OLENKO POLIISIN MYYRÄ?

Anonyymi

Vainovertainen syyttää minua poliisin myyräksi. En tiennyt termin merkityksestä mitään, Yritin hakea netistä tietoa. Aarnion lähin työtoveri oli aluksi myyrä, hankki Aarniolle hyödyllisiä tietoja. - Ei sitten enempää. KERTOKAA MINULLE, MIKÄ MYYRÄ ON.

Tieten tahtoen en poliisille tietoja hanki. Muutaman rikosilmoituksen olen tehnyt. MUTTA minulla on hyvin pitkä ja laaja ja monien tahojen harjoittama vaino. Minua kyttäämällä voi saada tietoja niistä.

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Poliisi saattaa käyttää minua syöttinä. Katsoo ketä ilmaantuu paikalle esim.kostamaan, kun olen kirjoittanut jostakin asiasta. Siis minut pannaan kirjoittamaan panemalla cyberillä tekstiä päähän. - Niin juuri saattanut käydä. Minulla on unihäirintä, herätellään tunnin välein sihinäpommilla päähän. Aikani kuluksi kirjoittelen nettiin. Herättyäni vähän ihmettelin, oliko ketjun otsikko omaa tuotantoa vai cyberillä päähän pantu. Ja alkutektistäkin samaa. -Suututin jonkun tahon ihan kunnolla.

    • Anonyymi

      Poliisi vuosien ajan kytännyt minua. Tekniikan kehittyessä on muuttunut heille helpommaksi ja minulle ahdistavammaksi.
      Jos rupean luettelemaan, mitä kaikkea voivat seurata ja tietää, sitä ei julkaistaisi.

    • Anonyymi

      Eikö se ole vaan hyvä, jos poliisi seuraa tekemisiäsi? Olet ainakin turvassa.

      • Anonyymi

        En ole turvassa, koska myös poliisi stalkkaa.


    • Anonyymi

      Löysin 2 määritelmää , enkä vieläkään tajua.Minä muka?

      kaksoisagentti eli myyrä

      myyrä = tiedustelu

    • Anonyymi

      Nyt taisi valjeta jotakin. - Tämä TI JV on syyttänyt myyräksi ja sitten somel4skustelussa sanoi: käyttädyt juuri kuin myyrä!! Ei ole vainoharhainen, vaan huomaa minussa jonkun ominaisuuden, joka myyrilä on. - No minä käyttäydyn hillitysti, usein kohteliaan ystävällisesti, niin "eliitisti", että eliitit ovat erehtyneet minun kuuluvan heidän joukkoonsa. - Ei nyt enää, kun köyhänä kuljen mustissa lumpuissa.

      Muistin, että minähän olen ollut poliisin myyrä koko ikäni. Huomaan kaiken enkä osaa pitää suutani kiinni. Usein siitä on seurannut jotakin huomioni kohteelle. Ja tämä ominaisuus on taannut, vainojia on piisannut.

      • Anonyymi

        Kerron vähän historiallisia sattumuksia.

        1. Alle kouluikäisenä kävelylläni jouduin makkaratehtaan luo. Katselin ympärilleni kauhistuin olosuhteita. Kotona ilmoitin, että meille ei sitten niitä makkaroita osteta syystä, että---Äiti vei asian eteenpäin. Tehdas ei pystynyt tekemään vaadittavia parannuksia ja joutui lopettamaan.

        2. Hyppään opiskeluajan yli turvallisuussyistä. Ja vielä ekat työpaikat mukaan lukien viimeisimmän yliopistoklinikan.

        3.Päätin siirtyä tavallisten ihmisten sekaan terveyskeskustyöhön.Nytkään en kerro työpaikoistani, vaan VAPAA-AJAN "MYYRÄNTÖIHIN.

        -Ekaan maalaismaisemaan muutin osaksi sen takia, että siellä oli 60 km:n luontoretkipolku. Heti ekalla reissulla kauhistelin isojen muurahaispesien turmelemista. Niitten sisään oli tungettu jotakin rojua ja putkea pukkasi ulos. Kerroin tästä työpaikan kahvipöydässä. Joskus myöhemmin kuulin, että olivat olleet pontikkapannuja ja poliisi käynyt hakemassa pois.

        - Nykytilannetta ajatellen siltä reissulta tuli vastaan mielenkiintoista. Siellä oli yksi kohta, jossa minuun iski pelkotila, jatkui hyvän matkaa ja loppui sitten yht'äkkiä. Muutamalla lenkillä oikein testasin, onko näin todella.Kerroin taas kahvipöydässä. Yx rouva myöhemmin halusi lisätietoja, miehensä oli pyytänyt kysymään. Kerroin. Rva sitten joskus kysyi, vieläkö alkaa pelottamaan . Ei, se oli loppunut.

        Minulla riitti jatkuvasti ihmettelyn aiheita kahvipöytään. Tämä rouva sitten sanoi miehensä olleen sitä mieltä, että minulle täytyy kertoa hänen ammattinsa. Oli nimismies. Olin kuulemma työllistänyt häntä niin paljon, että pitäisiköhän alkaa maksaa palkkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerron vähän historiallisia sattumuksia.

