Tein sen, mitä jokainen palstalainen haluaa tehdä...

Anonyymi

Tunnustin rakkauteni..
Takaisin ei tullut mitään, jopa historiamme ottaen huomioon hän ei koe että olisin edes vastaamisen arvoinen.
Kiitos palsta on aikani tullut poistua. 😔

46

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sellaista se on... Tiedän tunteen.

• Niin, joskus se tunteiden tunnustaminen tuntuu olevankin juuri se pahin virhe. Toinen muuttuu etääntyväksi tai mykistyy kokonaan, ehkä sulkee kokonaan pois elämästään kuin roskan roskikseen.

Silläpä sillä en pidäkkään enää automaattisesti hyvänä kertoa tunteista ellei toinen ole itse ensin se joka tunteita vuodattaa.

• Ja siis ainahan ei tunteille tarvitse saadakkaan vastakaikua. On tilanteita ettei ole järkevääkään ryhtyä mihinkään tunteiluun, eikä aina vaan ole mitään tunteita antaa vastineeksi. Minusta sekin on ok, mutta se miten ihmiset alkaa käyttäytymään ihmistä kohtaan joka heille on kertonut tunteistaan, niin siihen toivoisi enemmän harkintaa ja hienotunteisuutta.

Ettei käännetä veistä haavassa tai törppöillä toista kohtaan juuri noin, ettei mitään sanota. Ollaan vaan kusisukassa.

Ja kun ne tunteet aikanaan asettuu, niin onko sula mahdottomuus olla edes kaveri? Vai onko se ihminen taakka kaverinakin, kun sillä joskus oli tunteita sua kohtaan?

• Anonyymi

Niin. Ei ketään voi pakottaa tuntemaan, tiedän tuon varsin hyvin. Saan iskuyrityksia harvase päivä, vaan kun ei kinosta niin ei kinosta.

• Bätääs kirjoitti:

Ja siis ainahan ei tunteille tarvitse saadakkaan vastakaikua. On tilanteita ettei ole järkevääkään ryhtyä mihinkään tunteiluun, eikä aina vaan ole mitään tunteita antaa vastineeksi. Minusta sekin on ok, mutta se miten ihmiset alkaa käyttäytymään ihmistä kohtaan joka heille on kertonut tunteistaan, niin siihen toivoisi enemmän harkintaa ja hienotunteisuutta.

Ettei käännetä veistä haavassa tai törppöillä toista kohtaan juuri noin, ettei mitään sanota. Ollaan vaan kusisukassa.

Ja kun ne tunteet aikanaan asettuu, niin onko sula mahdottomuus olla edes kaveri? Vai onko se ihminen taakka kaverinakin, kun sillä joskus oli tunteita sua kohtaan?

Itse veikkaan, että ihminen joka on susta oikeesti välittänyt, välittää kaverinakin enemmän kun ne joille oot vaan yks korvattavissa oleva hyypiö. Joku vaan työpaikalta tai tuttavapiiristä joka on muka kaveri somessa tms.

Mutta aina täytyy kunnioittaa toista, jos hän ei halua lähelleen, niin ei halua. Ei väkisin.

Myöhemmin on vaan enää vaikea löytää enää toimivaa yhteyttä, kun välit pätkitään poikki vaikka mieli tekiskin vielä välejä luoda. Jokin särkyy, kun tulee olo tylyydestä.

• Anonyymi
        Bätääs kirjoitti:

Itse veikkaan, että ihminen joka on susta oikeesti välittänyt, välittää kaverinakin enemmän kun ne joille oot vaan yks korvattavissa oleva hyypiö. Joku vaan työpaikalta tai tuttavapiiristä joka on muka kaveri somessa tms.

Mutta aina täytyy kunnioittaa toista, jos hän ei halua lähelleen, niin ei halua. Ei väkisin.

Myöhemmin on vaan enää vaikea löytää enää toimivaa yhteyttä, kun välit pätkitään poikki vaikka mieli tekiskin vielä välejä luoda. Jokin särkyy, kun tulee olo tylyydestä.

Juu ei ole mitään "kaverikamaa", ei ikinä.

