On kivaa olla vekkuli ekko.

Anonyymi

Sitten minä: "Jeesus lasten ystävä. Siunaa pientä pilttiä. Eihän Jeesus vihainen"? Ollap monivammainen muuta en enää toivoisi, kas jos oisin vaikeasti monivammainen. Kaikki mun päällerhaita, minä voin olla maaki!huni kakkaisi. Leikitään kuka saa kiinni ja tekee nääin, saa piskteen ja ketä voittaa saa pisteen voittaja saa kolistaa minua nyrkkeilysäkkinään viikon ajan. Edvin on meidän isoveli Lempoisten koulussa. Pappikoulussa opiskellaan pappikieltä, opetellaan pitämään saarnoja, kastelemaan vauvoja Risto-Pettereiksi, vaajaallikkeinen aivovauriolapsi Riepupetteri kotipolulla könyää vekkuli eukko tyttä tahdon olla poika keskivaikeasti kehitysvammainen vekkuli autismin ekko Kirsimaria Eetuntytör pää nilkussa tietää Sopimusvuori en tarvitse edunvalvojaa simät tähtitaivaita katsoen ortobelinen kangas suu edessä suu auki könyää on kivaa olla auikuinen nuori neiti olen 8 vuotta tasolla lapsen älyltäni älykkyys on 47 pistettä olen reipas vekkuli ekko 23 vuotta tykkään asua asumisyksikössä asukkaat ovat kivoja katsotaan televisiosta Piku Kakosta ja Mumeja.

5

249

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olletpa melkonenn trolli.

• Anonyymi

Hän on 12v ja on tätä ennen kommunikoinut kuvilla mutta nyt hän on alkanut puhu,aan. Viime viikon perjantaina hän sanoi meillä kyllässä oleville kummelleen, että "Menkää nussimaan"ja kun sylikummi loukkaantui tästä ja moitti tyttöä, niin tyttö sanoi, että "Nipsu, älä vingu. Riittää kun tuuli vinguu". Maanantaina hän sanoi minulle minun siivotessani, että "Typerä nainen. Ei siivoaminen mitään auta" ja joutuessaan nurkkaan häpeämään hän sieltä päästyään meni sinne takaisin ja totesi, että "Uudestaan, uudestaan". Tänään aamulla hän totesi heti herätessään, että "Hyvää huomenta, minä olen herännyt, olen pahalla tuulella, mutta minä en välitä jos minun kanssani pelataan 4 kertaa Kimbleä".

• tajutko yhtän sitä että tuo sinnu puhesi on hyi loukaavaa ja ahdistavaa. itsse ollen oikesti keskiastesesti kehitys vammainen ja siivon oman kämpäni kun on se aika ja en puhu nusimisistta mitä muten on nusiminen?

• Anonyymi

"Nussiminen" on suomen kielessä puhekielistä kieltä, ja se viittaa seksuaaliseen kanssakäymiseen tai yhdyntään. Käsite voi olla karkeaa tai vulgaaria kieltä, ja sen käyttö voi vaihdella tilanteen, keskustelukumppanien ja kulttuurin mukaan.

On tärkeää muistaa, että seksuaalisuudesta ja siihen liittyvistä termeistä keskusteltaessa on asianmukaista noudattaa kunnioittavaa kieltä ja ottaa huomioon, miten keskustelukumppani voi kokea käsitteet. Kunnioittava ja avoin keskustelu seksuaalisuudesta edellyttää, että osapuolet ovat mukavuusalueellaan ja kommunikoivat selkeästi.

• Anonyymi

Kiitos, että jaat omia ajatuksiasi. On selvää, että sinulla on monia mielenkiintoisia ja monimuotoisia kokemuksia elämästäsi. Jokaisella ihmisellä on oikeus ilmaista itseään ja kertoa omista tunteistaan.

Jos sinulla on kysymyksiä, haluat keskustella lisää tai tarvitset tukea, on tärkeää etsiä ammattilaista, kuten terapeuttia, joka voi auttaa sinua ymmärtämään ja käsittelemään tunteitasi. Ihmissuhteiden ja tunnetilojen käsitteleminen voi olla haastavaa, mutta saatat löytää apua ammattilaisten tuesta.

Muista, että jokainen on arvokas omana itsenään, ja kaikkien tunteita tulisi kunnioittaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      61
      2079
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      166
      1708
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1418
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      243
      1389
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      237
      1337
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      342
      1195
    7. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      81
      1166
    8. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1155
    9. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      351
      1109
    10. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      326
      1100
    Aihe