YKSITYISYYDEN SUOJA EI MINUN KOHDALLA TOIMI

Anonyymi

KAIKKI PUHEENI KUULLAAN, TALLENNETAAN JA LEVITETÄÄN KUULTAVAKSI.

2010 alusta alkaen tai jo ennenkin ilmeisesti puheluni kaapattiin ja tallennettiin ja olivat jossakin kaikkien kuunneltavissa. Olin epäillyt pitkään. 2011 (tai -12)kai tapahtui väistämätön kiinnijääminen. Käytin tilaisuutta hyväksi ja "luottamuksellisesti" puhuin asioita siskolle. Kokeilin tapahtuuko näin vain kotona vai ulkona kaukanakin. Tapahtui.Lopetin puhelimen käytön.

Sitten minulle tuli puhekielto, Lenkkipolulla metsässä yhden ihmisen tavatessa tervehdin parilla sanalla. Sekin kuultiin ja pantiin matkittavaksi. En koskaan keksinyt , millä tekniikalla tehtiin.

2013 kesäkuussa alkoi ihmettely luetaanko ajatuksenikin. Tulin jo siihen tulokseen, ettei mitenkään muuten ole voitu tietää joitakin asioita. Päädyin kurkunpään värinöiden rekisteröintiin. (Sujuu pienellä laastarilla tai sirullakin.)

Sitten cyberillä sotkettiin tilannetta pitkään niin, etten tiennyt mistään cyberistä. Nyt tiedän.

NYKYTILANNE: KAIKKI, MITÄ PUHUN, KUULUU JONNEKIN, EHKÄ TALLENNETAAN JA PANNAAN SITTEN JAKOON. J A V O I K U N I H M I S I L L Ä O N H A U S K A A. Ihan paskan yks hailee minulle. MUTTA MINUA KIINNOSTAISI KÄYTETTY TEKNOLOGIA, Please!!

49

1616

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jo kauan sitten tein havaintoja, joiden perusteella päättelin, ettei "se ja se" ollut mahdollista, ellei minua nähdä kotonani. Eli 2014 tein ansan ja se osui ja upposi, mutta tuli kalliiksi minulle. Aina vaan vahvistusta tähän päivään asti. Nimitän 24/7 TosiTV:ssä kotonani.

      • Anonyymi

        Kun siellä ensimmäisessä isossa asunnossa oli sitä erikoista tiedottamista, oli poistuttava sieltä, muuten ei olisi lähdetty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun siellä ensimmäisessä isossa asunnossa oli sitä erikoista tiedottamista, oli poistuttava sieltä, muuten ei olisi lähdetty.

        En tiedä, kuka tuon on kirjoittanut. Minun eka asunto oli tämä pikkukämppä, jonka piti olla tilapäinen, Katsastelisin täältä käsin kaikessa rauhassa kunnollisen. En ole koskaan päässyt täältä pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä, kuka tuon on kirjoittanut. Minun eka asunto oli tämä pikkukämppä, jonka piti olla tilapäinen, Katsastelisin täältä käsin kaikessa rauhassa kunnollisen. En ole koskaan päässyt täältä pois.

        pitäisi täydentää niinvoisi panna linkkejä muualle


    • Anonyymi

      LUVATTOMAT KOTIKÄYNNIT
      apua, en jaksa enää kirjoittaa aiheesta. Olen siitä alkanut ketjunkin tuoonne vissiin salaliittoteoriaan, En tiedä onko trollien tuhoama, onko poistettu.

      • Anonyymi

        On olemassa se ketju.

        VERTAILUA:

        Viime kesänä naapurissa, ulko-oven viereisessä luukussa asui "kissaperhe." Oli lasitettu seinästä ulkoneva parveke. Siellä oli ihan kulkutien vieressä lasin takana kissapuu. Kyllä minä niitä kissoja katsoin ohikulkiessani. En häirinnyt unta. Muutamia kertoja ex-rexi kulki edelläni. Hän jäykistyi, pää oli ihan paikallaan, katse suoraan eteenpäin. Ihmettelin, inhoaako hän kissoja noin paljon. Oli samaa kulttia kuin nämä asukkaat.

        Sitten kun oli ihan helteen uuvuttama ja oli järjestetty loppurysäys minulle, selvisi asioita. Parveke on kotialuetta, Sinne ei olisi saanut katsoa, vaikka oli naaman korkeudella lasit. Ja oli hirveä rikos katsella heidän kissojaan.

