Paljon näkee nykyään romanimiehiä transsuilemassa hameissa ja kiiltävissä naisten paidoissa😍 Mäntymäen metässä hesassa kuulemma käyvät. Voisi lähteä kesällä hesaan ja mennä Mäntymäelle jos vaikka pääsisi jutuille vai tietääkö joku transsuileeko romanit vain keskenään?
Romanitranssut
9
614
Vastaukset
- Anonyymi
Kyse on tässä kulttuurissa niin vahvasta tabusta, etten usko kenenkään tekevän sitä julkisella paikalla.
- Anonyymi
Taitaa vaan jotkut valkolaistransut käyttää romanivaatteita tai niitä muistuttavia.
- Anonyymi
Mäntymäen kuuluisa Jeenokivi on tosiaan kansalliseen vähemmistöön kuuluvien perinteinen kohtaamispaikka. Usein siellä on tarjolla naisellisesti pukeutuneita bottomeita eli ns. röijyjeenoja.
- Anonyymi
Taitaa vaan olla tummien keskinäistä, kuten tässä aiemmin kyseltiin. En ole ainakaan kuullut että harrastaisivat sekasakeissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa vaan olla tummien keskinäistä, kuten tässä aiemmin kyseltiin. En ole ainakaan kuullut että harrastaisivat sekasakeissa.
Onko havaintoja ottaako valkolaisen mukaan transsuilemaan jos kysyy?
- Anonyymi
Trampereelle ei tarvitse hoippua https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000008890972.html
- Anonyymi
Mulla on pari homo romaani tuttua.
Mä annan niille ihan säälistä peppua. - Anonyymi
Helsingin Vogue saunassa käy oikeastaan pelkästään romanihomoja naiseksi pukeutuneena.
- AnonyymiUUSI
Ihanaa😘
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin262676Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee242032Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1081541- 761299
Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh71208Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1381166- 641016
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I10944Ollaan kuin yö ja päivä
Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.70891- 102867