Ei prkl! Lohtaja edetään 80 ja 90 lukua. Oppikoulu käyty jopa 70 luvulla.
Lohtajalla elää 85 luvun ihmisiä
18
62
Vastaukset
- Anonyymi
Nauruun kuolet näiden puheista. Sanoja ymmärtää, mutta ei asiasisältöä.
- Anonyymi
Tuo kirjoittaja on joku helvetin vesipää. Ei mitään järkeä jutussa. Ei ihme että Suomessa on asiat päin helvettiä kun tuollaisia vesipäitä elätetään.
- Anonyymi
80 luvun nuori aikuinen 2022 luvulla saa suun hymyilemään.
- Anonyymi
Näitä saat nähdä Kajaanissa vielä 2040 luvulla, jos kohtalosi ei päästä pois Kajaanista.
- Anonyymi
Aloittaja polonen ei päässyt edes oppikouluun kun ei pisteet riittäny!
- Anonyymi
Ja reputti pääsykokeen ynnälaskukokeessa. Nyt on niin polleeta poikaa Lentiiran metsässä.
Olet PSYKOOSISSA..Kirjoita oikein sana edetään eli eletään.
- Anonyymi
Onko Lohtaja vielä Kajaanissa olemassa? Asunut toisella puolella kaupunkia 18 vuotta. 16 vuotta sitten käyty Lohtajalla.
- Anonyymi
Lohtaja on epävirallisesti olemassa. Lohtajaa ei rahoiteta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lohtaja on epävirallisesti olemassa. Lohtajaa ei rahoiteta.
Talvella lumet käydään auraamassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Talvella lumet käydään auraamassa.
Valtion rahoituksen sopimuksen voimassa olo päättyy, eikä uutta sopimusta ole vahvistettu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valtion rahoituksen sopimuksen voimassa olo päättyy, eikä uutta sopimusta ole vahvistettu.
Keskusta ei saa tarpeeksi suurta kannatusta eduskunnassa puhumattakaan hallituksessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keskusta ei saa tarpeeksi suurta kannatusta eduskunnassa puhumattakaan hallituksessa.
Jos nuoret äännestävät, raha on pois kasvukeskuksissa. Nuoret muuttavan kasvukeskuksiin. Äännestä EI ja saat opiskelurahan kasvukeskuksissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos nuoret äännestävät, raha on pois kasvukeskuksissa. Nuoret muuttavan kasvukeskuksiin. Äännestä EI ja saat opiskelurahan kasvukeskuksissa.
Keskusta on neljäntenä. Putoaa vielä kuudenneksi.
- Anonyymi
Oli sitä kyllä pikkusen meininkie -96 lohtajalla... huh huh...
- Anonyymi
Meininkie? Olitko ensimmäistä kertaa Suomussalmen ulkopuolella käymässä?
- Anonyymi
Varma perspilua!!
- Anonyymi
Junkjunk!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2181481- 961296
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan41138Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle171126Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9948Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86920Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.66885- 32860
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest38806Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii54805