Olisi kiva tietää ajatukses

Anonyymi

Jos jotain hyvää ajattelet...

30

626

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei näihin voi millään tavalla tosissaan vastata. En ainakaan minä, joka tahtoo pitää asiat visusti salassa ja kahden välisinä.

• Anonyymi

🔕💬🧲☃️

• Anonyymi

Ajattelin miestä tänäänkin mutta eihän hän täällä olekaan vain siellä ajatuksissa vieraillut. Olen vain aina miettinyt mitähän hänen päässä liikkui kun minua silloin viime vuonna seuraili useaan paikkaan. En ole kaupan alalla oleva nainen.

• Anonyymi

Paree ois jos kaikki aattelis hyvää toisistaan.

• Anonyymi

Ajattelen pelkkää hyvää sinusta. Näitä asioita pitää nyt vähän pureskella. Voisiko toinen olla toiselle tukena vai onko ajatuksena jo tuhoon tuomittu? En tiedä vastausta, ainakaan vielä.

• Anonyymi

Kuulostat jotenkin samalta kuin hän (irl), vaikka tiedän sinun olevan tuntematon. Saat minun purkamaan omaa tunnekuormaa.

Tiedän, sanotuista sanoista huolimatta, että hämmennys tulee harvoin silloin kun toinen on samantekevä. Sen hämmennyksen näki kyllä ihan silmillä. 🙄 Uskon sanojasi ja joudun niitä kunnioittamaan sataprosenttisesti! Jos haluat jotain, sitten sinun pitää palata asiaan, kun olet siihen itse valmis. Jutellaan sen jälkeen, jos tarve tulee.

Arvostan sinua paljon ja olet aivan ihana ihminen. ♥️ Jos päätät haluta ystävyyttä (oikeaa ihan vapaa-ajalle uloittuvaa), olen siihen valmis. Jos haluat, että olemme toistemme tukena ja halikavereina, lähden siihen hyvillä mielin. Jos haluaisit hiljalleen tutustua, ilman sen kummempia paineita, olen siinäkin mukana. Koska arvostan sinua paljon ja pidän sinusta paljon, katson olevani onnellisessa asemassa, jos saisin olla jollain tasolla lähelläsi. Se haluatko vai et, on sinun valintasi. Itse haluan, mutta en ole se, joka valinnan tekee. En ole ehdoton, enkä mustavalkoinen ajattelussani. Etkä tule saamaan minusta traamaa ja huonoa ihmissuhdetta, joita olet ilmeisesti joutunut kokemaan (?). Sen pystyn käsi sydämellä lupaamaan.

Elämän ei pidä mennä jonkun hassun kaavan mukaan. Mieti rauhassa ja ota aikasi!

Huomaisin muuten, että sinäkin pidät halaamisesta. Halaaminen ja lähellä oleminen parantaa muuten. Sekin on iso arvo elämässä. Se mitä en voi luvata on, ettei tunteeni kasvaa, jos päädymme fyysisesti lähekkäin. Tiedän, että tunteiden kanssa joutuisin tekemään töitä, mutta tämäkin on asia, joka voidaan aikuisten kesken sopia ja avoimesti jutella. Tunteet saa olla, ne ei ole pahoja eikä vaarallisia, eikä ne velvoita sinua mihinkään mitä itse et halua etkä pysty. En pelkää tunteita, vaan pikemminkin elän niistä ja arvostan niitä. Sekin on arvo, että saan rakastaa (oli sitten tunne yksi- tai molemminpuolinen). Jos haluat pysyä etäällä, kunnioitan sitä valintaa myös.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulostat jotenkin samalta kuin hän (irl), vaikka tiedän sinun olevan tuntematon. Saat minun purkamaan omaa tunnekuormaa.

Tiedän, sanotuista sanoista huolimatta, että hämmennys tulee harvoin silloin kun toinen on samantekevä. Sen hämmennyksen näki kyllä ihan silmillä. 🙄 Uskon sanojasi ja joudun niitä kunnioittamaan sataprosenttisesti! Jos haluat jotain, sitten sinun pitää palata asiaan, kun olet siihen itse valmis. Jutellaan sen jälkeen, jos tarve tulee.

