Raja_jussi
1 kuukausi sitten
@Marko Hirsiaho Mieluummin nousen hirteen kuin lomittajaksi,talenttia pitäis löytyä sen verran muihinkin töihin.
4
Ohoo ooooo
8
287
Vastaukset
- Anonyymi
Siinäpä periaate....
- Anonyymi
Mut,entäs kun,muita töitä ei löydy........
- Anonyymi
Töitä tekijälle löytyy aina.
- Anonyymi
Eipä kaikkia,edes huolita lomittajaksi,pitää olla useampi tutkinto,ennen kuin, "pääsee" lomittajaksi,vuosituhannen vaihteen jälkeen tuli,joku tutkinto villitys ja alettiin laittaa,vuosia töissä olleita suorittamaan tutkintoa,työn ohella.
Yksi kaveri sanoi,epäonnistuneen teoria kokeen jälkeen,kurssin vetäjällle että,kyllä hän hommia löytää,eikä suostunut uusimaan koetta. Tämä ei miellyttänyt kurssin vetäjää. - Anonyymi
Olen lomittajana ja mulla metsurin tutkinto.Ei ole vielä tarvinnut...
- Anonyymi
Lomittajana menee itsetunto.pitää ajella huonolla autolla ettei tule sanomista!Viljelijät kadehtivat.
- Anonyymi
Mitenkä on linja pitänyt?
- Anonyymi
Ei se nyt niin kamalan hyvin ole pitänyt mutta olen oikeassa ja jatkan kirjoittelua.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2174510
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.283120Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m1062355Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek341994- 1861718
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut341685Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131383Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2211276Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs61259- 391242