        Siinä ku muija illan päätteeksi haukkui minut, hän kysyi, miltä minusta tuntuisi, jos joku katsoisi ikkunasta sisään. Minulta loksahti leuka auki, en osannut heti kuvitella niin lievää kotirauhan rikkomista. Siellä kun asuin 24/7 TosiTV_ssä, kaikki näkyi ja kuului, ja ikkunoista oli tullut sisään kaikenlaista e-häirintää, joka lävestä. Lievimmillään oli oh:n ikkunoista valonheittimillä valaistu lattiaa, jolla siihen aikaan nukuin. Ja laseriakin oli tullut. Ikkunoita kivitetty nukkumisen estämiseksi, jne.ETTÄ MILTÄ MINUSTA TUNTUISI, JOS JOKU KATSOISI IKKUNASTA SISÄÄN. Minulle saattoi ihan vapaasti tehdä näin. Kulttiin kuuluvilla oli "thaimaan kuninkaan suoja."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On olemassa se ketju.

        VERTAILUA:

        Viime kesänä naapurissa, ulko-oven viereisessä luukussa asui "kissaperhe." Oli lasitettu seinästä ulkoneva parveke. Siellä oli ihan kulkutien vieressä lasin takana kissapuu. Kyllä minä niitä kissoja katsoin ohikulkiessani. En häirinnyt unta. Muutamia kertoja ex-rexi kulki edelläni. Hän jäykistyi, pää oli ihan paikallaan, katse suoraan eteenpäin. Ihmettelin, inhoaako hän kissoja noin paljon. Oli samaa kulttia kuin nämä asukkaat.

        Sitten kun oli ihan helteen uuvuttama ja oli järjestetty loppurysäys minulle, selvisi asioita. Parveke on kotialuetta, Sinne ei olisi saanut katsoa, vaikka oli naaman korkeudella lasit. Ja oli hirveä rikos katsella heidän kissojaan.

        Siinä ku muija illan päätteeksi haukkui minut, hän kysyi, miltä minusta tuntuisi, jos joku katsoisi ikkunasta sisään. Minulta loksahti leuka auki, en osannut heti kuvitella niin lievää kotirauhan rikkomista. Siellä kun asuin 24/7 TosiTV_ssä, kaikki näkyi ja kuului, ja ikkunoista oli tullut sisään kaikenlaista e-häirintää, joka lävestä. Lievimmillään oli oh:n ikkunoista valonheittimillä valaistu lattiaa, jolla siihen aikaan nukuin. Ja laseriakin oli tullut. Ikkunoita kivitetty nukkumisen estämiseksi, jne.ETTÄ MILTÄ MINUSTA TUNTUISI, JOS JOKU KATSOISI IKKUNASTA SISÄÄN. Minulle saattoi ihan vapaasti tehdä näin. Kulttiin kuuluvilla oli "thaimaan kuninkaan suoja."

        On tullut mieleen, että culttipäällikkö on sadisti, maligni narsisti. - Esim. kun linnut eivät uskaltaneet tulla ruokintapaikalle, tein listan, mistä voisi olla kyse. Siitä kohta kerrallaan arvioin. Joo, ei ole myrkytetty, ilmoitin. Se, että tämäkin epäily oli ollut, kostettiin myrkyttämällä pähkinänsyöttölaite pähkinöineen. Linnut kaihtoivat sitä. Menin katsomaan ja tyhjensi pois pähkinät ja kosketin samalla laitettakin. Ihon läpi imeytyi myrkkyä, josta toipuminen vei taas kauan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On tullut mieleen, että culttipäällikkö on sadisti, maligni narsisti. - Esim. kun linnut eivät uskaltaneet tulla ruokintapaikalle, tein listan, mistä voisi olla kyse. Siitä kohta kerrallaan arvioin. Joo, ei ole myrkytetty, ilmoitin. Se, että tämäkin epäily oli ollut, kostettiin myrkyttämällä pähkinänsyöttölaite pähkinöineen. Linnut kaihtoivat sitä. Menin katsomaan ja tyhjensi pois pähkinät ja kosketin samalla laitettakin. Ihon läpi imeytyi myrkkyä, josta toipuminen vei taas kauan.

        tässä ketjuun linkki:
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/16356202/luvattomat-kotikäynnit


    • Anonyymi

      Minua ei suojaa ruumiillinen koskemattomuus nk. on käynyt somekirjoittelustani ilmi.

    • Anonyymi

      Pitää paikkansa. Ystäväni on samassa tilanteessa. On rehti kansalainen. Hän on kehittänyt salakielen noita kuuntelijoita varten.

      • Anonyymi

        Minä taas olen kehittänyt elekielen valvontakameroille ja ruvennut lisäämään kiroilua kuuntelijoita varten. Pitäisi opetella lisää kirosanoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä taas olen kehittänyt elekielen valvontakameroille ja ruvennut lisäämään kiroilua kuuntelijoita varten. Pitäisi opetella lisää kirosanoja.

        Ei pitäisi paljastaa stalkkereille juttuja. Nyt tai kiroilun käydä huonosti. Yx tavallinen kiroilukohta on ollut se, jyrkän mäen päälle päässyt, pysähtyy siihen ja minä joudun pidättelemään autoa mäessä. Tänään kun olisi saanut kiroilla, suusta tuli vain:pa pa pa pa pa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pitäisi paljastaa stalkkereille juttuja. Nyt tai kiroilun käydä huonosti. Yx tavallinen kiroilukohta on ollut se, jyrkän mäen päälle päässyt, pysähtyy siihen ja minä joudun pidättelemään autoa mäessä. Tänään kun olisi saanut kiroilla, suusta tuli vain:pa pa pa pa pa

        KIROILU LOPPUI tuohon kirjoitteluun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        KIROILU LOPPUI tuohon kirjoitteluun.

        Pakkokiroilu triggerin laukaisemana loppui. Irrallisia kirosanoja jäi puheeseen.


    • Anonyymi

      HENKIOLÖKOHTAINEN REVIIRI

      on mm.sitä, ettei kuka tahansa vieras saisi toota vaan tulla puhumaan, kysymään yksityisasioita, ei ainakaa koskea.

      Vainoajiin kuulumisen takia on ollut oikeus puhua, kysyä, matkia tai huudella mitä vaan, vaikka triggereita eli sanoja, jotka laukaisevat ehdollistetun reaktion tai traumamuiston tai lievemmin, jonkun muistikuvan epämiellyttävästä tilanteesta. Näitä kahta viimeistä aiheutetaan vainossa ihan jatkuvasti.

      KUN MINULLA EI OLLUT "normaalia" elämää kahteenkymmeneen vuoteen turha olettaa, että voisin käyttäytyä normaalisti.

    • Anonyymi

      Naamakirjaan tuli postaus:
      (Oma suomennos)

      AVOIN KIRJE MAAILMAN HALLITUKSILLE JA PARLAMENTEILLE LAINSÄÄDÄNNÖN LUOMISEKSI SUOJAAMAAN IHMISTEN AIVOJA JA KEHOJA NEUROTEKNOLGISILTA HYÖKKÄYKSILTÄ.

      Open letter to the governments of the world to create legislation to protect peoples brain and bodies against attacs of neurotechonologies.

    • Anonyymi

      TAAS KERRAN TIEDOKSI: TIEDÄN, ETTÄ KAIKKI, MITÄ PUHUN. JOUTUU KAIKKIEN KUUNNELTAVAKSI. Ainakin olen ottanut sen asenteen, että niin on.

      En tiedä käytettyjä tekniikoita.

      Käytän tätä hyväkseni. Eilen juttelin erään henkilön kanssa muutoksista e-häirinnässä ulkoisiin olosuhteisiin liittyen. Ihan halusin, että monet kuulisivat.

      • Anonyymi

        En välitä. En ole enää minä, se entinen. Että jos kuuntelette jonkin hakkeroidun pään tuottamia mutinoita ja kauheasti naurattaa, niin ihan vapaasti vaan. - Minä voisin ajatella, kuinka noi viitsii alentua tuommoiseen, mutta en voi, koska tekin olette manipuloituja.


    • Anonyymi

      Tästä on poistettu yksi viesti, mutta kuinkas moni onkaan kuullut, mitä kampaajalle vastasin

    • Anonyymi

      Yksityisasiat ovat taas olleet yleisöni kuultavissa, kun olen hoitanut virallisia asioitani. On kysytty yhteystietoja, henkilötietoja, vaikka on tiedetty, että kuullaan. Kyllähän varsinaiset stalkkerit ovat ne tienneet, mutta kuulivat mahdolliset huijaritkin.