Arvostan sinua paljon ja olet aivan ihana ihminen. ♥️ Jos päätät haluta ystävyyttä (oikeaa ihan vapaa-ajalle uloittuvaa), olen siihen valmis. Jos haluat, että olemme toistemme tukena ja halikavereina, lähden siihen hyvillä mielin. Jos haluaisit hiljalleen tutustua, ilman sen kummempia paineita, olen siinäkin mukana. Koska arvostan sinua paljon ja pidän sinusta paljon, katson olevani onnellisessa asemassa, jos saisin olla jollain tasolla lähelläsi. Se haluatko vai et, on sinun valintasi. Itse haluan, mutta en ole se, joka valinnan tekee. En ole ehdoton, enkä mustavalkoinen ajattelussani. Etkä tule saamaan minusta traamaa ja huonoa ihmissuhdetta, joita olet ilmeisesti joutunut kokemaan (?). Sen pystyn käsi sydämellä lupaamaan.

Huomaisin muuten, että sinäkin pidät halaamisesta. Halaaminen ja lähellä oleminen parantaa muuten. Sekin on iso arvo elämässä. Se mitä en voi luvata on, ettei tunteeni kasvaa, jos päädymme fyysisesti lähekkäin. Tiedän, että tunteiden kanssa joutuisin tekemään töitä, mutta tämäkin on asia, joka voidaan aikuisten kesken sopia ja avoimesti jutella. Tunteet saa olla, ne ei ole pahoja eikä vaarallisia, eikä ne velvoita sinua mihinkään mitä itse et halua etkä pysty. En pelkää tunteita, vaan pikemminkin elän niistä ja arvostan niitä. Sekin on arvo, että saan rakastaa (oli sitten tunne yksi- tai molemminpuolinen). Jos haluat pysyä etäällä, kunnioitan sitä valintaa myös.

Hieno kirjoitus jollekkin kiitos.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt annat vinkkiä kenelle menee. On niin upea!

• Anonyymi

Kohta olen vapaa... Saa elää omaa elämää

• Anonyymi

Tuo on kuulustelua, ei tuollaisiin sanoihin voi tulla vastaan tällaisella ilmoitustaululla, jatka vain virkkuuharrastustas, jokainen sanasi on hyvin hiljaista, hyvinhyvin hiljaista.....
      Rauhallista illanjatkoa, turvallista.
      https://m.youtube.com/watch?v=NkAe30aEG5c

• Anonyymi

Ajatuksenlukulääke muista.

• Mitäpä minä enää mietin. Huomiseen.

• Anonyymi

Mitäkö ajattelen, no ajattelen ahdistuksieni ja käyttäytymisenkin yhä enemmän olevan turhaa, ihan äärettömyyteen asti. Jos nyt vaikka esimerkiksi minulle sivunmennen annetaan puhelinnumero tai paikka jossa voisi tiettyyn aikaan olla tavoitettavissa hämmennyn tavattomasti, pitäisikö nyt sitten soittaa. Ja sekään ei auttaisi vartavasten tähdentää että voisi koska tuo objektiivinen järkevä merkitys on juuri sinä lupana on se mitä en osaa käsitellä. Turhaa on siis se millä mitä ilmeisimmin ole tai tule olemaan seurauksia. Rakastavan näkökulmasta tosin kaikki uusi, häiritsevä ei ole tosiasia vaan merkin aspekti joka sellaisena on aina pistettävä suurennuslasin alle. Siis tulkittava. Ja sellaisena seurauksellinen. Mikä tuon puhelinnumeron antamisen merkitys oli. Kutsu soittaa välittömästi? Nautinto puhelusta? Vai pitäisikö sen tapahtua välttämättömyytenä? Ja oma vastaus merkki jota taas tulkitaan. Mielikuvien hämmentävä keskinäinen vaihto. Ehdotus vie ansaan, sitoo laskelmiin ja pitää nautinnon poissa. Ei-minkään harkitseminen uuvuttaa ja siitä yrittää palata spontaaniuden unelmaan tai paratiisiin. Mene tai soita kun kerran siltä tuntuu... Se on turhaa sekin, rakkauden aika ei salli impulssin ja toiminnan samaistamista. En ole toiminnan ihminen vaan hulluuteni on hillittyä, ei suoraan nähtävissä. Seuraukset, ne ovat ne jotka pelottavat, mitkä tahansa. Se on pelkoni, harkintani joka on spontaania. Ja millainen ihminen olisikaan se joka ei olisi tätä? Tekisi seurauksista välittämättä? Siihen johtanut polku ainakin täysin eri kuin omani.

