LUVATTOMAT KOTIKÄYNNIT

Anonyymi

Minkälaisia kokemuksia sinulla on, Mitä niiden käyntien aikana on tehty?

85

1122

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onko sinulta varasstettutavaraa tai papereita?

      Minulta on.

      • Anonyymi

        Komerot, joissa hyllyt olivat aivan täysiä, on nykyään hyvin paljon tilaa, ihan tyhjääkin.


      • Anonyymi

        Täsmälleen noin olivat siirtäneet taulua että varmasti huomaisin ja kerran olivat hakeneet muovipussilla ainakin kahvia vastapäisen asunnon asukas oli tullut samaan aikaan käytävään ja näki. Talon asukkaat ei murtojälkiä lukon sarjoittaminen ei ole kuulema ongelma.


    • Anonyymi

      Onko sinulta varasstettutavaraa tai papereita?

      Minulta on.

    • Anonyymi

      Onko yksityisiä, henkilökohtaisia asiakirjoja tutkittu, "lainattu" ja palautettu?

      Minulta on ja niin, että varmasti huomasin.

    • Anonyymi

      Onko ruokiasi ja juomiasi myrkytetty?

      Minulla oli oikein paha kausi.

    • Anonyymi

      Onko sinua huumattu kotikäynnillä "asennetun" huumeen avulla?

      Minut on huumattu esim. panemalla huume hammasharjaan

    • Anonyymi

      Ovatko vaatteesi ja kenkäsi olleet kohteena? Onko niitä vaihdettu huonompiin, väärän kokoisiin, tärvelty?

      Minulla on vaihdettu yksi harmaa yöpaituli. Omassani oli hempeä kukka etupuolella. Vaihdettu oli liian suuri, virttynyt ja rinnuksessa irvistävä naisen naama.

    • Anonyymi

      Onko kissaasi, koiraasi tai muuta lemmikkieläintä vahingoitettu?

      • Anonyymi

        Pystykorva vaihtui rottweileriin. Ihmettlen yhä kuinka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pystykorva vaihtui rottweileriin. Ihmettlen yhä kuinka.

        Tunnen TI:n , jonka koiraa on vahingoitettu useita kertoja, kun ollut yksin kotona. Koiran ja omistajan kärsimyksen lisäksi on kertynyt eläinlääkärimaksuja. Nehän ovat isoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnen TI:n , jonka koiraa on vahingoitettu useita kertoja, kun ollut yksin kotona. Koiran ja omistajan kärsimyksen lisäksi on kertynyt eläinlääkärimaksuja. Nehän ovat isoja.

        TI tuntee toisen TI:n. Ihme on tapahtunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pystykorva vaihtui rottweileriin. Ihmettlen yhä kuinka.

        tarkoitettu halventavaksi vitsiksi, mutta niinkin on käynyt, että koira vaihdettu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        TI tuntee toisen TI:n. Ihme on tapahtunut.

        Halventamista,


    • Anonyymi

      Olen kokenut kaikkia samoja kuin aikaisemmatkin vastaajat.
      Luvattomat kotikäynnit loppuivat, kun asennutin Verisuren oikeustieteellisen autonomian palauttamiseksi.

      • Anonyymi

        Väittäisinpä tätä mainokseksi-

        Jos eivät pääse kotiin fyysisesti käymään, hoitavat asiat muuten, Esim. huoltomiesten käyntejä alkaa tulla. Erilaisia sähkövikoja, Tarkastuksia. Pitää tarkistaa patterit, Sun muuta käyntiä.

        Myrkytykseltä ei voi välttyä kodin ulkopuolellakaan,

        Jne-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väittäisinpä tätä mainokseksi-

        Jos eivät pääse kotiin fyysisesti käymään, hoitavat asiat muuten, Esim. huoltomiesten käyntejä alkaa tulla. Erilaisia sähkövikoja, Tarkastuksia. Pitää tarkistaa patterit, Sun muuta käyntiä.

        Myrkytykseltä ei voi välttyä kodin ulkopuolellakaan,

        Jne-

        Kaikki ehdottamasi kuuluvat kiinteistöhuollolle/vuokranantajalle asumismuodosta riippuen. Miten ulkopuolinen aiheuttaa esim. sähkövian kameravalvonnassa 24/7 ilman hälytyslaitteen reagoimista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki ehdottamasi kuuluvat kiinteistöhuollolle/vuokranantajalle asumismuodosta riippuen. Miten ulkopuolinen aiheuttaa esim. sähkövian kameravalvonnassa 24/7 ilman hälytyslaitteen reagoimista?

        Et todellakaan tunne asiaa, kun tuollaisia kyselet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väittäisinpä tätä mainokseksi-

        Jos eivät pääse kotiin fyysisesti käymään, hoitavat asiat muuten, Esim. huoltomiesten käyntejä alkaa tulla. Erilaisia sähkövikoja, Tarkastuksia. Pitää tarkistaa patterit, Sun muuta käyntiä.