      • Anonyymi

        Olen päättänyt täst' edes vastata kirjoittamalla paperille, kun asioin tiskin takana. Puhelimessa joutuu puhumaan.

        2013 kesäkuusta alkaen olen joutunut ihmettelemään, pohtimaan, voidaanko ajatukseni lukea.
        Miten ihmiset ovat voineet tietää sellaisia asioita, joita en ole muuta kuin ajatellut. Vuosia pidin kiinni siitä, että ei voi. Sitten luovutin ja päätin elää asenteella, että kai sitten voi, kun muillekin sitä tehdään.
        Cybertorture-tutkimuksissaan YK pitää mahdollisena, että luetut ajatukset voidaan panna vaikka radion avulla levitykseen.

        Koskahan yleiskokous on tänä syksynä. Sieltä kuulisi viimeisimmät uutiset tutkimuksesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen päättänyt täst' edes vastata kirjoittamalla paperille, kun asioin tiskin takana. Puhelimessa joutuu puhumaan.

        2013 kesäkuusta alkaen olen joutunut ihmettelemään, pohtimaan, voidaanko ajatukseni lukea.
        Miten ihmiset ovat voineet tietää sellaisia asioita, joita en ole muuta kuin ajatellut. Vuosia pidin kiinni siitä, että ei voi. Sitten luovutin ja päätin elää asenteella, että kai sitten voi, kun muillekin sitä tehdään.
        Cybertorture-tutkimuksissaan YK pitää mahdollisena, että luetut ajatukset voidaan panna vaikka radion avulla levitykseen.

        Koskahan yleiskokous on tänä syksynä. Sieltä kuulisi viimeisimmät uutiset tutkimuksesta.

        Avasin ajatuksenluvusta ketjun. Siitä tämä minut laitokseen lääkittäväksi haluavakin voi nähdä, etten yht'äkkiä ala luulla jotakin tapahtuvaksi. Kerään kokemuksia, havaintoja ja tietoja. Taustalla minulla on tutkijakoulutus, silloin joskus ennen.

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17094979/mista-voi-tietaa-luetaanko- ajatuksiani


    • Anonyymi

      Yleiskokous oli jo syyskuussa. En löydä uusia uutisia cybertorturesta. Voi.

      Minä taas jouduin jututettavaksi lintulavalla ja seurauksia on ollut.

      • Anonyymi

        Esim. ystävällinen taiteija sanoi minulle, että voin instagramissa nähdä hänen teoksiaan. Mainitsin, ettei minulla ole instagramia, kun se kaapattiin. Jäljitin kaapparin ja ilmiannoin, Ei auttanut. Kun pyysin uutta tiliä, sanottiin, ettei voida antaa uutta tiliä, kun minulla jo tili. Tämän ympärillä keskustelua.- Eilen huomasin, että Facebookini on kaapattu(?), käyttäjän nimi muutettu ja sillä uudella nimellä perustettu 3 uutta Facebuukia.Käyttäjän nimi on sama kuin kaapatussa Instagramissa.

        Että tällaista ihan tavallista digiaikana, Epätavallista on se, että kun keskellä Sammaliston suota juttelen toisen ihmisen kanssa (ei muita läsnä), kaikki voivat kuulla sen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esim. ystävällinen taiteija sanoi minulle, että voin instagramissa nähdä hänen teoksiaan. Mainitsin, ettei minulla ole instagramia, kun se kaapattiin. Jäljitin kaapparin ja ilmiannoin, Ei auttanut. Kun pyysin uutta tiliä, sanottiin, ettei voida antaa uutta tiliä, kun minulla jo tili. Tämän ympärillä keskustelua.- Eilen huomasin, että Facebookini on kaapattu(?), käyttäjän nimi muutettu ja sillä uudella nimellä perustettu 3 uutta Facebuukia.Käyttäjän nimi on sama kuin kaapatussa Instagramissa.

        Että tällaista ihan tavallista digiaikana, Epätavallista on se, että kun keskellä Sammaliston suota juttelen toisen ihmisen kanssa (ei muita läsnä), kaikki voivat kuulla sen.

        Ystävällisen voi laittaa lainausmerkkeihin. Teki työtä käskettyä.


    • Anonyymi

      Tänään sitten ollut söpötystä ja höpötystä kuunneltavana, Mitähn onkaan tapahtunut. Niin paljon, että vaikea uskoa todeksi. Mutta hengissä olen.

