Rakastunut töissä? ❤❤❤ apua mitä teen?
Onko kukaan muu
126
2691
Vastaukset
- Anonyymi
Rakasta!
- Anonyymi
En mutta hän oli kun minä rakastuin häneen.
- Anonyymi
Kerran tuli hölmöiltyä.
- Anonyymi
Tee vaikka töitä, sitte vapaalla,anna palaa.
- Anonyymi
Jep. Suhde kesti pitkään. Moni avioparikin on rakastunut töissä. Ei ole Suomessa kiellettyä kunhan et ahdistele ketään yksipuolisesti. Voitte mennä naimisiin. Ei mitään hätää.
- Anonyymi
Ei ole.
- Anonyymi
Lähellä oli.
- Anonyymi
Mikä esti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä esti?
Hän varattu, mutta kuitenkin, olen tosi kiitollinen, sai minut tajuamaan , siis minun, oman arvoni, Hei minähän olen oikeasti NAINEN...
- Anonyymi
Tiiän vaikka kui monta! Saahan sitä.. ite en aloittaisi työpaikka romansseja, vaikka M- mies antoi vähän potkua ja ikävä on.. jotenkin hänen sanoissa on voimaa ja pidän kii siitä mitä lupasin hänelle❤
On näinkin tullut tehtyä. Anna mennä täysillä, jos siihen on mahdollisuus, ihan kuten rakastuessa muutenkin.
- Anonyymi
Jo se tuntuu niin hyvältä kun hän kävelee lähelle... Tää tuli ihan yllätyksenä itsellenikin. Nyt viikonloppukin tuntuu helvetiltä kun en häntä nää...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jo se tuntuu niin hyvältä kun hän kävelee lähelle... Tää tuli ihan yllätyksenä itsellenikin. Nyt viikonloppukin tuntuu helvetiltä kun en häntä nää...
Huuda apua ja soita hätänumeroon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko miehelle vai naiselle suunnattu?Täällä samoja "kiellettyjä" tunteita. Aivan kipinöi sisälläni, kun olemme samassa tilassa. Mutta pietän kaiken tunteeni sisälläni... Tuntuu liian hyvältä ollakseen totta...😇
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko miehelle vai naiselle suunnattu?Täällä samoja "kiellettyjä" tunteita. Aivan kipinöi sisälläni, kun olemme samassa tilassa. Mutta pietän kaiken tunteeni sisälläni... Tuntuu liian hyvältä ollakseen totta...😇
Aloitus mieheltä naiselle..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloitus mieheltä naiselle..
Ja vielä jos saisin pieniä vinkkejä. ... 💫😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja vielä jos saisin pieniä vinkkejä. ... 💫😊
Pitää keksiä tekosyitä että saisin olla vierelläsi mahdollisimman kauan koska se tuntuu niin oikealta... ooaah voi että niin rakastan sua.. Haluisin vaan katsella sua silmiin suudellakin ja ja ja... En tiedä tunnetko samoin siksi pitää välillä ottaa etäisyyttä mutta silloinkin kärsin... Tunnen kuin sähköä lähelläsi! Aah miten voitkin olla niin ihana miksi varastit sydämeni palauta se tai ala mun kaa??? ❤❤❤
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitää keksiä tekosyitä että saisin olla vierelläsi mahdollisimman kauan koska se tuntuu niin oikealta... ooaah voi että niin rakastan sua.. Haluisin vaan katsella sua silmiin suudellakin ja ja ja... En tiedä tunnetko samoin siksi pitää välillä ottaa etäisyyttä mutta silloinkin kärsin... Tunnen kuin sähköä lähelläsi! Aah miten voitkin olla niin ihana miksi varastit sydämeni palauta se tai ala mun kaa??? ❤❤❤
Missä päin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä päin?
R……….
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
R……….
ei
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä päin?