        Myrkytykseltä ei voi välttyä kodin ulkopuolellakaan,

        Jne-

        Tekosyyt asuntoon pääsemiseksi ovat merkki siitä etteivät voi ohittaa hälyjärjestelmää. Voit kieltää käynnit ilman läsnäoloasi.

        Hälyjärjestelmä toimii myös sähkökatkon aikana. Kannattaakin suunnitella varajärjestelmät samalla periaatteella.


    • Anonyymi

      Meille ei-vainotuillekin ihmisille käy seuraavia asioita:

      -Tavaroita häviää, joskus löytyvät ja joskus ei. Ihmisellä voi olla kymmeniä tuhansia esineitä jos joka nuppineula lasketaan erikseen, on lähes mahdotonta muistaa niitä kaikkia.
      -Kaupungissa näkee poliiseja ja hälytysajoneuvoja ja parkkipateja. Poliiseilla on vakio partioreittinsä. Lähistöllä asuu ihmisiä joilla on säännölliset työajat ja elämäntavat joten heidän autonsa näkee usein. Suomessa ihmiset ostavat useimmiten mustan, valkoisen tai harmaansävyisen auton ja usein vielä samaa suosikkimallia kuin naapurilla, ja autojen maahantuojat puolestaan ostavat niitä tehtailta laivalasteittain ja rekisteröivät kerralla joten rekisteritunnukset voivat olla monessa autossa yhtä numeroa/kirjainta lukuunottamatta samoja, joten jos ette kirjoita "vainoavien" autojen rekisterinumeroja ylös, mistä voitte edes tietää että se aina ulos mennessänne ohi ajava harmaa Skoda on sama?
      -Seinänaapureiksi sattuu metelöiviä öykkäreitä, osa ihmisistä nyt vain on sellaisia.


      Mistä erotatte tällaiset ihan tavalliseen elämään kuuluvat asiat järjestelmällisestä vainosta?

      • Anonyymi

        Älä ota kaikkea tänne kirjoitettua todesta :) Hauskaa pitää olla!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä ota kaikkea tänne kirjoitettua todesta :) Hauskaa pitää olla!

        On ihan hyvä kysymys: miten erotatte ihan tavalliseen elämään kuuluvat asiat järjestelmällisestä vainosta.

        Yksi vastaus on, että stalkkerit haluavat uhrin tietävän, että on heidän vainostaan kyse. Pitävät huolen, että väkisinkin tajuaa.

        Elektroninen häirintä on oma juttunsa. Monet eivät tiedä sellaisesta mitään silloin, kun joutuvat kohteeksi. Minulle kerrottiin 2015 , että olen gs.vainon kohde ja tajusin jotakin elektronisesta häirinnästäkin. Minulta kysyttiin, olinko paljonkin ravannut lääkäreiden vastaanotoilla kummallisten oireiden takia, Osasin vastata, että olin. Nytkin vielä, kun tietoni ovat lisääntyneet elektroniikasta, huomaan, että vuosia sitten se ja sekin oli e-häirinnän vaikutuksia.

        Salaakin tehdään, esim. pikku hiljaa tapahtuva raskasmetallien syöttäminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On ihan hyvä kysymys: miten erotatte ihan tavalliseen elämään kuuluvat asiat järjestelmällisestä vainosta.

        Yksi vastaus on, että stalkkerit haluavat uhrin tietävän, että on heidän vainostaan kyse. Pitävät huolen, että väkisinkin tajuaa.

        Elektroninen häirintä on oma juttunsa. Monet eivät tiedä sellaisesta mitään silloin, kun joutuvat kohteeksi. Minulle kerrottiin 2015 , että olen gs.vainon kohde ja tajusin jotakin elektronisesta häirinnästäkin. Minulta kysyttiin, olinko paljonkin ravannut lääkäreiden vastaanotoilla kummallisten oireiden takia, Osasin vastata, että olin. Nytkin vielä, kun tietoni ovat lisääntyneet elektroniikasta, huomaan, että vuosia sitten se ja sekin oli e-häirinnän vaikutuksia.

        Salaakin tehdään, esim. pikku hiljaa tapahtuva raskasmetallien syöttäminen.

        Siis v.2015 muut vainotut saivat kontatkin minuun ja kertoivat. Jo vuosia muut olivat havainneet minun olevan gs-vainon kohde. Minulla oli niin salaiset yhteystiedot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä ota kaikkea tänne kirjoitettua todesta :) Hauskaa pitää olla!

