Paljon näkee nykyään romanimiehiä transsuilemassa hameissa ja kiiltävissä naisten paidoissa😍 Mäntymäen metässä hesassa kuulemma käyvät. Voisi lähteä kesällä hesaan ja mennä Mäntymäelle jos vaikka pääsisi jutuille vai tietääkö joku transsuileeko romanit vain keskenään?
Romanitranssut
13
2219
Vastaukset
- Anonyymi
Kyse on tässä kulttuurissa niin vahvasta tabusta, etten usko kenenkään tekevän sitä julkisella paikalla.
- Anonyymi
Taitaa vaan jotkut valkolaistransut käyttää romanivaatteita tai niitä muistuttavia.
- Anonyymi
Mäntymäen kuuluisa Jeenokivi on tosiaan kansalliseen vähemmistöön kuuluvien perinteinen kohtaamispaikka. Usein siellä on tarjolla naisellisesti pukeutuneita bottomeita eli ns. röijyjeenoja.
- Anonyymi
Taitaa vaan olla tummien keskinäistä, kuten tässä aiemmin kyseltiin. En ole ainakaan kuullut että harrastaisivat sekasakeissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa vaan olla tummien keskinäistä, kuten tässä aiemmin kyseltiin. En ole ainakaan kuullut että harrastaisivat sekasakeissa.
Onko havaintoja ottaako valkolaisen mukaan transsuilemaan jos kysyy?
- Anonyymi
Trampereelle ei tarvitse hoippua https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000008890972.html
- Anonyymi
Mulla on pari homo romaani tuttua.
Mä annan niille ihan säälistä peppua. - Anonyymi
Helsingin Vogue saunassa käy oikeastaan pelkästään romanihomoja naiseksi pukeutuneena.
- Anonyymi
Ihanaa😘
- Anonyymi00013
Anonyymi kirjoitti:
Ihanaa😘
Käykö con hombresissa romaneita?
- Anonyymi00014
Veikkobtm kirjoitti:
en ole nähnyt t.Eskobtm
Olisko dark roomissa?🤔
- Anonyymi
Kyllä varsinkin valkoisten kanssa imevät suihin loppuu asti ihan samoin kuin muutkin mutta piilossa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1223044EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje351425- 1041289
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621037Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi1341018Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661017- 60947
- 41757
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22743Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja
Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta119713