• Anonyymi kirjoitti:

Niin. Ei ketään voi pakottaa tuntemaan, tiedän tuon varsin hyvin. Saan iskuyrityksia harvase päivä, vaan kun ei kinosta niin ei kinosta.

Jeps.

• Anonyymi kirjoitti:

Juu ei ole mitään "kaverikamaa", ei ikinä.

Jollain voi olla, jollain ei enää millään. Loukkaa liikaa toisen käytös tai sydän särkyy, niin ettei voi olla tekemisissä.

• Anonyymi
        Bätääs kirjoitti:

Jollain voi olla, jollain ei enää millään. Loukkaa liikaa toisen käytös tai sydän särkyy, niin ettei voi olla tekemisissä.

Olen lähes jokaisen exän kanssa kaveri, ei ole tunteita tai himoa enää.. Hänen kanssaan en siihen pystyisi, olisin aukomassa päätä jokaiselle naiselle joka häntä lähestyisi...Eli tapauskohtaista.

• Anonyymi kirjoitti:

Olen lähes jokaisen exän kanssa kaveri, ei ole tunteita tai himoa enää.. Hänen kanssaan en siihen pystyisi, olisin aukomassa päätä jokaiselle naiselle joka häntä lähestyisi...Eli tapauskohtaista.

Juu, ymmärrän. Itse taas voisin olla kaverikin sen jälkeen, kun tunteet on asettuneet realistisiin asetuksiin. Mutta sekin vaatisi molemmilta tarvetta ylläpitää kaverisuhdetta ja jos sellaista tarvetta ei ole, niin se on sitten kaikki vaan loppu ja hyvästi.

• Anonyymi
        Bätääs kirjoitti:

Juu, ymmärrän. Itse taas voisin olla kaverikin sen jälkeen, kun tunteet on asettuneet realistisiin asetuksiin. Mutta sekin vaatisi molemmilta tarvetta ylläpitää kaverisuhdetta ja jos sellaista tarvetta ei ole, niin se on sitten kaikki vaan loppu ja hyvästi.

Mutta eihän ne nyt ikinä asetu jos oikeasti rakastaa, ei ikinä.

• Anonyymi kirjoitti:

Mutta eihän ne nyt ikinä asetu jos oikeasti rakastaa, ei ikinä.

Rakastaminen onkin toinen juttu, kun ihastuminen. Mutta kyllä rakkauttakin on erilaista. Ja kun miettii ihmisiä joita on rakastanut, niin kyllä vaan exienkin kohdalla on tunteet muuttuneet rakkaudesta muuksi.

Eri asia, jos et pysty hillitsemään himoasi tai paloasi, silloin ei ole toivoakaan olla vaan kaveri.

• Anonyymi
        Bätääs kirjoitti:

Rakastaminen onkin toinen juttu, kun ihastuminen. Mutta kyllä rakkauttakin on erilaista. Ja kun miettii ihmisiä joita on rakastanut, niin kyllä vaan exienkin kohdalla on tunteet muuttuneet rakkaudesta muuksi.

Eri asia, jos et pysty hillitsemään himoasi tai paloasi, silloin ei ole toivoakaan olla vaan kaveri.

En pysty hillitsemään. Eikä kyllä hänkään, se on varma.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En pystykkään, heräsin äskettäin, mieleeni tulit heti kun heräsin, sanoin hyvää yötä sulle viimeksi, rakkauteni olen sulle tunnustanut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En pystykkään, heräsin äskettäin, mieleeni tulit heti kun heräsin, sanoin hyvää yötä sulle viimeksi, rakkauteni olen sulle tunnustanut.

Ohi kiitäen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ohi kiitäen.

Yöllä yhden-puoli kahden aikoihin lähetin viimeisen kommentin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yöllä yhden-puoli kahden aikoihin lähetin viimeisen kommentin.

Ja menin sen jälkeen nukkumaanm ja palasin takaisin tänne.

• Anonyymi kirjoitti:

No silloin ei platoninen kaveruus onnistu. Itellä kyllä onnistuu, kunhan saan sen poltteen kuriin tai sammumaan, niin että pidän ihmisestä mutten enää romantisoi ihmistä ja tunnetta.