        Stalkkaaminen tapahtuu maapalolla tavallisen elämän keskellä, ei toisella planeetalla.. On unohduksia, virheen tekemisiä, huonotuuria ym. ja on STALKKAAMISTA.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On ihan hyvä kysymys: miten erotatte ihan tavalliseen elämään kuuluvat asiat järjestelmällisestä vainosta.

        Yksi vastaus on, että stalkkerit haluavat uhrin tietävän, että on heidän vainostaan kyse. Pitävät huolen, että väkisinkin tajuaa.

        Elektroninen häirintä on oma juttunsa. Monet eivät tiedä sellaisesta mitään silloin, kun joutuvat kohteeksi. Minulle kerrottiin 2015 , että olen gs.vainon kohde ja tajusin jotakin elektronisesta häirinnästäkin. Minulta kysyttiin, olinko paljonkin ravannut lääkäreiden vastaanotoilla kummallisten oireiden takia, Osasin vastata, että olin. Nytkin vielä, kun tietoni ovat lisääntyneet elektroniikasta, huomaan, että vuosia sitten se ja sekin oli e-häirinnän vaikutuksia.

        Salaakin tehdään, esim. pikku hiljaa tapahtuva raskasmetallien syöttäminen.

        radioaaltoihin reagoivan materiaalin pakkosyöttö/salasyöttö
        kukaan ympärilläsi ei huomaa mitään, koska heiltä puuttuu elimistöstään reagoivat ainesosat


    • Etäyhteys ykköstietokoneeseen, paikanpäällä asennettu, sataportin oikosulkeminen kakkoskoneeseen, radioaktiivista säteilyä emittoivan materiaalin levittäminen kotiini, radiotaajuksilla toimivan valvontakameran asettaminen työpisteeseeni kotona ... kämppä säteilee vieläkin.
      Repikää siitä, kytät.

      • Anonyymi

        Miten pääsisi tällaisen toiminnan kohteeksi?

        Olen kiinnostunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten pääsisi tällaisen toiminnan kohteeksi?

        Olen kiinnostunut.

        Kuinka on terveytesi laita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka on terveytesi laita?

        Olen sen verran terve etten esitä samaa kysymystä jokaisessa ketjussa.

        Entäs itse?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen sen verran terve etten esitä samaa kysymystä jokaisessa ketjussa.

        Entäs itse?

        Jos haluat päästä koston kohteeksi, ehkä ihan vainon avulla. ASTU JONKUN TARPEEKSI VAIKUTUSVALTAISEN NARSISTIN LIIKAVARPAALLE.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos haluat päästä koston kohteeksi, ehkä ihan vainon avulla. ASTU JONKUN TARPEEKSI VAIKUTUSVALTAISEN NARSISTIN LIIKAVARPAALLE.

        Tarkoitit varmaan "pakkomielteisen sosiopaatin"...


    • Anonyymi

      Kuinka on terveytesi laita?

    • Anonyymi

      Luvattomat kotikännit aiheuttaa harhoja.

    • Anonyymi

      Ei ole todellista. Puppua ja pää kannattaisi tutkituttaa.

    • Anonyymi

      Muualla päin maailmaa uutisoidaan jo ( totta vai disinfoa?) miten poliisit voi tulla väkisin kotiin. Tyhjentää huushollin ja vie aaukkaan jonnekin turvaan-

      • Anonyymi

        Mulla on kotikäynneillä vaihdettu potilasasiakirjoja. Tätä nykyä mulla on yhdestä käynnistä kahdet eri asiakirjat. Eivät tienneet kutsumattomat vieraat, että otan asiakirjoista aina kopiot ja lähetän toiseen paikkaan myös säilytykseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on kotikäynneillä vaihdettu potilasasiakirjoja. Tätä nykyä mulla on yhdestä käynnistä kahdet eri asiakirjat. Eivät tienneet kutsumattomat vieraat, että otan asiakirjoista aina kopiot ja lähetän toiseen paikkaan myös säilytykseen.

        Nin sitä pitää, hienoa, sanoo konkari!!


    • Anonyymi

      Dr.Katherine Hortonin affadativ-luettelosta suomennan kohdasta Kotiin murtautuminen(Affidativ on lähes 90-sivuinen luettelo stalkkauksista. Koottu avuksi oikeudenkäyntejä varten)
      Joudun kirjoittamaan pätkissä, että saan varemmin lähetettyä,

      MURTAUTUMINEN ILMAN OMAISUUDEN VAHINGOITTAMISTA JA SEN KERA

      8.1 murtautuminen vain häirinnän aiheuttamiseksi
      8.2 murtautuminen jättäen sinne vieraita objekteja
      8.3 nurtautuminen jättäen kuolleita eläimiä
      8.4 murtautuminen varastaen jotakin
      8.5 murtautuminen vandalismin ja sabotaasin kera
      8.6 varastetaan/vaihdetaan/vaurioitetaan vaatteita tai kenkiä
      8.7 murtautuminen asennuksia muuttaen
      8.8 murtautuminen lemmikkieläimiä vahingoittaen
      jatkuu

