Huomenta poutaista

Pilvistä mutta ei sateista. Miksi vielä täällä roikun? En tiedä... Surettaa. Mukavaa päivää sille joka luki tämän. ☺️ 🥀

23

117

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mukavaa päivää sinulle, kuten kaikille lukijoille.

    • Anonyymi

      Voi vittu

      • Miksi ei välillä margariini pillu?


      • Anonyymi
        PalstaPrinssi kirjoitti:

        Miksi ei välillä margariini pillu?

        F_loora


    • Näin siinä sitten lopulta kävi.

    • Anonyymi

      On teillä juttu... ei niitä paljon kannattaisi kommentoida.. hauska teillä on ollut ilmeisesti

      • Meillä ei ole ollut mitään... Prinsessa on toisen oma. Niin kuin ne kaikki aina. Joka kerta sama juttu.


    • Anonyymi

      Hauska viesti ja kuva. Vaikuttaa uudelta profiililta, ei tainnut viihtyä täällä.

    • Anonyymi

      Miten sinä prinssi jakselet? Eikö kesä kohota mielialaa, kaikesta huolimatta? 👵

      • En ole voinut kovin hyvin. Mitä kesästä... Kesä on kesä. Hyvähän siinä on toisten hymyillä.


      • Anonyymi
        PalstaPrinssi kirjoitti:

        En ole voinut kovin hyvin. Mitä kesästä... Kesä on kesä. Hyvähän siinä on toisten hymyillä.

        Oletpa sinä apea, rakas lapsi. Mutta ymmärrän sinua, minunkin sydän on rikottu. Ei se helppoa ole. 👵


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletpa sinä apea, rakas lapsi. Mutta ymmärrän sinua, minunkin sydän on rikottu. Ei se helppoa ole. 👵

        On tämä minun sydän rikottu aika monesti tähän ikään. Koskaan tähän ei totu. Eikä haluaisi enää.


      • Anonyymi
        PalstaPrinssi kirjoitti:

        On tämä minun sydän rikottu aika monesti tähän ikään. Koskaan tähän ei totu. Eikä haluaisi enää.

        Ei sitä kukaan halua, että sydän rikkoontuu. Tietenkään. Mutta sen voi ehjätä korjaavilla kokemuksilla. 👵


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei sitä kukaan halua, että sydän rikkoontuu. Tietenkään. Mutta sen voi ehjätä korjaavilla kokemuksilla. 👵

        Ei sellaisia ole ja pitäisi ensin päästä tästä yli. Elämänilo mennyt. Mikään ei tunnu miltään.


      • Anonyymi
        PalstaPrinssi kirjoitti:

        Ei sellaisia ole ja pitäisi ensin päästä tästä yli. Elämänilo mennyt. Mikään ei tunnu miltään.

        Mummo sukkaa kutoo hiljaa keinutellen , välillä pieneen poikaan katsastaa kiharoitaan silitellen. Mummo laittaa terveiset myös syreenien tuoksun myötä sinne jonnekin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mummo sukkaa kutoo hiljaa keinutellen , välillä pieneen poikaan katsastaa kiharoitaan silitellen. Mummo laittaa terveiset myös syreenien tuoksun myötä sinne jonnekin.

        Kiitos palstamummolle ikinuorelta elämän kolhimalta.


    • Anonyymi

      Aurinko paistaa kaikesta huolimatta komeasti tänään, kyllä se elämä voittaa vielä, toivotaan niin.. 🌞

      • Pilvistä täällä missä asun. Illalla ehkä selkenee ja paistaa. Mentävä katsomaan auringonlaskua jonnekin silloin yksin, niin kuin aina ennenkin. Aina on toivoa paremmasta.


      • Anonyymi
        PalstaPrinssi kirjoitti:

        Pilvistä täällä missä asun. Illalla ehkä selkenee ja paistaa. Mentävä katsomaan auringonlaskua jonnekin silloin yksin, niin kuin aina ennenkin. Aina on toivoa paremmasta.

        Kyllä siellä taitaa paistaa nyt 🧙‍♂️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä siellä taitaa paistaa nyt 🧙‍♂️

        Ainakin välillä joo... Illalla selkenee ja paistelee. Taidan mennä päiväunille nyt.


      • Anonyymi
        PalstaPrinssi kirjoitti:

        Ainakin välillä joo... Illalla selkenee ja paistelee. Taidan mennä päiväunille nyt.

        Ajattele mummon sukkia lämmittämässä jalkojasi nukkuessasi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ajattele mummon sukkia lämmittämässä jalkojasi nukkuessasi.

        Joo...


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe