Kun naisella on hysteria, eikä se saa huutonsa laantumaan ja käy sen lisäkseen päälle, niin miehellä olisi täysi oikeus löydä naista niin, että huuto sammuu ja väkivalta loppuu.
Kun nainen huutaa, niin kyllä miehellä olisi oikeus sammuttaa sellainen
9
361
Vastaukset
- Anonyymi
Mutta kohtauksen jälkeen, miehen ei pidä kutsua poliisi itse, mutta jäädä hoitamaan nainen siihen tilanteeseen.
Kun nainen alkaa heräämään ja osoittaa väkivallan merkkejä, niin miehen olisi hyvä hoitaa nainen rauhalliseen muotoon takaisin. - Anonyymi
Ei naisella ole mitään lain antamaa sukupuolisuojaa. Eli väkivaltaista naista voi kohdella täsmälleen samoin kuin väkivaltaista miestä. Huutava nainen on sama kuin mies, joka käy tinnuksiin ja uhkaa väkivallalla. Älä usko tässä poliisia vaan lakia.
- Anonyymi
Taidat olla muslimi kun naista lyöt
- Anonyymi
Muslimit rakastaa väkivaltaa en panis
- Anonyymi
…sitten soitti poliisi, hallitus kokoontui ja nyt mummo laskeutui varoitushiljaisuuteen.
- Anonyymi
Otsikon nainen on muuttunut mummoksi ja vallitsee varoitushiljaisuus.
Ilmeisesti joku binauraalisuuskeissi on kyseessä.- Anonyymi
Ketjusta on poistettu sääntöjenvastainen viesti joten ei ihme jos sinulla kilisee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketjusta on poistettu sääntöjenvastainen viesti joten ei ihme jos sinulla kilisee.
Täällä väkivalta palstalla ei saa kertoa että 80v mummo latelee miesnaapurilleen HAISTAVITTUA alvariinsa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä väkivalta palstalla ei saa kertoa että 80v mummo latelee miesnaapurilleen HAISTAVITTUA alvariinsa.
Hyvinhän tuo kertominen onnistui.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk722463Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna911586Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.641365Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll711349- 1291255
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1541132- 1431106
Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j881049- 701038
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur741007