      • Anonyymi

        8.9 murtaudutaan autotalliin tai autoihin
        8.10 vahingoitetaan/muutellaan/sabotoidaan piha-aluetta
        8.11 kaivetaan tunnelia tai kaivauksia talon alle
        8.12 tunkeudutaan muihin henkiläkohtaisiin /yksityisiin paikkoihin
        8.13 etäkonytrolloidaan lämmitystä väärinkäytön/kidutuksen takia
        8.14 etäkontrolloidaan valaistusta/sähköä/vettä
        8.15 lavasatetaan/piilotetaan rikostodisteita

        jatkuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        8.9 murtaudutaan autotalliin tai autoihin
        8.10 vahingoitetaan/muutellaan/sabotoidaan piha-aluetta
        8.11 kaivetaan tunnelia tai kaivauksia talon alle
        8.12 tunkeudutaan muihin henkiläkohtaisiin /yksityisiin paikkoihin
        8.13 etäkonytrolloidaan lämmitystä väärinkäytön/kidutuksen takia
        8.14 etäkontrolloidaan valaistusta/sähköä/vettä
        8.15 lavasatetaan/piilotetaan rikostodisteita

        jatkuu

        HAITANTEKOA IHMISILLE

        8.16 melukampanjoita kadulla stressin aiheuttamiseksi
        8.17 univajetta melun tai häirinnänn takia
        8.18 kotiin murtautuminen pelottelun/ haitateon aiheuttamiseksi
        8.19 kohdistettua sabotaasia ihmisyen kiusaksi
        8.20 huoneistoon johdetaan haitallisia kaasuja/hajuja
        8.21 huoneistoon johdetaan tajuntaa alentavia kaasuja
        8.22 asukas kokee, ettei pysty muistamaan jotakin ajanjaksoa kotona
        8..23 herää epätavallisen myöhään ilman syytä
        8.24 levitellään/voidellaan paikkoja myrkyllä tai taudinaiheuttajilla
        8.25 implanting/maiming during housebreaking,
        8.26 fyysiset hyökkäykset ja vammojen aiheuttaminen murtatumisen aikana
        8.27 raiskaaminen murron aikana


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        8.9 murtaudutaan autotalliin tai autoihin
        8.10 vahingoitetaan/muutellaan/sabotoidaan piha-aluetta
        8.11 kaivetaan tunnelia tai kaivauksia talon alle
        8.12 tunkeudutaan muihin henkiläkohtaisiin /yksityisiin paikkoihin
        8.13 etäkonytrolloidaan lämmitystä väärinkäytön/kidutuksen takia
        8.14 etäkontrolloidaan valaistusta/sähköä/vettä
        8.15 lavasatetaan/piilotetaan rikostodisteita

        jatkuu

        HAITANTEKOA IHMISILLE

        8.16 melukampanjoita kadulla stressin aiheuttamiseksi
        8.17 univajetta melun tai häirinnänn takia
        8.18 kotiin murtautuminen pelottelun/ haitateon aiheuttamiseksi
        8.19 kohdistettua sabotaasia ihmisyen kiusaksi
        8.20 huoneistoon johdetaan haitallisia kaasuja/hajuja
        8.21 huoneistoon johdetaan tajuntaa alentavia kaasuja
        8.22 asukas kokee, ettei pysty muistamaan jotakin ajanjaksoa kotona
        8..23 herää epätavallisen myöhään ilman syytä
        8.24 levitellään/voidellaan paikkoja myrkyllä tai taudinaiheuttajilla
        8.25 implanting/maiming during housebreaking,
        8.26 fyysiset hyökkäykset ja vammojen aiheuttaminen murtatumisen aikana
        8.27 raiskaaminen murron aikana


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        HAITANTEKOA IHMISILLE

        8.16 melukampanjoita kadulla stressin aiheuttamiseksi
        8.17 univajetta melun tai häirinnänn takia
        8.18 kotiin murtautuminen pelottelun/ haitateon aiheuttamiseksi
        8.19 kohdistettua sabotaasia ihmisyen kiusaksi
        8.20 huoneistoon johdetaan haitallisia kaasuja/hajuja
        8.21 huoneistoon johdetaan tajuntaa alentavia kaasuja
        8.22 asukas kokee, ettei pysty muistamaan jotakin ajanjaksoa kotona
        8..23 herää epätavallisen myöhään ilman syytä
        8.24 levitellään/voidellaan paikkoja myrkyllä tai taudinaiheuttajilla
        8.25 implanting/maiming during housebreaking,
        8.26 fyysiset hyökkäykset ja vammojen aiheuttaminen murtatumisen aikana
        8.27 raiskaaminen murron aikana

        Kaikkea tätä Suomessakin on tapahtunut luultavasti. Monta kohtaa voisin ruksata, mutta kaikkea minulle tehtyä ei tässä ole.