08e
- Anonyymi
Taas sama miestfolli lapsikuvallaan...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oho hui niinkö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No edelleen number van este tuntea täysillä on se että ei edes saavu linja-autoon vaik piti lähtee jo 13.30 maalle. Mut erittäin paljo tuntemista estää myös pelot niistä pommeista mitä tipahtelle ku z koneet lentää yli. Niitä pommej on tullu pitkin kevättä ja aina tuntuu et vaa pahenee. Muuten olis tuulen viemää mut nuo pikkase höiritsee...silti ostin sen teltan. Hmmm...pitää varmaa myyö pois se jos ei tarvi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
08e
Oulu on pieni kylä.
- Anonyymi
Töissä tehdään töitä ja muut kotkotukset hoidetaan työajan ulkopuolella
- Anonyymi
Kertoisitko ap hänestä jotain? Millainen hän on?
- Anonyymi
Rakastuin häneen... Vaikea selittää tunnen kuin sähköä kun hän tulee lähelle.. Sydän sykkii ja meen ihan sekaisin... ❤❤❤
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakastuin häneen... Vaikea selittää tunnen kuin sähköä kun hän tulee lähelle.. Sydän sykkii ja meen ihan sekaisin... ❤❤❤
Mutta millainen tämä sinun ihminen on? :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta millainen tämä sinun ihminen on? :)
Aivan ihana... Sydän sykkii miten sattuu... Etsin tekosyitä ollakseni sun lähellä sua rakastan... Haluisin suudella sua niin koska rakastan että sydämeen sattuu enkä halua olla erossa sinusta... Ooaah kulta niin haluisin sun... Ei millään muulla oo väliä kuin että saan olla sun...
https://www.youtube.com/watch?v=2BoI4vXWiBE - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan ihana... Sydän sykkii miten sattuu... Etsin tekosyitä ollakseni sun lähellä sua rakastan... Haluisin suudella sua niin koska rakastan että sydämeen sattuu enkä halua olla erossa sinusta... Ooaah kulta niin haluisin sun... Ei millään muulla oo väliä kuin että saan olla sun...
https://www.youtube.com/watch?v=2BoI4vXWiBEVoi ihmisen elämää
- Anonyymi
Ei siihen kuole, rankkaa voi olla toki. Sitä joko pitää päättää kärsiikö hiljaa (koska ei voi tunteita elää) vai tekeekö varovaisen aloitteen ja katsoo johtaako se mihinkään.
Ekalla vaihtoehdolla tai mahdollisilla pakeilla on edessä toipumista ja surua. Sen sijaan aloite voi kohtaa onneenkin, ainakin joskus.
Olen rakastunut töissä, myönnän ja olen siis kohtalon toveri. Töistä löytyy paljon älykkäitä miehiä (mitä baareista ja deiteistä saa hakemalla hakea), ei se ole ihme että tunteet joskus herää kun tehdään tiiviisti yhdessä töitä. - Anonyymi
Toivon että eräs olisi rakastunut töissä, tai siis tavallaan harjoitteluahan se oli ;) 😻
- Anonyymi
Olen rakastunut töissä. Epäselväksi jäi olivatko tunteeni yksipuolisia,
Syynä työympäristö, sekavat singnaalit toiselta osapuolelta ja oma avuttomuus suurten tunteiden edessä.
Tämä alkoi n.3 - sitten , edelleen kaipaan ja edelleen kaikki jotenkin sekavaa koska emme saaneet puhuttua asioita selväksi.
Eniten ehkä harmittaa se, että mies ei varmaan edes tiedä tunteideni syvyyttä.
- ja kiitos jo etukäteen, mutta en tarvitse mitään viisasteluja "siitäs sait, kun kuormasta yritit syödä" - tyylisiä
Kuittailuja.
En halunnut tätä rakkautta, se vain tuli elämääni, en halua tästä tunteesta luopuakkaan vaikka 💔- Anonyymi
3- mitä? Tuntia, päivää, kuukautta, vuotta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
3- mitä? Tuntia, päivää, kuukautta, vuotta?