• Anonyymi

Ajattelen meneväni kohta hakemaan pakastimesta tikkujäätelön jonka nautin kohta hyvillä mielin. Nakerran ensin suklaamantelikuorrutteen ympäriltä pois ja sitte imen kermajäätelöä nautinnollisesti.

• Anonyymi

Ajattelin sinua J. Unelma vaikka et ole kaikkien unelma...

• Anonyymi

Joo on aika.

• Anonyymi

Mun ajatukset on yleensä hyviä. Kirjoitukseni ei välttämättä aina ole. Mutta sen takia kirjoitankin, ettei ne ikävät jutut ole ajatuksissani, kirjoitan ne pois päästäni.

• Anonyymi

En lähde pohtimaan negaihmisen huonoja puolia, vaan käännettävä vielä olevat hyvät rippeet molemmille eduksi.
      Toinen ei voi olla tajuamatta että hyvä johtaa eteenpäin.

• Anonyymi

En tiedä onko hyvää. Ehkä itseni kannalta. Ajattelen, että en halua kämppääni ketään muuta kertomaan miten olla. Eikä satunnainen seurakaan kiinnosta. En siis tiedä miksi käyn täällä.

• Anonyymi

Suren sitä että meistä ei tullut kavereita, meillä oli kivaa kun oltiin omia itsejämme. Ei oltu omia itsejämme kun nähtiin, tai mä en ainakaan ollut. Pidän susta ihmisenä ihan aidosti ja edelleen. Alan olla ymmärtäväisempi taas, kaikenlaista vaan sattuu ja mitä sitten.

• Anonyymi

Kaikenlaista joo sattuu, mutta jos mun sydän särkyy sen seurauksena, en pysty sitä kuittaamaan ihan noin helpolla. 😢 Ymmärrät varmasti myös sen.

• Anonyymi

Miksei teistä tullut kavereita? Mitä tapahtui? Tietääkö se toinen osapuoli tästä?

• Anonyymi

Näin sinusta unta viime yönä ja se oli niin todentuntuista, että olin vielä aamullakin melkoisen hengästynyt! Kun päivällä sitten ajattelin näkemääni unta, se tuntui jotenkin niin liukkaalta, etten saanut siitä otetta, tai sen tapahtumista. Se kuitenkin oli täysin selvää, että siinä olit sinä ja eräs sinuun liittyvä henkilö ja lisäksi kolme minuun liittyvää henkilöä.

• Anonyymi

Lämmöllä kaljupäätä ajattelen päivittäin❤

• Anonyymi

En oikein muuta ajattele kun tuota miestä tuossa tuolilla . Kaipaan kainaloon.

• Anonyymi

Palstalla hyvä sekin sanoa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Palstalla hyvä sekin sanoa

Mitäpä jos menisit vaikka tekisit uuden aloituksen missä haukut toisen ulkonäön, luonteen ja jutut yms henkilökohtaiset asiat . Niin eiköhän se auta.

• Anonyymi

Hyvää yötä. Ajattelen sinusta vain hyvää, vaikka lopetitkin yhteydenpitomme. ❤
      Ajatusteni ex-asukillle.

• Anonyymi

Reetta ei ajattele mitään.

• Anonyymi

No kivaa lähinnä kunnes heräsin. Pitää koittaa uudestaan kohta.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      76
      3462
    2. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      27
      2119
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      77
      1971
    4. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      19
      1520
    5. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1411
    6. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      26
      1358
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1326
    8. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      67
      1287
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1217
    10. Kerro nainen

Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.
      Ikävä
      53
      1045
    Aihe