    • Anonyymi

      Jotkut kohdat voivat tuntua uskomattömille. Tutustin peacepinkissä TI_hin. jolle kotikäynnit ovat pääasiallinen keino.
      Kun hän ostaa pakon edessä uuden takin, se rikotaan, tahritaan tai tilalle tuodaan samannäköinen, mutta väärän kokoinen, jne, Joutuu pesemään, korjaamaan tai taas ostamaan uuden. Sama muiden vaatteiden kohdalla, varsinkin jalkineiden.

      Kun hän ostaa uuden laitteen, se rikotaan tai vaihdetaan vanhaan rikkinäiseen.

      Hänen kotiinsa johdetaan noita haitallisia kaasuja ja hajuja, Joutuu nukkumaan ikkunat auki.
      Sähkökatkaisimia vaurioitetaan. Kylpyhuoneen kaakelien saumoja kaivetaan, pois, jne, jne.
      Tätä on jatkunut vuosia. Stalkkereilla täytyy olla rahaa ja keino saada vanhaa ja rikkinäistä-
      Muutakin stalkkausta tehdään,

      Vuranomaisiin on turha ottaa yhteyttä.

      • Anonyymi

        Hei sinä eräs nimerkki, joja totesit, että mielisairaus voi selittää asia. niin kerropa minkä niminen tauti voisi selittää edellisen-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei sinä eräs nimerkki, joja totesit, että mielisairaus voi selittää asia. niin kerropa minkä niminen tauti voisi selittää edellisen-

        Missään ei ole todistettu että mitään mainittuja asioita on oikeasti tapahtunut, mielisairas ainoastaan kokee näin tapahtuneen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missään ei ole todistettu että mitään mainittuja asioita on oikeasti tapahtunut, mielisairas ainoastaan kokee näin tapahtuneen.

        Tämä ei ole oikeudenkäynti. Ei täällä todisteita esitetä.

        Mutta esim. koira, jota on vahingoitettu niin, että eläinlääkärikin sen toteaa ja määrää hoidon. Ja kortilla maksetaan ja tiliotteessakin näkyy, että eläinlääkärille mennyt.

        Aika mainioita harhoja, jotka vielä toistuvatkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä ei ole oikeudenkäynti. Ei täällä todisteita esitetä.

        Mutta esim. koira, jota on vahingoitettu niin, että eläinlääkärikin sen toteaa ja määrää hoidon. Ja kortilla maksetaan ja tiliotteessakin näkyy, että eläinlääkärille mennyt.

        Aika mainioita harhoja, jotka vielä toistuvatkin.

        Nämä oululaisen TI:n vaatteiden turmelemiset, väärän kokoisiin vaihtamiset, Tämä ihminen on säilyttänyt todisteina nämä lukuisat vaatteet. Kuka tahansa terveenä pidetty voi ne nähdä-

        Tietenkin voi väittää, että on niin hullu, että on itse koko homman-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä ei ole oikeudenkäynti. Ei täällä todisteita esitetä.

        Mutta esim. koira, jota on vahingoitettu niin, että eläinlääkärikin sen toteaa ja määrää hoidon. Ja kortilla maksetaan ja tiliotteessakin näkyy, että eläinlääkärille mennyt.

        Aika mainioita harhoja, jotka vielä toistuvatkin.

        Ehkä seuraavalla kerralla muistat ettet potki koiraasi niin se ei vahingoitu?

        Eläinrääkkääjät ansaitsee kuoleman.

        Minäkin osaan kirjoittaa että vainoaja heitti päähäni lasimaljakon; siruiksi meni ja tikkejä on päässä kuusi sataa.

        Ei se silti ole totta.

        Huomaatko? Helppoa on kirjoitella mitä sattuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä seuraavalla kerralla muistat ettet potki koiraasi niin se ei vahingoitu?

        Eläinrääkkääjät ansaitsee kuoleman.

        Minäkin osaan kirjoittaa että vainoaja heitti päähäni lasimaljakon; siruiksi meni ja tikkejä on päässä kuusi sataa.

        Ei se silti ole totta.

        Huomaatko? Helppoa on kirjoitella mitä sattuu.

        Onpas logiikkaa. Kun sinä suollat, mitä tahansa paskaa, se todistaa, ettei gang stalkingia ole olemassa,

        suomi24 ei ole luotettava tiedon llähde , se on tosi.

        netissä on infoa ja disinfoa

        On luoettaviakin lähteitä, joista TI:t hakevat tietoa ja vertaistukeakin. suomi24:ssä on se hankaluus, ettei täällä juurikaan saa esittää linkkejä. Tietäisin kyllä hyviä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpas logiikkaa. Kun sinä suollat, mitä tahansa paskaa, se todistaa, ettei gang stalkingia ole olemassa,

        suomi24 ei ole luotettava tiedon llähde , se on tosi.

        netissä on infoa ja disinfoa

        On luoettaviakin lähteitä, joista TI:t hakevat tietoa ja vertaistukeakin. suomi24:ssä on se hankaluus, ettei täällä juurikaan saa esittää linkkejä. Tietäisin kyllä hyviä.

        Dr. Horton linkkejä saattoi aikasemmin, edellisen omistajan aikana esittää.

        Hän on sveitsiläinen korkeasti oppinut, eri alojen tutkintoja suorittanut. Oli Englannissa, kun kiinnostui psykopaateista johtajina. Pian tämän jälkeen, kun olipalaamassa Sveitsiin, joutui automatkan aikana pahojen e-hyökkäysten kohteeksi Yritettiin aiheuttaa onnettomuus.

        Tämän jälkeen pahat e-hyökkäykset jatkuivat kotonakin armeijan toimesta.

        Kokosi työryhmän, joka alkoi kerätä tietoa joukkovainoista. Tavoitteena oli joukkokanne.Sitä varten hän teki affadavit-kokoelman, josta tuo ylempänä oleva listas luvattomistsa kotikäynneistä on.

        Kannattaa käydä peacepinkissä lukemassa, ei tarvitse olla jäsen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Dr. Horton linkkejä saattoi aikasemmin, edellisen omistajan aikana esittää.

        Hän on sveitsiläinen korkeasti oppinut, eri alojen tutkintoja suorittanut. Oli Englannissa, kun kiinnostui psykopaateista johtajina. Pian tämän jälkeen, kun olipalaamassa Sveitsiin, joutui automatkan aikana pahojen e-hyökkäysten kohteeksi Yritettiin aiheuttaa onnettomuus.

        Tämän jälkeen pahat e-hyökkäykset jatkuivat kotonakin armeijan toimesta.

        Kokosi työryhmän, joka alkoi kerätä tietoa joukkovainoista. Tavoitteena oli joukkokanne.Sitä varten hän teki affadavit-kokoelman, josta tuo ylempänä oleva listas luvattomistsa kotikäynneistä on.

        Kannattaa käydä peacepinkissä lukemassa, ei tarvitse olla jäsen.

        Täällä on ketju nimeltä : Minkälaisesta ketjusta olisi hyötyä. Siellä on Hortonista jonkin verran.


    • Anonyymi

      kohta 8.4 murtautuminen ( tai minun kohdalla luvattomalla avaimella tunkeututuminen) niin, että varastetaan. On totisesti varastettu. Minulta köyhältäkin on löytynyt.

    • Tämä on hauska keskusteluketju josta en toki kaikkea lukenut.
      Onnittelut kuitenkin aloittajalle onnistuneesta aiheen valinnasta.

      Ainakin Texasissa on täysin luvallista ampua kotiin tunkeutuja. Siksi siellä ei mokomaa tapahdukaan. Samoin katuryöstöt ovat minimaalisia koska siellä on jokaisella aseenkanto- oikeus. Sitä saa kantaa vaikka vyökotelossa.

      Suurin osa USA:n negroista elää myymällä huumeita ja ryöstelemällä toisiaan sekä valkoisia vanhuksia.
      Texasissa niin ei tapahdu eikä siellä montaa negroa olekaan loisimassa.

    • Anonyymi

      Tämä ei ole hauska keskustelu. Luvattomat kotikäynnit kuuluvat gang stalkingin perusstalkkauksiin.

    • Olen toiminut rakennusalalla ja usein yritykseni työntekijöille annettiin yleisavaimet jos ja kun asuntoihin meno oli välttämätöntä huolimatta siitä oliko asukas kotona tai ei.
      Näihin törmättiin esim. vesivahinkotapauksissa.

      Eräs rva oli soittanut isännöitsijätoimistoon ja ilmoitti että asunnossaan oli käyty aiheettomasti. Tämän oli huomannut siitä että eteisen pöydälle jättämänsä Kirkko- ja Kaupunki lehti oli eri paikassa kuin hän oli sen jättänyt.

      Jouduin tästä keskustelemaan isännöitsijän kanssa.

      • Anonyymi

        Aj. 15.-27.6.2020 isännöitsijä tai vuokranantaja oli käynyt kusemassa vessan lattialle pytyn viereen, ja kusi oli kuivunut siihen jättäen keltaisen "kuivalammikon". Olin juuri desinfioinut saman kohdan 14.6.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aj. 15.-27.6.2020 isännöitsijä tai vuokranantaja oli käynyt kusemassa vessan lattialle pytyn viereen, ja kusi oli kuivunut siihen jättäen keltaisen "kuivalammikon". Olin juuri desinfioinut saman kohdan 14.6.