Hups joo jäi tuo -v eli vuotta välistä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hups joo jäi tuo -v eli vuotta välistä
Ai niin, tämä taisi olla se koronan ja etätöiden takia karahtanut suhde. 3 vuotta menee vähän pitkäksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai niin, tämä taisi olla se koronan ja etätöiden takia karahtanut suhde. 3 vuotta menee vähän pitkäksi.
Ei olla oltu etätöissä, olisi varmaan ollut välillä ihan hyväksikin,
Mutta työnkuvan takia "läsnätyö" on välttämätöntä.
Ehkä tuo 3-v on joku henkinen sietoraja toivottomille tapauksille😅 - Anonyymi
Voi kultanen
- Anonyymi
Vaihda hyvän sään aikana työpaikkaa. Kiihkeistä työpaikkaromansseista ei hyvä seuraa.
- kokemusasiantuntija sivusta- Anonyymi
Sulla on vinha pointti tosta että kuormasta ei kannattaisi syödä.
- Anonyymi
Nyt on tosin ennustettu aika koleita kelejä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla on vinha pointti tosta että kuormasta ei kannattaisi syödä.
Totta, ja tuo toimi oikein hyvin siihen ast, kunnes EI enää toiminutkaan👌❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta, ja tuo toimi oikein hyvin siihen ast, kunnes EI enää toiminutkaan👌❤️
Jep. Jos karahtaa kiville ja molemmat jatkaa samassa työpaikassa niin hauskaa tulee..
Yksipuolisia romansseja on tullut koettua monen naisen kanssa kun jokainen kiinnosti mua vain illanvieton verran ja jatkoin matkaa. Tuli vaihdettua työpaikkaakin jonkin ajan kuluttua. ;D - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep. Jos karahtaa kiville ja molemmat jatkaa samassa työpaikassa niin hauskaa tulee..
Yksipuolisia romansseja on tullut koettua monen naisen kanssa kun jokainen kiinnosti mua vain illanvieton verran ja jatkoin matkaa. Tuli vaihdettua työpaikkaakin jonkin ajan kuluttua. ;DMinun kohdalleni taisi osua juuri tuollainen mies.
Harmi vain että ihastuin tosissani. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun kohdalleni taisi osua juuri tuollainen mies.
Harmi vain että ihastuin tosissani.Syytön olin jokaiseen tapaukseen kun olen vain mä itse mä. Takiaisia riitti ja riittää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Syytön olin jokaiseen tapaukseen kun olen vain mä itse mä. Takiaisia riitti ja riittää.
Nylon beat Syytön https://www.youtube.com/watch?v=jJTWhJMXCEo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nylon beat Syytön https://www.youtube.com/watch?v=jJTWhJMXCEo
Sanat.
Sä raukka sorruit rakkauteen, jo ensimmäiseen asteeseen.
Mä sua aiemmin jo varoitin, oon melkein syytön, syytön, syytön, syytön niin.
En tahdo siihen vankilaan, syyttömän sydän kahlitaan.
Mä pidän sen, mun vapauden, mä oonhan syytön, syytön, syytön niin.
- Anonyymi
En kestä enää aijon kertoa maanantaina että rakastan häntä...
- Anonyymi
Verbi aikoa taipuu kuten taikoa eli aion ja taion!!!!!!!
- Anonyymi
Maanantaina???? :/ kerroit juuri jo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maanantaina???? :/ kerroit juuri jo
Aikoa-aion, taikoa-taion! Ei mitään jiitä kuulu sekaan tässä. AION! TAION!
Takaisin alakouluun jos aion on liian vaikeaa kirjoittaa oikein. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aikoa-aion, taikoa-taion! Ei mitään jiitä kuulu sekaan tässä. AION! TAION!
