Paljon näkee nykyään romanimiehiä transsuilemassa hameissa ja kiiltävissä naisten paidoissa😍 Mäntymäen metässä hesassa kuulemma käyvät. Voisi lähteä kesällä hesaan ja mennä Mäntymäelle jos vaikka pääsisi jutuille vai tietääkö joku transsuileeko romanit vain keskenään?
Romanitranssut
13
2076
Vastaukset
- Anonyymi
Kyse on tässä kulttuurissa niin vahvasta tabusta, etten usko kenenkään tekevän sitä julkisella paikalla.
- Anonyymi
Taitaa vaan jotkut valkolaistransut käyttää romanivaatteita tai niitä muistuttavia.
- Anonyymi
Mäntymäen kuuluisa Jeenokivi on tosiaan kansalliseen vähemmistöön kuuluvien perinteinen kohtaamispaikka. Usein siellä on tarjolla naisellisesti pukeutuneita bottomeita eli ns. röijyjeenoja.
- Anonyymi
Taitaa vaan olla tummien keskinäistä, kuten tässä aiemmin kyseltiin. En ole ainakaan kuullut että harrastaisivat sekasakeissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa vaan olla tummien keskinäistä, kuten tässä aiemmin kyseltiin. En ole ainakaan kuullut että harrastaisivat sekasakeissa.
Onko havaintoja ottaako valkolaisen mukaan transsuilemaan jos kysyy?
- Anonyymi
Trampereelle ei tarvitse hoippua https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000008890972.html
- Anonyymi
Mulla on pari homo romaani tuttua.
Mä annan niille ihan säälistä peppua. - Anonyymi
Helsingin Vogue saunassa käy oikeastaan pelkästään romanihomoja naiseksi pukeutuneena.
- Anonyymi
Ihanaa😘
- Anonyymi00013
Anonyymi kirjoitti:
Ihanaa😘
Käykö con hombresissa romaneita?
- Anonyymi00014
Veikkobtm kirjoitti:
en ole nähnyt t.Eskobtm
Olisko dark roomissa?🤔
- Anonyymi
Kyllä varsinkin valkoisten kanssa imevät suihin loppuu asti ihan samoin kuin muutkin mutta piilossa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sebastian Tynkkynen (pers.) ei vastusta raiskauksia
"Sebastian Tynkkynen oli ainoa 14 suomalaismepistä, joka vastusti uutta suostumuksen puuttumiseen perustuvaa raiskauslak453897Purra jäi kiinni valehtelusta, Heinäluoma ei
Ja heti alkoi Purra joukkoineen maalittamaan Heinäluomaa. Niin toimii äärioikeistoa edustava putinistipersulauma, jonka152942- 322510
- 271831
- 511440
Kaunis Martina taas lehtihaastattelussa - kommentoi Stefua
Martina sanoi, että Isabella on käytännössä aina hänen kanssaan. "Minä olen se vanhempi, joka ottaa 100-prosenttisen vas4431401Gallup: Kenet sinä haluaisit nähdä Yökylässä-sarjassa?
Yökylässä Maria Veitola -sarjaa on nähty jo 10 kautta tv:ssä, ja Veitola on yöpynyt satojen suomalaisten julkkisten kode431373- 321231
- 501151
Mitäs mieltä
Hakeekohan pikkunennmies alavuden kaupunginjohtajaksi? Pakkoliitos ähtäri-alavus. Taas olis mieliharmi johtamassa suoho161135