        Muttet huomannut samaa lusikkalaatikossa?

        :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muttet huomannut samaa lusikkalaatikossa?

        :D

        Lusikkalaatikossa he samaiset ovat tehneet sitä jo useampia kertoja kaikissa osoitteissa, joten en maininnut sitä äsken.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lusikkalaatikossa he samaiset ovat tehneet sitä jo useampia kertoja kaikissa osoitteissa, joten en maininnut sitä äsken.

        Entäs murot?

        Kuivasin ne uunissa jotenka et huomaa että kastuivat välissä.

        Maistuiko?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäs murot?

        Kuivasin ne uunissa jotenka et huomaa että kastuivat välissä.

        Maistuiko?

        Minulla ei ole vaivauduttu tällaiseen huumoriin. Kyllä on muroihin tai muuhun pantu myrkkyä. Tai johonkin muuhun, jossa tarkka annostus on mahdollinen ja että mitään todisteita ei jää.


    • Anonyymi

      Minulla on eteisessä musta jätesäkki jota täyttelen pienemmillä roskapusseilla. Jos se näyttää olevan yli puolillaan, niin olisi mukavaa jos kotirauhanrikkoja veisi säkin roskakatokseen roskalaatikkoon kun poistuu asunnosta. Kiitos.

      • Anonyymi

        Tämän voisi olla kirjoittanut TI, jolla on vielä hirtehishuumoria tallella.


    • Anonyymi

      jees, muistelenpa tässä hieman noin 6 vuoden takaisia juttuja, asuin tuolloin aika syrjäseudulla, asunnolla kävi jotain ulkopuolisia monia kertoja, ensin hävisi iso nippu cd-levyjä, sitten vaatteita vietiin sekä vaihdettiin samankaltaisiin, pian hävisi henk.koht. papereitakin ym ym.. isoin vaihdokas oli konttorituoli.. ja yks päivä tullessani kämpille totesin että sortseissani tuoksahti jonkun vieraan hemmon pallihiki.. että tällasta näin ensialkuun..

      • Anonyymi

        Tämä voisi olla ihan mahdollistakin stalkkausta. Ihan kivaa kohteelle.


    • Anonyymi

      Minulla vanha hirsinen talo, pieniä miehiä, aivan pikkuruisia ukkoja ryömii hirsien raoista taloni, olen yrittänyt tilkitä hirsien välejä mutta jostain ne aina kaivautuu läpi.
      Epäilen että nämä pikkuruiset ukot asentavat päähäni jotain elektroniikkaa kun nukun, ihan kuin sinisen ja punaisen johtojen pätkiä löysin matolta eräs aamu, sängyn vierestä.

      • Anonyymi

        XDDD


    • Anonyymi

      Juu multa vaemo vaihdettu toiseen ,,enemman kaytettyyn,,mutta nuorenpaan,,so no complanes.

      • Anonyymi

        Olisiko tämä ihan vain halventamista. Piru.kun stalkkeria ottaa päähän, kun tämmöinen hauska ja tehokas stalkkausmuoto on paljastettu.


    • Anonyymi

      TÄMÄKIN KETJU ON TROLLIEN VALTAAMA.

      NEUVO:TI:T, ÄLKÄÄ TE KIRJOITTAKO TÄHÄN KETJUUN.

      • Anonyymi

        Olisiko tässä trolleilla tarkoituksena esittää uhria, mutta niin, että uhri vaikuttaa mielenvikaiselle.Ja että tavislukijat alkaisivat ajattella, että mielevikaisia ovat kaikki T-T_t


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisiko tässä trolleilla tarkoituksena esittää uhria, mutta niin, että uhri vaikuttaa mielenvikaiselle.Ja että tavislukijat alkaisivat ajattella, että mielevikaisia ovat kaikki T-T_t

        Mutta ihan mielellään voitte analysoida näitä trollien purkauksia,.


    • Anonyymi

      Talouspaperi on parasta.

    • Anonyymi

      Asuntooni on tunkeuduttu useita kertoja. Kerran oli parvekkeen ovi avattu. Sitten parvelkkeelle oli tuotu ylimääräinen esine. Monia kertoja ruokaan oli laitettu jotain ylimääräistä niin että sain niistä vatsaoireita. pari muistitikkua oli kadonnut mystisesti. Tiesin tarkkaan mihin olin ne jättänyt, eikä niitä ei löytynyt mistään. Toivoisin että tuo varas palauttaa ne takaisin vaikka postilaatikkoon. Asunnon lattiaan oli tullut ylimääräisiä rasvatahroja.

      • Anonyymi

        Tänne vaan lisää vainoharhaisia ajatuksia ja vääriä ajatuskuvitelmia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänne vaan lisää vainoharhaisia ajatuksia ja vääriä ajatuskuvitelmia!