Takaisin alakouluun jos aion on liian vaikeaa kirjoittaa oikein.Onko ohella tylsää. Pitää päästä opettamaan kesälläkin vaikka sitten palstalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko ohella tylsää. Pitää päästä opettamaan kesälläkin vaikka sitten palstalla.
Piti lukea opella.
- Anonyymi
Mulle kävi sillon ku olin parikymppinen nainen ja menin uutern duunii et ihastuin yhteen työkaveriin...
Siitä ei kuitenkasn mitää kokoelämän rakkaustarinaa syntynyt mutta kivaa oli nii kauan kun sitä kesti...
Pyysin tyypin numeron duunissa ja alettiin oleen vaipailla tekemissä...
Se Jäbä asu sattunalta vielä melkein naapurissa joten oli helppo nähdä...
Muistan hänet kyllä varnasti aina vaikka en häntä enää näe ja tiet erosi jo vuosia sitten ...
Ja alottajalle kyllä näitä työpaikkaromasseja ja ihastumia sattuu...
Minäkin menin vain toihin ja pam heti näin hänet...
Voi niitä aikoja =)- Anonyymi
Trollin samoja pälätyksiä, ei mitään totuuden häivää, ett kaikkiin rakastuu ja plää plää plää!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Trollin samoja pälätyksiä, ei mitään totuuden häivää, ett kaikkiin rakastuu ja plää plää plää!
Oletteko miettineet, että toi suomen kielen plää tai plääh on englannin kieleen blah eli lausuttuna blääh?
Me ollaan oltu länttä aina. :) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oi niitä aikoja...
Niinpä.
https://www.youtube.com/watch?v=a9wE62VGueAEnpä ole samaa mieltä mutta mitä mokomin, rauha on ihmiselle paras.
Kyllä se siihen tyssää https://www.youtube.com/watch?v=IbuCyiT5yHs
- Anonyymi
On monikin nainen juu.
- Anonyymi
Ostoskanavan hommissa on runsaasti flirttiä.
- Anonyymi
Vähän asian sivusta, mikähän siinä on, että miehet tuntuvat usein ymmärtävän väärin esim. työpaikalla ystävällisen hymyn ja tervehdyksen naiskollegalta... Lopputuloksena sitten kaikki on naama norsun hanurilla eikä uskalla ottaa katsekontaktia, ettei kukaan vaan erehdy luulemaan, että on jotenkin kiinnostunut...
Se kun on pitkään ollut yksin ja ainoat kontaktit naisiin on töissä. Voi joskus toivo herätä ja ihastua ja luulla kaikkea. Ei kuitenkaan ihan jokaisen kohdalla käy niin. Puhun omasta puolestani.
- Anonyymi
PalstaPrinssi kirjoitti:
Se kun on pitkään ollut yksin ja ainoat kontaktit naisiin on töissä. Voi joskus toivo herätä ja ihastua ja luulla kaikkea. Ei kuitenkaan ihan jokaisen kohdalla käy niin. Puhun omasta puolestani.
Kun töissä ollaan kuitenkin tekemässä työtä, ansaitsemassa rahaa elämiseen, ei ainakaan kaikki etsimässä elämänkumppania. Ja hyviin käytöstapoihin kuuluu olla ystävällinen työkavereille. Kai jokainen ymmärtää, miten ahdistavaa voi olla, jos työkaveri alkaa lähentelemään? Ei ole kiva tulla töihin sitten...
Anonyymi kirjoitti:
Kun töissä ollaan kuitenkin tekemässä työtä, ansaitsemassa rahaa elämiseen, ei ainakaan kaikki etsimässä elämänkumppania. Ja hyviin käytöstapoihin kuuluu olla ystävällinen työkavereille. Kai jokainen ymmärtää, miten ahdistavaa voi olla, jos työkaveri alkaa lähentelemään? Ei ole kiva tulla töihin sitten...