    • Anonyymi

      Vuosien aikana olen joutunut vetämään johtopäätöksen, että kaikki puhumani levitetään muiden kuultavaksi. Olen joutunut kuulemaan eli saanut palautteena omaa tekstiä. HALUAISIN TIETÄÄ, KUULLAANKO KESKUSTELUN TOISEN OSAPUOLEN PUHE.

    • Anonyymi

      Maailma on muuttunut tasa-arvoisemmaksi TI-porukoilla taviksiin verrattuna. Nykyisessä digimaailmassa tietojen kaappaamista tapahtuu niin paljon muillekin.

      Kun NWOnaamakirjassa tai muualla somessa esitellään joku uusi tekonologia kyttäämiseen ja tietojen kalasteluun, huokaan: taas on tullut tasa-arvoisempaa. Jos ei vielä, niin kohta tuota tehdään muillekin eikä vaan meille koe-eläimille.

      Että paras alistua siihen näkemykseen, että kaikki tiedetään, kaikkea voidaan seurata. Vertaan jo kotiani tutkimuslaboratorioon. E-häirintä tarvitsee tutkanäkemisen kohdistaakseen energioita. Automaattiset herätykset toimii ilmeisesti sykkeen tason mukaan. Jne. Ajatukset luetaan? Välillä oli jo pakko myöntää, sitten cyberin paljastuminen sekoitti tilannetta. JNe.

      Minua saa kohdella eritavoin kuin muita, joilla on henkilökohtainen reviiri ympärillään.

    • Anonyymi

      TÄMÄ, ETTÄ KAIKKI KUULLAAN, MITÄ PUHUN TAI PUHISEN YKSIN OLLESSANIKIN.

      On siitä ollut hupia. Ihmettelen, mitä tyhjäpäistä sakkia täällä oikein on, kun viitsivät kuunnella ja on niin hirveän hauskaa matkia kuulemaansa minulle.

      Tämän päiväisen huvinäytelmän nimi on MUMMO LUMESSA. Olin reisussa ja kävin eri paikoissa. Nyt opiksi ottaneena parkkeerasin auton niin, että selvisin pois ilman lumitöitä. Hangessa kahlaamista riitti.

      Lopuksi piti ajaan Uramonmäki ylös pohjoisesta etelään. Erään pihaanmenon kohdalla oli valkoinen paku poikittain tiellä. Nimenomaan OLI. Joku ukkeli diellä oli kolan kanssa, mutta kolaili mielestäni ihan muita paikkoja. Rupesin jo peruuttamaan, kun saikin yhtäkkiä autonsa käännettyä, vai saiko yläpuolella oleva lumiaura tekemään sen. - Peruuttelin ja käännyin tulin mutkan kautta "kotipihaan". Siellä oli äijiä nauraa hytkyttelemässä, varsinkin kun kerroin,että mäessä oli paku poikittain ja piti mutkan kautta. AI OLI VAIN HAHAHA, kun kolamieskin nauroi hytkyen, tuli mieleen tahallinen kiusakin. HAHAHA, ionpa täällä alkeelista sakkia.

      OLEN SUUNNITELLUT PYYTÄVÄNI KAUPUNGILTA PALKKION SIITÄ, ETTÄ JATKUVASTI TÄÄLLÄ NAURATAN IHMISIÄ JA OLEN HUVINA, KUN KAIKKI PUHUMISEN KUULLAAN.

    • Anonyymi

      Voisiko MODET poistaa ja estää tämän harhaisen ihmisen kirjoittelut tänne, järkyttävää luettavaa nämä. Suosittelen ennemmin lääkärissä käyntiä ja siirtymistä laitoshoitoon.

      Nämä ja uudet aloitukset täyttävät koko riksun keskustelupalstan.

      ko. ihminen on mielisairas ja pelkkä trollaaja.

      • Anonyymi

        Järkyttävää on se vaino, jonka kohteenaolen ollut ja olen. - Nyt olen kirjoittanut pikku jutuista. että mukana olleet voisivat tajuta.


      • Anonyymi

        olipa tyhmä kommentti- taisi paljastaa jotain liikaa...

        mielenkontrolli-joukkovainoa satanistien tekemänä on - ja Suomen tunnetuin vapaamuurarikin on Riihimäjeltä Iiro " kokoomuspaska-natsi " Viinanen !!

        Eikös myrkkyhoitajakin ollut Riihimäen vapaamuurarien hoitelema tyttönen, josta sitten jotenkin pakeni normaalin elämään sairaala-työhön?