Toki se vaara on, että kaverina tuleekin läheiseksi ja jos toinen alkaakin lämmetä mulle, niin saattaa syttyä uudestaan roihuun. Mutta jos toinen pystyy pitää pintansa ja ei koe tunteita mua kohtaan, kuin vain hyvää kaveruutta niin kyllä mä itseni kuriin saan. Se vaan vaatii oman aikansa, että saan sen aisoihin, mutta kun saan sen aisoihin se pysyy aisoissa, jos toinen ei ala lämpiämään ja näyttämään tunteita.

• Bätääs kirjoitti:

No silloin ei platoninen kaveruus onnistu. Itellä kyllä onnistuu, kunhan saan sen poltteen kuriin tai sammumaan, niin että pidän ihmisestä mutten enää romantisoi ihmistä ja tunnetta.

Toki se vaara on, että kaverina tuleekin läheiseksi ja jos toinen alkaakin lämmetä mulle, niin saattaa syttyä uudestaan roihuun. Mutta jos toinen pystyy pitää pintansa ja ei koe tunteita mua kohtaan, kuin vain hyvää kaveruutta niin kyllä mä itseni kuriin saan. Se vaan vaatii oman aikansa, että saan sen aisoihin, mutta kun saan sen aisoihin se pysyy aisoissa, jos toinen ei ala lämpiämään ja näyttämään tunteita.

Ja muutenkin, voi olla että ne romantisoidut tunteet sokaiseekin ja kun oikeesti tuntee toisen, niin ei olekkaan niin tyyppiä rakastuttava. Vaikka muuten mahtavan mukava ja kiva oliskin.

Pitkälti sitä itse ruokkii nälkäänsä romantisoiden.

• Bätääs kirjoitti:

Ja muutenkin, voi olla että ne romantisoidut tunteet sokaiseekin ja kun oikeesti tuntee toisen, niin ei olekkaan niin tyyppiä rakastuttava. Vaikka muuten mahtavan mukava ja kiva oliskin.

Pitkälti sitä itse ruokkii nälkäänsä romantisoiden.

Mutta siinä kuumotuksessa ja poltteessa, himossakin kellä niin on on vaikee nähdä toista vaan kaverina. Se on selvää.

• Anonyymi
        Bätääs kirjoitti:

Jos jos jos, ja jos jos.

• Anonyymi kirjoitti:

Jos jos jos, ja jos jos.

Vain yksi jos riittää. :)

• Anonyymi

Täälläkö odotit vastausta?

• Anonyymi

En. Kunhan halusin johonkin purkaa kun en muualle enää kehtaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En. Kunhan halusin johonkin purkaa kun en muualle enää kehtaa.

En pysty lukemaan rakkausjuttuja lehdestä

• Anonyymi

Wät ääss.

• Anonyymi

Olet fiksu.

• Anonyymi

Rakkaus on moniulotteista, pitäisi erota ensin

• Anonyymi

Omasta mielestäni. Ensin pitää kysyä mitä ihmiselle
      Kuuluu ja elämän tilanne ja kysyä voidaanko nähdä. Ennen kuin mitään tunteita tunnustaa. Tunteet tulee tunnustaa aina kasvotusten. Viestit voivat jäädä saamatta ja joku voi niitä jopa säikähtää. Vähän sama asia kuin erotessa sekin pitää hoitaa aina kasvotusten. Jos jotain rakastat niin kyllä sinun pitää silloin myös kohdata ja kertoa hänet varsinkin jos teillä yhteinen historia.

• Anonyymi

Lisää vielä silloin ei jää mitään epäselväksi. Ei jää mitään jossiteltavaa.

• Anonyymi

Ole aikaa kysellä. Joko rakastetaan tai ei, ja nähdään sitten. Looginen etenemä.......

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ole aikaa kysellä. Joko rakastetaan tai ei, ja nähdään sitten. Looginen etenemä.......

