Rahastaa, osaava putkimies tekee työn KKV kirjoittaa oman laskun, ja putkimies toisen työstään.
Mitä tekee KKV rakentamisessa?
2
133
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä KKV:llä eli KiinteistönKakkaVastaavalla on olellinen ja tärkeä osa putkitöissä. Hän koekakkaa kaikki pöntöt läpi ja varmistaa ja ottaa vastuun siitä, että kaikki tortut varmasti uppoaa pönttöön. Se on kovaa työtä, kun miettii, että yhdessä talossa voi olla 100 asuntoa ja osassa asuntoja parikin pönttöä ja ne on kaikki kakattava läpi. Siinä ei riitä yksi kakkaus per päivä, kun ei tarkastustyö saa kuukausien mittaiseksi venyä.
KVV-vastaavan tarpeellisuudesta voikin taas sitten olla montaa mieltä, mutta yleensä vastuu maksaa.- Anonyymi
Juuri näin. Toinen nimitys Kiinteistön KakkaVastaavalle on Käy Kakalla Vaan, eli KKV sekin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848485
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264598- 504158
- 553654
- 513156
- 502920
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292066