Mielenterveys yleisin sairaus

Anonyymi

Mielenterveys on Kajaanissa yleisin sairaus kaikille ongelmille. Valtion konttorissa on jo mahdollisesti päätetty lopettaa Kajaanin rahoittaminen. Ihmiset eivät ole ongelma, ongelma on Kajaani.

11

64

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Isoin ongelma on ettei Kajaanin kaltaiset kaupungit ole tulevaisuuden kaupunkeja. Näillä ei ole tulevaisuutta 2022 eikä varmasti tulevaisuudessa.

• Anonyymi

On teillä vaikeeta, muuttakaa äkkiä pois. Vai joko olette mamulähiössä Vantaan perukalla
      työttömänä muiden samankaltaisten seassa?

• Anonyymi

Vantaan Korsosta kiitossana: kiitos.

• Anonyymi

Elämä on parempaa ja laadukkaampaa ihmisten ilmoilla, eli pääkaupunkiseudulla. Tämä Kajaani on yhtä kuin kaatopaikka.

• Anonyymi

Tapelkaa vaan siellä niiden mamu taksikuskien ja jengien kanssa.

• Anonyymi

Siellä on pääseudulla on mamuja.

• Anonyymi

Kajaani on yksi iso jätelaitos. Jokainen kynnelle pääsevä lähtee pois. Älkää tehkö lapsia Kajaaniin.

• Anonyymi

Mikä pitää mielenterveysongelmasta kärsivän Kajaanissa ?

Vastaus on työnantaja eli Kainuun sote. Suomessa terveydenhuollon henkilökunnan keskuudesta ennenaikaiselle eläkkeelle työkyvyttömyyden vuoksi jää 40 % mielenterveydellisistä syistä.

• Mielisairaudet, Persoonallisuushäiriöt j.n.e. ovat IHMISRIIPPUVUUSTEKIJÖIHIN Liittyviä. Minä EN kuulu edellämainittuihin...olen Itsenäinen 😃

• Anonyymi

On paikkoja mitä mainostetaan ja sanotaan, että mt-kuntoutujat sinne voi mennä. Todellisuudessa sinne ei oteta edes kaikkia, jotka haluavat. Työntekijät voi itse määritellä kenet haluavat ja kenet ei. Eihän parannusta löydy tälläisille ihmisille, joita ei edes hyväksytä sellasina, kun he ovat.

• Anonyymi

No kiva etten ole yksin..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alle 15 oli

Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata
      Vimpeli
      105
      3058
    2. Heh, persut = vassarit = 10,0 %

Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f
      Maailman menoa
      214
      1877
    3. Onko kaivattusi yllättänyt sinut?

Piditkö häntä toisenlaisena ihmisenä?
      Ikävä
      136
      1829
    4. Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!

Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois
      Suomalaiset julkkikset
      56
      1780
    5. Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla

Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v
      Ikävä
      64
      1342
    6. Rakastan sinua

Kohta sanon tämän livenä, älä pelästy.
      Ikävä
      95
      1177
    7. Juhannusterveiset kaivatulle

Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻
      Ikävä
      83
      1137
    8. Kaupunki osti Absin

Nyt vaan yrittäjiä kaivataan
      Haapavesi
      58
      1122
    9. Sä oot kyllä

Aika erikoinen nainen
      Ikävä
      59