Ymmärrän kyllä mitä tarkoitat. Mutta tunteilleen ei mahda mitään. Pakko ne on yrittää peittää silloin. En aiokaan enää ikinä lähestyä ketään töissä, vaikka jäisin yksin sitten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän työnantajatkin kehottavat työntekijää olemaan esimieheen yhteydessä jos kohtaavat työpaikalla epäasiallista käytöstä. Mitä se nyt sitten on.
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän työnantajatkin kehottavat työntekijää olemaan esimieheen yhteydessä jos kohtaavat työpaikalla epäasiallista käytöstä. Mitä se nyt sitten on.
Niin ja sitten saa potkut siitä hyvästä, että on kertonut jollekin olleensa ihastunut. On se reilua peliä. Kannustaa olemaan positiivinen ja iloinen kaikkien kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunteet ei ole epäasiallista käytöstä, eikä edes niistä kertominen asiallisesti! Epäasiallista käytöstä on ettei usko ei kiitosta, ja jatkaa tai jos stalkkaa. Epäasiallista käytöstä on jos uhriutuu (irl) ja alkaa syyllistää toista ettei kelpaa.
Epäasiallista käytöstä on peppuun, tisseihin tai muniin kiinni käyminen tai seksistinen vihjailu. Epäasiallista on myös koskettaa normaalilla tavalla (olkapäähän taputtelu tms.), jos toinen yhtään tuota kavahtaa tai muuten osoittaa ettei pidä kosketuksesta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunteet ei ole epäasiallista käytöstä, eikä edes niistä kertominen asiallisesti! Epäasiallista käytöstä on ettei usko ei kiitosta, ja jatkaa tai jos stalkkaa. Epäasiallista käytöstä on jos uhriutuu (irl) ja alkaa syyllistää toista ettei kelpaa.
Epäasiallista käytöstä on peppuun, tisseihin tai muniin kiinni käyminen tai seksistinen vihjailu. Epäasiallista on myös koskettaa normaalilla tavalla (olkapäähän taputtelu tms.), jos toinen yhtään tuota kavahtaa tai muuten osoittaa ettei pidä kosketuksesta.Mutta onko ihan tunteista kertominenkin asiaan kuulumatonta eli asiatonta käytöstä tässä kontekstissa? Asiaan kuuluu tehdä työnantajan antamia tehtäviä korvausta vastaan. Kuinka paljon siitä on asiallista poiketa?
- Anonyymi
PalstaPrinssi kirjoitti:
Niin ja sitten saa potkut siitä hyvästä, että on kertonut jollekin olleensa ihastunut. On se reilua peliä. Kannustaa olemaan positiivinen ja iloinen kaikkien kanssa.
Kai se nyt ensin on suullinen varoitus ja sitten vielä kirjallinen. Toisaalle voi kai siirtää hommiin.
Anonyymi kirjoitti:
Kai se nyt ensin on suullinen varoitus ja sitten vielä kirjallinen. Toisaalle voi kai siirtää hommiin.
Ei mitään varoituksia vaan suoraan siirto muualle. Kärpäsestä tehtiin härkänen. Teki jo valmiiksi huonolle itsetunnolle "hyvää".
- Anonyymi
PalstaPrinssi kirjoitti:
Noinkohan se meni ja oliko edes ainutkertainen tapaus…? Peitelty asia
Anonyymi kirjoitti:
Noinkohan se meni ja oliko edes ainutkertainen tapaus…? Peitelty asia
Noin se meni, eikä takaisin ole paluuta, ilman isompaa selvittelyä, johon ei näytä olevan mielenkiintoa. Ammuttiin kärpästä haulikolla.
- Anonyymi
PalstaPrinssi kirjoitti:
Noin se meni, eikä takaisin ole paluuta, ilman isompaa selvittelyä, johon ei näytä olevan mielenkiintoa. Ammuttiin kärpästä haulikolla.