    • Anonyymi

      Unohdit videokuvaajan.

      • Anonyymi

        En ole nähnyt yhtään itsestäni tehtyä videota. Lähinnä TI ovat yrittäneet videoida stalkkereita. Niitä videoita on kymmeniä tuhansia eikä niillä ole mitään todistusarvoa.


    • Anonyymi

      TÄMÄ "KAIKKI PUHEENI KUULLAAN" kiinnostaa minua, siksi olen mainninnut sen useamman kerran.

      Kunhan tässä toivun linturuokintareissustani, rupea lyhyesti kirjoittamaan sen historiaa ja perusteita, miksi joudun nyt näin ajattelemaan. Historia alkaa 2000 luvun lopusta.

      (nämä minulle e-pahoinpitelyllä aiheutetut hengitysvaikeudet pahenevat kylmässä ja nyt olin ulkona viimassa hyvän tovin.)

      • Anonyymi

        Historiaan kuuluvat puhelujeni kaappaamiset. Monilta ihmisiltä jouduin kuulemaan, mitä olin puhelimessa puhunut. Monien pohdintojen jälkeen, tulin siihen tulokseen, että puheluni on kaapattu ja pantu levitykseen. -Lopetin puhelimessa puhumisen.

        Ensimmäinen tarkempi viesti keskeytettiin. Toinen miestäni lyhyt jätettiin julkaisematta. Saa nähdä, miten tämän käy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Historiaan kuuluvat puhelujeni kaappaamiset. Monilta ihmisiltä jouduin kuulemaan, mitä olin puhelimessa puhunut. Monien pohdintojen jälkeen, tulin siihen tulokseen, että puheluni on kaapattu ja pantu levitykseen. -Lopetin puhelimessa puhumisen.

        Ensimmäinen tarkempi viesti keskeytettiin. Toinen miestäni lyhyt jätettiin julkaisematta. Saa nähdä, miten tämän käy.

        2010 luvun alussa käynnistin elämääni uudesta. Olin aktiivinen ja juttelin. Jouduin joukkohäirinnän kohteeksi, jonka nimityksen tiedä nyt: mobbing. Siihen kuului matkiminen: puhe ja muukin. Suuresti sen avulla minut saatiin lähes vaikenemaan. Tervehdin ihmisiä ja sanoin jotakin vaikka säästä. Kaikkia matkittiin monet kerrat. Ihmetystä herätti, että muut tiesivät, mitä olin sanonut lenkkipoilulla joillekin senioreille.

        Tällä palstalla ketjussa Riihimäki on paskapaikka -ketussa on jkv. tästä . Annan linkin vahempaan ketjuu, vaikka sitä ovatkin trollit sotkeneet:
        https://keskustelu.suomi.24.fi/t/16082715/matkiminen-eli-mimicry-luuluu-stalkkaukseen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        2010 luvun alussa käynnistin elämääni uudesta. Olin aktiivinen ja juttelin. Jouduin joukkohäirinnän kohteeksi, jonka nimityksen tiedä nyt: mobbing. Siihen kuului matkiminen: puhe ja muukin. Suuresti sen avulla minut saatiin lähes vaikenemaan. Tervehdin ihmisiä ja sanoin jotakin vaikka säästä. Kaikkia matkittiin monet kerrat. Ihmetystä herätti, että muut tiesivät, mitä olin sanonut lenkkipoilulla joillekin senioreille.

        Tällä palstalla ketjussa Riihimäki on paskapaikka -ketussa on jkv. tästä . Annan linkin vahempaan ketjuu, vaikka sitä ovatkin trollit sotkeneet:
        https://keskustelu.suomi.24.fi/t/16082715/matkiminen-eli-mimicry-luuluu-stalkkaukseen

        Kesä 2021 oli lämmin. Talon väkeä istuskeli oleskelupaikalla ja lapsilla oli siellä oma leikkipaikka. Ohi kulkiessani yritin joskus sanoa pari ystävällistä lausetta. Puhuminen oli minulle vaikeaa.