Enemmän siinä nyt menee aikaa hukkaan kun lähetelee viestejä johon ei vastata niin kuin ap. Jos olisi kasvotusten puhunut niin aika omituinen ihminen saa olla jos ei mitään vastaa. Toki voi vaikkapa tyylikkäästi lähteä juoksemaan karkuun ja mennä piiloon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja on se nyt aika epäromanttista . Pelkkä viesti jossa lukee rakastan sinua . Mistä sen tietää jos ei ole yhdessä onko edes laittanut oikealle henkilölle. Myöhemmin tuleekin viesti sori väärä henkilö.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja on se nyt aika epäromanttista . Pelkkä viesti jossa lukee rakastan sinua . Mistä sen tietää jos ei ole yhdessä onko edes laittanut oikealle henkilölle. Myöhemmin tuleekin viesti sori väärä henkilö.

Sama se, meni jo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama se, meni jo.

No sitten uutta etsimään. Maailma ihmisiä täynnä. Älä hukkaan aikaa enää siihen joka ei rakasta sinua kun voit löytää sen joka rakastaa. Varmasti on olemassa ihmisiä jotka osaavat vastata viesteihin .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No sitten uutta etsimään. Maailma ihmisiä täynnä. Älä hukkaan aikaa enää siihen joka ei rakasta sinua kun voit löytää sen joka rakastaa. Varmasti on olemassa ihmisiä jotka osaavat vastata viesteihin .

Ei sinun tarvitse minua siellä holhota. Lässyttää itsestäänselvyyksiä. Eikä tarvitse vastata mitään että "No halusin vaan neuvoa"... Et halua, haluat vaan päteä sanoilla ilman todellista sisältöä. Get over it muru.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sinun tarvitse minua siellä holhota. Lässyttää itsestäänselvyyksiä. Eikä tarvitse vastata mitään että "No halusin vaan neuvoa"... Et halua, haluat vaan päteä sanoilla ilman todellista sisältöä. Get over it muru.

Turhaan mulle avaudut. En ole se henkilö joka ei sinulle vastannut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja jos on vittumai* en luonne niin yksin olo hyvä vaihtoehto myös. Ihan vinkkinä vaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja jos on vittumai* en luonne niin yksin olo hyvä vaihtoehto myös. Ihan vinkkinä vaan.

Ei jotenkin jaksa edes provoutua, jees jes.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerrotko mitä tällä viestillä odotat? Että ihmiset kauhistelee kuinka kauhea hän on kun ei vastannut. Me emme tiedä mitään teidän tilanteesta. Et tiedä miksi ei vastannut. Kukaan muu ei tiedä kun hän. Mikään mitä joku muu sanoo ei auta ja poista sitä tuskaasi . Se että ärsyynnyt minulle kertoo vaan omasta olostasi. Se on perse*stä kun ei vastata ja sattuu. Tiedän kyllä. Mutta jos nyt vaikka ajattelee aikaa ennen kännyköitä ihmisten oli pakko nähdä tai soittaa hoitaakseen tuollaiset asiat. Jos yöllä puhelimen tulee joku rakkauden tunnustus. Kuinka moni ei pitäisi sitä känniviestinä. Toki voit kysyä viestillä miksi ei vastannut tai soittaa . Jos ei edelleenkään vastaa. Niin et voi sille mitään. Jospa hänellä on joku muu jo . Niin itselleni kävi näin toisen kanssa se seliti aika paljon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Provoilla kuitenkin jaksat pätijöiden kustannuksella, palstatarinoita luova mies, jolle ihmiset vastailee silloin kun joku ulkopuolinen vastailee kuin jollekin oman kieroutuman ym kuplasen kautta luodulle henkilölle. Vakiokuvio.

• Anonyymi

En haluaisi nostatella toiveita mutta oletko täysin varma viestisi perille menosta ?

• Anonyymi

Kyllä se perille meni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se perille meni.

Lukukuittaus ja varmasti oikea numero?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lukukuittaus ja varmasti oikea numero?

On oikea numero, joka on ollut mulla monta vuotta.

• Anonyymi

Oi, oi, olipa epäkohteliasta, jos sai viestin ja ei vastannut. Aina sähköiset viestit eivät mene myöskään perille. Sekin on hyvä huomioida. Jos sai viestin, tunnisti sinut, eikä silti vastannut, on sinulle tarkoitettu joku muu. Voimia!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      66
      3255
    2. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      27
      2313
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      68
      1869
    4. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      28
      1795
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      16
      1421
    6. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1381
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1276
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      28
      1271
    9. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      63
      1187
    10. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1187
    Aihe