        1. Alle kouluikäisenä kävelylläni jouduin makkaratehtaan luo. Katselin ympärilleni kauhistuin olosuhteita. Kotona ilmoitin, että meille ei sitten niitä makkaroita osteta syystä, että---Äiti vei asian eteenpäin. Tehdas ei pystynyt tekemään vaadittavia parannuksia ja joutui lopettamaan.

        2. Hyppään opiskeluajan yli turvallisuussyistä. Ja vielä ekat työpaikat mukaan lukien viimeisimmän yliopistoklinikan.

        3.Päätin siirtyä tavallisten ihmisten sekaan terveyskeskustyöhön.Nytkään en kerro työpaikoistani, vaan VAPAA-AJAN "MYYRÄNTÖIHIN.

        -Ekaan maalaismaisemaan muutin osaksi sen takia, että siellä oli 60 km:n luontoretkipolku. Heti ekalla reissulla kauhistelin isojen muurahaispesien turmelemista. Niitten sisään oli tungettu jotakin rojua ja putkea pukkasi ulos. Kerroin tästä työpaikan kahvipöydässä. Joskus myöhemmin kuulin, että olivat olleet pontikkapannuja ja poliisi käynyt hakemassa pois.

        - Nykytilannetta ajatellen siltä reissulta tuli vastaan mielenkiintoista. Siellä oli yksi kohta, jossa minuun iski pelkotila, jatkui hyvän matkaa ja loppui sitten yht'äkkiä. Muutamalla lenkillä oikein testasin, onko näin todella.Kerroin taas kahvipöydässä. Yx rouva myöhemmin halusi lisätietoja, miehensä oli pyytänyt kysymään. Kerroin. Rva sitten joskus kysyi, vieläkö alkaa pelottamaan . Ei, se oli loppunut.

        Minulla riitti jatkuvasti ihmettelyn aiheita kahvipöytään. Tämä rouva sitten sanoi miehensä olleen sitä mieltä, että minulle täytyy kertoa hänen ammattinsa. Oli nimismies. Olin kuulemma työllistänyt häntä niin paljon, että pitäisiköhän alkaa maksaa palkkaa.

        Seuraava työpaikkakin oli "maaseudulla", vaikka kaupunki oli tämäkin. Kerron vain yhden jutun. Olin ollut kävelemässä pikatien laitaa. Yhdessä paikassa tuli mies tyrkyttämään minulle (Alkon) viinaa ostettavaksi. En ostanut. Naureskellen kerroin tapahtuneesta työpaikan kahvipöydässä. Minulta alettiin tivata: minkä näköinen , tarkalleen missä kohtaa En osannut sanoa. Joku mieskin tuli vaatimaan tarkkaa tietoa ja ilmoitti, ettei tuommosia saa kertoa, jos ei osaa sanoa, minkä kilometritolpan lähellä olin ollut.- Poliisin tietoon oli mennyt. Trokari oli ollut työkaverini mies. - Ei hyvää seurannut minulle. - Maalla/kin on vaarallista ihmetellä mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seuraava työpaikkakin oli "maaseudulla", vaikka kaupunki oli tämäkin. Kerron vain yhden jutun. Olin ollut kävelemässä pikatien laitaa. Yhdessä paikassa tuli mies tyrkyttämään minulle (Alkon) viinaa ostettavaksi. En ostanut. Naureskellen kerroin tapahtuneesta työpaikan kahvipöydässä. Minulta alettiin tivata: minkä näköinen , tarkalleen missä kohtaa En osannut sanoa. Joku mieskin tuli vaatimaan tarkkaa tietoa ja ilmoitti, ettei tuommosia saa kertoa, jos ei osaa sanoa, minkä kilometritolpan lähellä olin ollut.- Poliisin tietoon oli mennyt. Trokari oli ollut työkaverini mies. - Ei hyvää seurannut minulle. - Maalla/kin on vaarallista ihmetellä mitään.

        Sitten tullaan nykyiseen asuinpaikkaani. Täytyy harkita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten tullaan nykyiseen asuinpaikkaani. Täytyy harkita.

        Viimeisimmässä työpaikassa pulmia tuli siitä, työssäni kuulin asioita. Mutta en ollut poliisin myyrä.

        Nyt vainon aikana olen kirjoittanut paljon kokemuksistani. Poliisi on ilmeisesti lukenut niitä. Niiden perusteella voi arvailla stalkkeria/stalkkaustahoa, mutta kun poliisi itsekin stalkkaa.

        En tajua vieläkään, miten voisin olla poliisin myyrä.


    • Anonyymi

      Aarnion ja Runebergin läheinen suhde ja "myyrä työ" on ihan klassikko.
      Omat variaatiot on hyvä pitää vain itsensä turvana, mitäpä niitä levitykseen, harmia siitä vain koituu levittajalle, jos sitäkään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      0
      7937
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      177
      1755
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1114
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1113
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      62
      1031
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      193
      945
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      920
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      886
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      823
    10. Itkisikö onnesta

      Jos panisin sua kunnolla?
      Ikävä
      86
      707
    Aihe