Kerro lisää, miten tapahtumat etenivät jne
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo joo heti esimiehelle kertomaan, kyllä vaan..no ei todellakaan, varuillaan olen kyllä ettei muut näe. Mutta mutta mies osaa ajoittaa halailut ettei muut näe. Ikävä on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo joo heti esimiehelle kertomaan, kyllä vaan..no ei todellakaan, varuillaan olen kyllä ettei muut näe. Mutta mutta mies osaa ajoittaa halailut ettei muut näe. Ikävä on
Seinilläkin korvat on, ja silmät, voi ehkä uskottavuus kärsiä, tms.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seinilläkin korvat on, ja silmät, voi ehkä uskottavuus kärsiä, tms.
Ei ei..ovet on kii, eikä niitä muut näe, paitsi kerran yks toinen mies näki, mutta hän pysyy hiljaa tiedän sen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ei..ovet on kii, eikä niitä muut näe, paitsi kerran yks toinen mies näki, mutta hän pysyy hiljaa tiedän sen!
Miehet retostelee aina kaadoillaan, keskenään, harvemmin naisten läsnäollessa, vaan onpa tätäkin nähty ja kuultu.
Anonyymi kirjoitti:
Kerro lisää, miten tapahtumat etenivät jne
En enää jaksa ruotia sitä. En olisi sille ihanalle tytölle ketonut mitään, jos olisin arvannut miten paljon hän siitä ahdistuu...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehet retostelee aina kaadoillaan, keskenään, harvemmin naisten läsnäollessa, vaan onpa tätäkin nähty ja kuultu.
No kuule, ei kaikki miehet ole sellaisia! Nämä kaksi miestä ovat ihan erilaisia, toinen on mun ystävä ja toinen joku..eikä ne ole mitenkään kavereita, eli juttu ei lähde leviään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kuule, ei kaikki miehet ole sellaisia! Nämä kaksi miestä ovat ihan erilaisia, toinen on mun ystävä ja toinen joku..eikä ne ole mitenkään kavereita, eli juttu ei lähde leviään.
Ei taida olla poistamisen väärti viesti varoittaa, että siellä työpaikalla se ihastuksen kohde voi hyvin olla se sonni, joka saalistaa jatkuvasti tuoretta lihaa, ja jonka asian kaikki tietävät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No esimerkiksi laitonta toimintaa. Toisen omaisuuden haltuun ottoa ja sen sellaista rikollisuutta. Joo jos ei asia työkaverin kaa selviä ni sitte esimiehelle vaa viedä tietoo ni kyllä hän sit auttaa sen haltuun otonnkaa että se saadaa takas omistajalleen. Se puhelin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Reps....siirtää hommiin reps :) taisi laiskotella siihen asti
- Anonyymi
PalstaPrinssi kirjoitti:
Ei mitään varoituksia vaan suoraan siirto muualle. Kärpäsestä tehtiin härkänen. Teki jo valmiiksi huonolle itsetunnolle "hyvää".
Kärpänen katossa!!!!!! Ehdottoman inhottavaa vaikka motiivi ois ihan mitä tahansa. Aijotko ottaa vastuun asiasta ja edes tunnustaa tän
- Anonyymi
PalstaPrinssi kirjoitti:
Ei ole mielenkiintoa? Kellä?
- Anonyymi
PalstaPrinssi kirjoitti:
En enää jaksa ruotia sitä. En olisi sille ihanalle tytölle ketonut mitään, jos olisin arvannut miten paljon hän siitä ahdistuu...
Oisko ollu parempi että hän ei tiiä mitä kaikkee oot tehny. Mut vaik et kertos ....hän arvaa aika paljon. Tiiän siks et hän on mun hyvä ystävä
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole mielenkiintoa? Kellä?
Työnantajallani ja paikan johtajilla, ei ole mielenkiintoa selvitellä asiaa uudelleen, vaikka tilanne on muuttunut kuukausia sitten.
