli niin tai näin, niin normaalia tuo kirjoittelusi ei ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90845
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede21786- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282712- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet117530