Paljon näkee nykyään romanimiehiä transsuilemassa hameissa ja kiiltävissä naisten paidoissa😍 Mäntymäen metässä hesassa kuulemma käyvät. Voisi lähteä kesällä hesaan ja mennä Mäntymäelle jos vaikka pääsisi jutuille vai tietääkö joku transsuileeko romanit vain keskenään?
Romanitranssut
13
2407
Vastaukset
- Anonyymi
Kyse on tässä kulttuurissa niin vahvasta tabusta, etten usko kenenkään tekevän sitä julkisella paikalla.
- Anonyymi
Taitaa vaan jotkut valkolaistransut käyttää romanivaatteita tai niitä muistuttavia.
- Anonyymi
Mäntymäen kuuluisa Jeenokivi on tosiaan kansalliseen vähemmistöön kuuluvien perinteinen kohtaamispaikka. Usein siellä on tarjolla naisellisesti pukeutuneita bottomeita eli ns. röijyjeenoja.
- Anonyymi
Taitaa vaan olla tummien keskinäistä, kuten tässä aiemmin kyseltiin. En ole ainakaan kuullut että harrastaisivat sekasakeissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa vaan olla tummien keskinäistä, kuten tässä aiemmin kyseltiin. En ole ainakaan kuullut että harrastaisivat sekasakeissa.
Onko havaintoja ottaako valkolaisen mukaan transsuilemaan jos kysyy?
- Anonyymi
Trampereelle ei tarvitse hoippua https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000008890972.html
- Anonyymi
Mulla on pari homo romaani tuttua.
Mä annan niille ihan säälistä peppua. - Anonyymi
Helsingin Vogue saunassa käy oikeastaan pelkästään romanihomoja naiseksi pukeutuneena.
- Anonyymi
Ihanaa😘
- Anonyymi00013
Anonyymi kirjoitti:
Ihanaa😘
Käykö con hombresissa romaneita?
- Anonyymi00014
Veikkobtm kirjoitti:
en ole nähnyt t.Eskobtm
Olisko dark roomissa?🤔
- Anonyymi
Kyllä varsinkin valkoisten kanssa imevät suihin loppuu asti ihan samoin kuin muutkin mutta piilossa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1001733- 551123
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4401107- 1701033
- 58821
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän128793- 83730
- 51708
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38685- 57671