Anonyymi kirjoitti:
Oisko ollu parempi että hän ei tiiä mitä kaikkee oot tehny. Mut vaik et kertos ....hän arvaa aika paljon. Tiiän siks et hän on mun hyvä ystävä
Mitään tehnyt, muuta kuin olin ihastunut ja luulin että hänkin tykkäsi minusta, kun alkuun vaikutti sellaiselta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on kuulemma traumatisoivaa, kun tällainen kurppa kertoo nuorelle että on häneen ihastunut.
- Anonyymi
Ajattele tulevaa eläkettä.
- Anonyymi
Minä olen. Kaikki tuossa miehessä vetoaa minuun voimakkaasti, hän on ihminen, jollaiseen en ole koskaan ennen törmännyt. Alussa ihastuminen tuntui mukavalta. Nyt tunteet ovat kuitenkin syventyneet, ja tilanne on aika riuduttava. Luulen hänen tietävän, vaikka emme ole asiasta puhuneet. Yritän pitää käyttäytymiseni mahdollisimman neutraalina miehen lähellä, koska pelkään hänen ahdistuvan. En usko tunteiden olevan molemminpuolisia.
- Anonyymi
Jatkan vielä lyhyesti. Aloittaja, se mitä voit tehdä, riippuu tilanteesta. Vaikuttaako vastapuoli kiinnostuneelta? Oletteko vapaita? Kannattaa mielestäni tunnustella tilannetta ns. Kaveripohjalta ensin. Muista, että teidän tulee pystyä jatkossakin työskentelemään yhdessä. Itse tosin harkitsen työpaikan vaihtoa, vaikka tuntuu kamalalta ajatus, etten enää näkisi tätä ihmistä. Työpaikan vaihtoon olisi muitakin syitä minulla.
- Anonyymi
En toivoisi kenenkään riutuvan. Mutta riudun itsekin. Itellä vaan riutumiseen liittyy myös pelkoa ja ahdistusta. On niin ruto taitava kaveri
- Anonyymi
Veikko
- Anonyymi
Kaikki työnarkomaanit ovat jollain tavalla töihinsä rakastuneet tai ovat ainakin koukussa.
- Anonyymi
No näinpä..kun osaa päivää olla pois töistä, ikävä erästä varattua miestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No näinpä..kun osaa päivää olla pois töistä, ikävä erästä varattua miestä.
Oletko itse varattu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko itse varattu?
En.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En.
Varattu töihin olet.
- Anonyymi
Evankelistat tekee sitä joka kerta 😂🤣😅
- Anonyymi
Rakastuin naiseen töissä 2020. Ei sille voinut mitään, hän katsoi sisimpääni ja se meni niin syvälle. Tähän yheyteen sopisi hyvin Lea Lavenin Kappale "Niin". m>n
- Anonyymi
Kun katoin sitä naista sillo kun hän oli aitalla ja siinä ujona juuri se T ketä kuvittelin näin hänen silmissään kyyneleet jotka eivät saaneet valua pois. Sitten hän lähti. Jätti veljensö mulle kaveriksi luomaa sitä lantaa. Tykkäsin veljestäkin. Oikeestaa viel enämpi ...sitte hänki lähti. Kai mulla haisi henki niin pahalle et ei ne kestäny mua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun katoin sitä naista sillo kun hän oli aitalla ja siinä ujona juuri se T ketä kuvittelin näin hänen silmissään kyyneleet jotka eivät saaneet valua pois. Sitten hän lähti. Jätti veljensö mulle kaveriksi luomaa sitä lantaa. Tykkäsin veljestäkin. Oikeestaa viel enämpi ...sitte hänki lähti. Kai mulla haisi henki niin pahalle et ei ne kestäny mua
Äh anteeksi ei veljensä tietenkään kun siskonsa
- Anonyymi
Töissä kaksi muijaa 5-kymppisii ja... aina toinen "vaimottelemassa" toista. Hyi, helvet*i!
