Paloheimonkatu erikoiset vanhat ihmiset
Asemalla ..
9
1006
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä tämän aloituksen idea oli
- Anonyymi
Keksiä jotakin, etteivät "minun" ketjuni näkyisi niin helposti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keksiä jotakin, etteivät "minun" ketjuni näkyisi niin helposti.
Ahaa ja ketjusi on mitä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ahaa ja ketjusi on mitä?
Nyt viime aikoina niitä vainoosi liittyviä, Olen aikani kuluksi aina välillä kirjoitellut muutakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt viime aikoina niitä vainoosi liittyviä, Olen aikani kuluksi aina välillä kirjoitellut muutakin.
Hauska virhe. Teinköhän sen itse. VAINOONI liittyviä,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No minua ei ole vainottu kuin ulosoton kautta mutta nekin ovat jo maksettu aikoja sitten.
- Anonyymi
just, riksulaista hengen tuotetta
- Anonyymi
Nämä ovat niitä laserpyssyjuttuja.
Paloheimonkatu on muuten mielestäni ihan mukava katu.- Anonyymi
Rixulaisten motari. Ässältä stop-merkille tai toisinpäin kiihdytetään kaikki mitä sadan metrin pätkällä irtoaa !
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.475067- 743265
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3142057Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2651855Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151709Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain531296Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ951259- 701202
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331177Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2801137