hyvä et asia tuli selväksi. Hän pitää naisella sinisistä hiuksista
en kelvannut hänelle. hän tykkää sininistä hiuksista
19
692
Vastaukset
- Anonyymi
Makuasioita.
- Anonyymi
juu ite en tykkää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
juu ite en tykkää.
Hyvä kai?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä kai?
juu hyvä et tuli selväksi jo alussa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
juu hyvä et tuli selväksi jo alussa
Nice.
- Anonyymi
Se on tämä intersektionaalisten twitter-feministien trendiväri tällä hetkellä.
- Anonyymi
En usko, että kaikki ovat kuiteskaan feministejä.
- Anonyymi
Eli joku jätti sinut ja nyt seurustee siniseksi värjänneen kanssa, ja suhteenne kaatui mielestäsi siihen.
- Anonyymi
Tämä! Damn, mikään ei ole niin turn off kuin katkera nainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä! Damn, mikään ei ole niin turn off kuin katkera nainen.
Ei, en todellakaan ole katkera.
Ihan sama vaikka olen turn off.
Haluan et hän on onnellinen eikä hän jättänyt mua. Mutta ymmärrän et hän ei voisi pitää minusta koska hän pitää naisista jotka on rohkeita ja pitää myös sinisistä hiuksista.
- Anonyymi
Te muijat ette tajua, että se piilotettu loukkaus.
Sininen tukka on ilmaisu sille, että hän ei pidä susta.
Suksi vittuun.- Anonyymi
ai no jos suoraan ei voi sanoa niin ei olis oikea ihminen mulle.
Mulla ei ainakaan ole koskaan mikään tarve loukata ketään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ai no jos suoraan ei voi sanoa niin ei olis oikea ihminen mulle.
Mulla ei ainakaan ole koskaan mikään tarve loukata ketään.Naisena yritti mutta ei malttanut mieltänsä.
Et ole ruudinkeksijä koska et itse ymmärtänyt. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naisena yritti mutta ei malttanut mieltänsä.
Et ole ruudinkeksijä koska et itse ymmärtänyt.en ehkä olekaan. mutta rehellisyys ja suoruus ystävällisesti 👍👌
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
en ehkä olekaan. mutta rehellisyys ja suoruus ystävällisesti 👍👌
Ei silloin parisuhde materiaalia. 😑
- Anonyymi
Hm.. mielenkiintoista 🤔, et ois joku ihminen ketä kiinnostais vain siniset hiukset...🤔 . Ehkä ootte vähä pihalla 😂. Mut no joo, hiekkalaatikkoleikit 😂, sulle ❤
- Anonyymi
Et kelvannut ....🤔. Paljonko vonkasit ? Ja miksi vonkasit ?! Ihan vaan rehellisyyttä itsellesi ? Miksi halusit ?! Rakkaudesta ? Omasta halustasi ? Rahasta ? Piireihin pääsystä ? MISTÄ ???!
- Anonyymi
Itselle on ainakin loppujen lopuksi ihan sama minkä väriset ne hiukset on, muut seikat paljon tärkeämpiä.
- Anonyymi
Hiusten väri on ihan yks hailee.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232692Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292292- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532170Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211782Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891642Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961576- 2931461
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409- 1331408