En viittisi edes leikillä, kun jakopäässä pientä väljyyttä jo varmasti muovianssin jälkeen. Stefatkin kandeisi vaihtaa, ettei olisi lammikko alla aina. - Anonyymi
Kyllä olen, rakastumista ehti samassa työssä ollessamme kestää parisen vuotta. Vaikka vaihdoin työnantajaa reilu 2 vuotta sitten, edelleen tuo kaunotar viivähtää sydämessäni lähes päivittäin
- Anonyymi
Ei se sinänsä ihme ole että töissä ihastutaan ja jopa rakastutaan.
Samalla alalla on samanhenkistä porukkaa ja ihminen on inhimillinen olento sekä töissä että vapaalla - Anonyymi
Kerro hänelle mitä tunnet? Tai ainakin tutustu häneen. Ota selvää onko sinkku
- Anonyymi
Kyllä ihastumisen TUNTEE kun kohtaa vastineen eikä se paljoa muuta tarvitse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ihastumisen TUNTEE kun kohtaa vastineen eikä se paljoa muuta tarvitse.
Minkä tunteen/ajatuksen koet ihastumisena? Et varmasti tiedä mitä toinen ihminen tuntee ilman kommunikaatiota.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkä tunteen/ajatuksen koet ihastumisena? Et varmasti tiedä mitä toinen ihminen tuntee ilman kommunikaatiota.
Kyllä sen ihminen tuntee kun joku kolahtaa, nimenomaan tuntee. Se tulee salamanopeasti kun jonkun katse imee ja syvyyksiin imeekin. Sitten on menoa.
Jotenkin akateemisilla voi olla vähän toisin, ehkä.
- Anonyymi
Täällä suoli24:llä olijoista kukaan tehnyt päivääkään töitä👍
- Anonyymi
Täällä LOJUJISTA.
- Anonyymi
:D heh
- Anonyymi
Vain öitä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
:D heh
Se koira älähtää...
- Anonyymi
Miks aikoit kertoo vasta ma? Ma on kaikki töissä!!! Kesäloma loppui juuri !
- Anonyymi
Ei ryysyissä ole töitä!
- Anonyymi
Kai sitä nyt suunnilleen kaikki tekee. Töissä kun ollaan edukseen. Fiksuna ja skarppina, myös pukeutumiselta. Ja muissa sitten saa näyttää kädentaitojaan tai nyt vaikkapa tunnetason osaamistaan. Ja kotona näkee sen zombin niissä pieruverkkareissaan. Että vertailulta ei voine välttyä kukaan.
- Anonyymi
Töissä edukseeen esiintyvä on zombie.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Töissä edukseeen esiintyvä on zombie.
Hyvä duunari osaa soveltaa ja luoda standardit huomioiden.
- Anonyymi
Säkki päähän
- Anonyymi
Yritin nukkua mutta siitä ei tullut mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yritin nukkua mutta siitä ei tullut mitään.
Mikä hätä? Mä menen pian Los Santosiin. Vitut tästä pohjoisen pallonpuoliskon kesäpäivänseisauksesta kun pimennysverhot on kaksinkertaisina.
Nyt vielä täällä pohjoisessa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä hätä? Mä menen pian Los Santosiin. Vitut tästä pohjoisen pallonpuoliskon kesäpäivänseisauksesta kun pimennysverhot on kaksinkertaisina.
Nyt vielä täällä pohjoisessa.Joo
Kyllä se on se ihminen
Näillä mennään
Jokaisella on huolensa
- Anonyymi
Töitään voi rakastaa enemmän kuin rakastaakaan töitään. Kerran valehdeltua pitääkin varjella uusilla.
- Anonyymi
Ei ole tullut mieleenkään. Enhän ole ollut ikinä töissäkään.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663185
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai262233Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681829Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t251677Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161391- 281351
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61246Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281220Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101167Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631137