        Joskus myöhemmin,ehkä vasta tänä/viime syksynä aloin yht'äkkiä puhua. Keskustelin B-talon miehen kanssa. Hän yllättyi ja kiireesti yritti vaihtaa puheenaihetta johonkin yleisempään. Ja saada minut vaikenemaan. Tämä hänen kanssaan pari kolme kertaa ja jonkun muunkin kanssa. -Totesin sitten, että itselläni on se oletus, että kaikki puheeni kuullaan ja menevät levitykseen. Nyt on vaikuttanut siltä, että teilläkin on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kesä 2021 oli lämmin. Talon väkeä istuskeli oleskelupaikalla ja lapsilla oli siellä oma leikkipaikka. Ohi kulkiessani yritin joskus sanoa pari ystävällistä lausetta. Puhuminen oli minulle vaikeaa.

        Joskus myöhemmin,ehkä vasta tänä/viime syksynä aloin yht'äkkiä puhua. Keskustelin B-talon miehen kanssa. Hän yllättyi ja kiireesti yritti vaihtaa puheenaihetta johonkin yleisempään. Ja saada minut vaikenemaan. Tämä hänen kanssaan pari kolme kertaa ja jonkun muunkin kanssa. -Totesin sitten, että itselläni on se oletus, että kaikki puheeni kuullaan ja menevät levitykseen. Nyt on vaikuttanut siltä, että teilläkin on.

        Siis , että heillä on se käsitys minun puheistani, ei omistaan.

        Sitten jouduin B-talon miehen kanssa hankaluuksiin, voisi nimittää stalkkaukseksi. Itsepuolustuksen nimissä ja myös kokeeksi yksinäni puhuin ääneen. Nimeltä mainiten (suku-ja etunimi) kerroin, miten tämä on kohdellut minua. -Tämä tieto levisi. . Tuli palautetta.

        Että tässä ihmettelen, mitä tämä on ja MITEN NE TÄMÄN TEKEE.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        2010 luvun alussa käynnistin elämääni uudesta. Olin aktiivinen ja juttelin. Jouduin joukkohäirinnän kohteeksi, jonka nimityksen tiedä nyt: mobbing. Siihen kuului matkiminen: puhe ja muukin. Suuresti sen avulla minut saatiin lähes vaikenemaan. Tervehdin ihmisiä ja sanoin jotakin vaikka säästä. Kaikkia matkittiin monet kerrat. Ihmetystä herätti, että muut tiesivät, mitä olin sanonut lenkkipoilulla joillekin senioreille.

        Tällä palstalla ketjussa Riihimäki on paskapaikka -ketussa on jkv. tästä . Annan linkin vahempaan ketjuu, vaikka sitä ovatkin trollit sotkeneet:
        https://keskustelu.suomi.24.fi/t/16082715/matkiminen-eli-mimicry-luuluu-stalkkaukseen

        klikkasin, vastaus:sivustoon ei saada yhteyttä ---siis jos tällä palstalla klikkaa vai onko kokonaan poistettu

        Lopen palstalla luki: pilkkaaminen ja matkiminen ovat loppilaisten sosiaaliset taidot, pätee riksuunkin, vaikka täällä ovat pahemmatkin keinot käytössä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        klikkasin, vastaus:sivustoon ei saada yhteyttä ---siis jos tällä palstalla klikkaa vai onko kokonaan poistettu

        Lopen palstalla luki: pilkkaaminen ja matkiminen ovat loppilaisten sosiaaliset taidot, pätee riksuunkin, vaikka täällä ovat pahemmatkin keinot käytössä

        klikkasin Matkiminen eli mimicry kuuluu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        klikkasin Matkiminen eli mimicry kuuluu

        googlaa, niin linkki tulee näkyviin


    • Anonyymi

      Nykyään on paljon kaikenlaisia laitteita, jotka varsinaisen toimintansa lisäksi voivat tallentaa ääntä/kuvaa. Ihan nk. kännykästä alkaen. Kotona vaikka pölynimurissa voi olla vakoilutoiminta.
      Tallentavia valvontakameroita rupeaa olemaan joka paikassa. Tiskillä asioidessa työntekijä pitää kasvojaan alaviistoon ja kuiskailee, ettei tallennu.

      Kun olen TI, minusta kerätään näitä tietoja keinoiksi stalkkaukseen. Yksityisyyttä loukkaa se, että ovat saaneet lääkärinvastaanoton tallenteita. - Esim. B-talon mies ärhenteli minulle kaihileikkauksestani. Matki minua. Lääkäri oli sanonut, etten ilman kaihileikkausta saa ajokorttia. B-talon ukko matki eleitäni. Olin heilauttanut lantiotani ja vasenta kättäni ja huolettomasti sanonut: tehdään sitten se.

