Sateinen päivä köllötellä sohvalla ja katsoa luonto-ohjelmia 🌿☔🦁
Voitasiin mies tämäkin
31
96
Vastaukset
- Anonyymi
Se ois kivaa. Laita viestiä voin tuoda kahvipaketin tullessani 🙂
- Anonyymi
Niihän me on tehtykin
- Anonyymi
Joo on tapahtunut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo on tapahtunut
Milloin viimeksi?
- Anonyymi
Kyllä laita Sini viestiä 😊
- Anonyymi
Lusikassa köllötellä😉
- Anonyymi
Tunge se lusikkas jonnekin
- Anonyymi
Tai vaikka sitten tehdä niinkuin luonto-ohjelmissa välillä näytetään ×)
- Anonyymi
Jotenkin että tiikeri tappaa ja syö antiloopin, kiitti ei.
Siellähän köllöttelette miehesi kanssa. Ei kuulu minulle.
- Anonyymi
Kuorrutetturuskee rinkula Hei, onks sulla ristallipallo?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuorrutetturuskee rinkula Hei, onks sulla ristallipallo?
Taitaapi olla.
Anonyymi kirjoitti:
Kuorrutetturuskee rinkula Hei, onks sulla ristallipallo?
En tarvitse sellaista. Tiedän asioita ilmankin.
- Anonyymi
PalstaPrinssi kirjoitti:
En tarvitse sellaista. Tiedän asioita ilmankin.
Sorry, minäkin tiedän susta aika paljon!
- Anonyymi
PalstaPrinssi kirjoitti:
En tarvitse sellaista. Tiedän asioita ilmankin.
En tietenkään aliarvio tietämyksesitasoa tiedät yksinkertaisesti vain kaiken.
Anonyymi kirjoitti:
Sorry, minäkin tiedän susta aika paljon!
Arvaan kyllä sen... Minäkin tiedän nyt tarpeeksi.
- Anonyymi
PalstaPrinssi kirjoitti:
Arvaan kyllä sen... Minäkin tiedän nyt tarpeeksi.
Sinulla on ollut aina yksi hel..tin ongelma
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla on ollut aina yksi hel..tin ongelma
Niin on, myönnetään.
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla on ollut aina yksi hel..tin ongelma
No mitähän tuolla tarkoitat?
- Anonyymi
PalstaPrinssi kirjoitti:
Arvaan kyllä sen... Minäkin tiedän nyt tarpeeksi.
Sormisuussa järjestelmä tekee asiasta loppullisen päätöksen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sorry, minäkin tiedän susta aika paljon!
Tunnetko miehen hyvinkin?
- Anonyymi
Mies on hukassa osapuolten humalaisia lausuntoja-teema lauantai.
Mies on maasta, apina puusta, apina olikin se sukupuolineutraali, miten korkealla puussa oppi puhumaan otteensa herposi ja tipahti, juurikin niin...
T.nainen on yks pyllynreikänsä kippo, että joka naiselle lajiprofiili, ja lajiprofiili.....
Rauhallista illanjatkoa, turvallista.
https://m.youtube.com/watch?v=wkwAqG7KTns- Anonyymi
Tietääkseni en ole hukassa, ja en ole humalassa, istun sängyllä tällä hetkellä ja tuijottelen purkamattomia laatikoita.
- Anonyymi
Sadepäivänä on paras sää ulkoiluun!
- Anonyymi
Niin onkin, Tulen siihen ulos.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin onkin, Tulen siihen ulos.
Ulkona on ulkona kaikkialla kun ei olla sisällä. Vaikkapa kun on listimässä ryysyjä Ukrainan maaperällä kun ryysy hyökkäsi Ukrainaan, rintamilla ollaan usein ulkoilmassa.
Ryysylä kivikaudelle!!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ulkona on ulkona kaikkialla kun ei olla sisällä. Vaikkapa kun on listimässä ryysyjä Ukrainan maaperällä kun ryysy hyökkäsi Ukrainaan, rintamilla ollaan usein ulkoilmassa.
Ryysylä kivikaudelle!!!Ulos voin tulla, jos vain näet mut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin onkin, Tulen siihen ulos.
Et oo Sini niin mene mihkä meet 😊
- Anonyymi
Olet koska vain tervetullut luokseni köllöttelemään.
- Anonyymi
Se olisi kyllä unelma.
- Anonyymi
Herleviä en syö.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89894- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19736- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282692- 109626
- 32593
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511