        Mulla katosi kotini vara-avain eräiden ''ammattilaisten'' käyntien jälkeen.

        Sitten alkoi ihan perinteinen kaasuvalotus.
        Ulko-ovi oli auki kaupasta kotiin tullessani. Tavarat vaihtoivat paikkaa, katosivat määräajaksi palautuakseen jälleen eri paikkaan talossa.
        Osa tavaroista on edelleen 'hukassa' esim. hopealusikat.
        Asiakirjoissa oli tekstit vaihtuneet toisiksi. Jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla katosi kotini vara-avain eräiden ''ammattilaisten'' käyntien jälkeen.

        Sitten alkoi ihan perinteinen kaasuvalotus.
        Ulko-ovi oli auki kaupasta kotiin tullessani. Tavarat vaihtoivat paikkaa, katosivat määräajaksi palautuakseen jälleen eri paikkaan talossa.
        Osa tavaroista on edelleen 'hukassa' esim. hopealusikat.
        Asiakirjoissa oli tekstit vaihtuneet toisiksi. Jne.

        Tällaiset kotikäynnit ovat tuttuja minullekin


    • Anonyymi

      Olen kirjoitellut paikkakunnan palstalle vainostani, mm. kotikäynneistä Keväällä, kun olin ekaa kertaa lähdössä uimaan, en löytänyt uikkareitani. Kirjoitin pastalle stalkkereille kysymyksen, missä ovat. Kun kerran tuntevat säilytystilanikin paremmin kuin itse, niin kertokoon,
      Pian viestin kirjoittamisen jälkeen katsoin sieltä, missä olivat. Kirjoitin: löysin jo. Tiesivät varmaan senkin,

    • Anonyymi

      Joku oli leiponu pullaa ja siivonnu

      • Anonyymi

        Oliko äiti käynyt salaa.


    • Anonyymi

      Nyt kun ollut tenttejä ja pääsykokeita etänä, suoritettu kotona netin välityksellä, on sitten käytetty vilpin estämiseen kameravalvontaa.


      Siitä on nyt noussut kohu. On ollut kotirauhan ja yksityisyyden jne. rikkomista. Laitonta.

      Voihan jessus, kun ei ole mitään verrattuna TI: kotirauhan ja yksityisyyden rikkomiseen ja kyttäämiseen. 24/ 7 videovalvonta on ihan tavallista.

    • Anonyymi

      just. taidetaan käydä ja ihan klassiseen tapaan siirrellä tavaroita - että olisi nk. muistipulmia mummulla - ei ole sellaisia

      huvittuneenä olen seuraillut

    • Anonyymi

      tosiaan, trollit ovat pilanneet tämän ketjun

      • Anonyymi

        Trollit ovat aloittaneet tämän ketjun. Minä aikanaan aloitin tämän nimisen ketjun. Siitä tuli pitkä. Loppupuolelle kirjoitin aika tarkkaan, mitä kiusaa naapurit kävivät tekemässä vieressäni olevassa komerossa. Tuli lähtö. Kun paljastan täällä asuvan stalkkaajan , tulee lähtä vuokra-asunnosta, on tullut omastakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Trollit ovat aloittaneet tämän ketjun. Minä aikanaan aloitin tämän nimisen ketjun. Siitä tuli pitkä. Loppupuolelle kirjoitin aika tarkkaan, mitä kiusaa naapurit kävivät tekemässä vieressäni olevassa komerossa. Tuli lähtö. Kun paljastan täällä asuvan stalkkaajan , tulee lähtä vuokra-asunnosta, on tullut omastakin.

        Siis näille stalkkereille tuli lähtö, ei minulle.


    • Anonyymi

      Oveen kannattaa laittaa turvalukko, vuokra-asunnossakin sen saa tehdä jos omistaja antaa luvan; ja jos ei anna niin kannattaa etsiä seuraava vuokra-asunto.

      Kamerat, joita voi nykyisin piilottaa vaikka mihin, on myös hyvä keino varmistaa onko himassa käyty vai ei.

      On myös menetelmiä, esim. glitter-kynsilakka ja valokuvaus puhelimella, millä pystyy sinetöimään asioita niin että jos niihin kajotaan sen huomaa.

      Ruuvin kantaan kun sipaisee glitter lakkaa ja ottaa siitä kuvan niin ei ole sellaista taikuria tässä maailmassa joka sen ruuvin avaa ja vaihtaa lakkauksen toiseen täsmälleen samannäköiseen. Kuvatessa kannattaa huomioida että valaistus on täsmälleen sama kuin vertaillessa, muuten se voi näyttää erilaiselta.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1900
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1509
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1288
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1275
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1200
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      270
      1009
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      962
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      925
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      109
      881
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      47
      733
    Aihe