      Tai esim. olen joutunut asioimaan tiskeillä. Viimeksi minulle annettiin kynä ja paperia, voisin kirjoittaa siihen sotuni. "En huudata sinulla sitä täällä nk. muualla on tehty." - Tämä koskee muitakin kui TI porukkaa.

      Nyt minua kiinnostaa kaksi asiaa. Kun osuuteni toisen ihmisen kanssa puhumastani on levinnyt, onko sen toisen ihmisen puhe kuulunut myös, ei vain ole levitetty?

      SE PAHIN VAIHTOEHTO: onko minuun tungettu joku siru tai implantti, jonka kautta kaikki puhumani kuuluu jonnekin levityskeskukseen. Olisi stalkkereille helpompaa. ???????

    • Anonyymi

      Tänään aamupäivällä vuoroin kävin kaivamassa autoa hangessa ja sisälle lepäämään tultuani luin teille omistuskirjoitusta gang stalkingin kohteille. Olin sitten lopulta uupunut ja kiukkuinen lumitöistä, kerääntyneillä adrenaliineilla haukuin teidät. . Mietin, että onkohan levityskeskuksessa suljettu kanavani. En tiedä, mutta suun sulkivat minulta.

    • Anonyymi

      Viime vuosikymmenenä oli mielessä yhtä mittaa kysymys: "Mitä tää on ja miten ne tän tekee?" Somessa kun kyseli, sain vastauksia. -Nykyään ei saa.

    • Anonyymi

      KOKO SUOMI VAINOO - minkälaista on asua pikkukaupungissakin vainon kohteena.

      Pikkukaupunki mentaliteetti. Mitä se tuo vainon kohteelle. Olen yrittänyt kysellä, mikä on tavallista Riksussa, etten turhaa luule stalkkaukseksi sellaista, mitä tehdään muillekin. -Small town on tuttu käsite muuallakin.

      • Anonyymi

        v.2013 kun sain lääkkeet lopetettua, suunnittelin muuttoa muualle. Thaimaa, Turkki, Espanja.
        Kun yritin lähteä käymään Espanjassa, minut iskettiin kauheaan kuntoon. Ja siellähän oli talouskriisi.
        -Helsinki, siellä olisi anonymiteetti. Minulle oli jo silloin kerrottu, että siellä selviää vainottunakin. MUTTA RAHAT EIVÄT PIISANNEET. Sama juttu Tampereen suhteen. Että riksuun juutuin.

        Nykyään joukkovainot ovat usein e-häirintäpainotteisia. On Hesassakin vaikeaa selvitä.


    • Anonyymi

      Tänään ilmeni uutta tai vasta tänään sen huomasin. On ollut vähän huono päivä eri syistä ja kun matkimalla vittuiluakin oli, otin sen esille höpisemällä kotona. Ensin meni tavalliseen tapaan. Puhuin matalalla äänellä ja aina välillä meinasi ääni loppua.

      Tulin vähän haukkuneeksi ihmisiä, nimiä tai harrastuksen mainitsemalla. Ei mennytkään ääni, vaan rupesi kaikumaan kovana, melkein sattui korvissani. MITÄ TEHTIIN. -Sitten rupesin puhumaan e-häirinnästä. Ääni madaltui ja meni kähinäksi meinaten loppua.Että semmoinen säätö. - Kokeilin hetken haukkumista, heti alkoi kaikua kovana?

      • Anonyymi

        Minulla on syytä vetää johtopäätös, että nykyään kaikki puheeni, hiljainen höpötys kuullaan. Kotona on digivehkeitä sun muuta teknologiaa niin paljon, että niitä hyväksi käyttämällä jo puheen kuuluminen jotakin kautta jonnekin ja levitykseen hoituu. VUOSIEN PALAUTTEEN PERUSTEELLA ON PAKKO NÄIN AJATELLA.

        Senkin ymmärtää,että autosta kuuluu.

        Mutta kun vaikka metsälenkillä tai uimassa olle, jne. EN TIEDÄ KUULUUKO KAIKKI, mutta paljon kuitenkin.

        Mitähän lakia tämä rikkoo. -Nykyään tätä tapahtuu muillekin kuin joukkovainon kohteilla, että sikäli on mennyt tasa-arvoisempaan suuntaan.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2809
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      376
      2664
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      96
      2200
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      66
      1876
    5. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      71
      1838
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1783
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1774
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      143
      1708
    9. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1603
    10. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      6
      1482
    Aihe